thailand is nederland niet.quote:Op zondag 9 november 2008 23:36 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Daar zal Joran waarschijnlijk niet op gaan wachten
quote:Op zondag 9 november 2008 23:38 schreef pieterb het volgende:
Oke, ben het niet altijd eens met Peter R. maar vind dit toch vermakelijke televisie.
En wat een telefoongesprek. Echt goed. Gewoon bellen met de gene die je echt kneiterhard genaaid heb. En joran maar terugpraten...pwnen.
Ziet er te schoon uit voor een Thaise celquote:
Linkquote:Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef lipboutje het volgende:
ga ff kijken op GS mijn vrienden , wat die daar te vertellen hebben
Ik vermoed zomaar dat zijn bed al ergens anders woontquote:Op zondag 9 november 2008 23:38 schreef hoipim het volgende:
[..]
thailand is nederland niet.
ze hoeven daar niet eerst voldoende bewijs te hebben, een papierkraam door te werken, een commissaris om toestemming te vragen, om in te lichten.
die gast word morgen van zijn bed gelicht, lees ook maar de thaise krant.
Hier ben ik dus ook bang voor.quote:Op zondag 9 november 2008 23:34 schreef hoipim het volgende:
kijk eens verder dan je neus lang is en kom er achter dat ze in Thailand al druk bezig zijn met zijn aanhouding/zaak/proces.
Zij het dat zelfs iedereen op Fok! De Vries al door heeft.quote:Op zondag 9 november 2008 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier mijn analyse trowuens:
Die peter is toch een koning, check dat begin
hij komt aanrijden in z'n patser bmw, vervolgens patst hij dat hij met het zweet op zijn voorhoofd 10 kilometer had hardgelopen.
en dat waren de eerst 30 seconden van het program. Dan ben je toch een koning of niet.
verder patst hij tussendoor nog ff met zijn emmy en zijn 7 mil kijkers van vorige aflevering. maar dit alles doet hij wel met een tikkie zelfspot, dan ben je toch een meester, een heerser of gewoon een koning van het gehele universum
Kenner? ben je er zelf 1?quote:Op zondag 9 november 2008 23:43 schreef agter het volgende:
Gezien het feit dat er nog steeds militaire schepen van de VS met manschappen uit Iraq in Pattaya komen feesten... Als er zo'n schip komt, dan komen de prostituees zelfs uit Bangkok naar Pattaya toe...
Die ziet er beter uit dan Celeste.quote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Joran weet gewoon hoe hij moet hustlen, daar is niets mis mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een soort afcajosquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meidje was idd wel watquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is wel een pimpquote:Op zondag 9 november 2008 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Een andere vriendinnetje van Joran
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |