15.000 Baht...toch?quote:Op maandag 10 november 2008 02:57 schreef Solidius het volgende:
[..]
Idd. Meer stond wel in de planning, maar behalve de 'intentie' valt er van wat er is uitgezonden weinig brood te bakken. Kben benieuwd of / wat Peter voor aditionele informatie aan de Thaise justitie heeft gegeven. Als dit gerechtstechnisch gezien net zo flopt als zijn vorige uitzending blijft er weinig over dan een slecht geacteerde zondagavond-soap.
Opvallend is wel dat hij niet meer tijd heeft genomen om meer bewijsmateriaal te verzamelen van o.a. meerdere meisjes die misschien wél gewillig waren geweest, want ze zaten enorm dichtbij het vuur toen het opeens over ging in een MSN gesprek met Peter en Joran en het mediacircus was ingelicht. Viel er niets meer te halen of zijn 2 meisjes die niet in Nederland willen dansen voor 1500 bath genoeg bewijs?
Het is imo geen uitlokking aangezien er niet is aangedrongen het geld aan te nemen.quote:Op maandag 10 november 2008 02:45 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ja en uitlokking zorgt niet voor geldig bewijs in Nederland
Ja da's toch niet interessant, het adres van Joran is interessanter.quote:Op maandag 10 november 2008 03:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is het email-adres van Arjan (a.k.a. Sugar Daddy) : donarjan1603@yahoo.com
Bedank mij niet, bedank SBS die zo slordig is om dat niet te censureren.
Was dat die stotterende bewakingskneus die nu geen job meer heeft?quote:Op maandag 10 november 2008 03:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is het email-adres van Arjan (a.k.a. Sugar Daddy) : donarjan1603@yahoo.com
Bedank mij niet, bedank SBS die zo slordig is om dat niet te censureren.
Ik vond niet dat hij echt stotterde, hij praat niet zo makkelijk/vloeiend, maar echt stotteren vond ik het niet.quote:Op maandag 10 november 2008 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Was dat die stotterende bewakingskneus die nu geen job meer heeft?
Dat doet ieder weldenkend mens.quote:Op maandag 10 november 2008 03:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar hij blokkeert iedereen die hem toevoegt.
Ik zou hem mijn fiets nog niet laten bewaken met drie sloten er omheen.quote:Op maandag 10 november 2008 03:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond niet dat hij echt stotterde, hij praat niet zo makkelijk/vloeiend, maar echt stotteren vond ik het niet.
Dat is toch geen vergelijking. Alsof iemand die "stottert" niet kan bewaken.quote:Op maandag 10 november 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou hem mijn fiets nog niet laten bewaken met drie sloten er omheen.
Dat was mijn punt niet, hij kwam nogal dom over.quote:Op maandag 10 november 2008 03:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat is toch geen vergelijking. Alsof iemand die "stottert" niet kan bewaken.
Letterlijke conversatie:quote:Joran van der Sloot heeft gedreigd een Thaise huurmoordenaar op Peter R. de Vries af te sturen als de misdaadverslaggever niet ophoudt aandacht te besteden aan hem, of Van der Sloots vrienden of familie aanpakt.
Wie heeft het hier nu over iemand een lesje leren?quote:Joran: hij moet er wel mee ophouden anders ga ik echt een thai op em afsturen
Peter als Sugerdady: sterk!
Peter als Sugerdady: eens een lesje leren die gast
Joran: ik meen het ik wacht het programma af en als het echt gelul is maakt me niets uit wat het me kost
Peter ook niet en je ziet hoever je zonder kan komen.quote:Op maandag 10 november 2008 05:26 schreef Specularium het volgende:
Joran heeft zijn school ook niet afgemaakt, aan die chatsessies te zien.
Volgens mij heeft hij gewoon HAVO gedaan.quote:Op maandag 10 november 2008 07:34 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Peter ook niet en je ziet hoever je zonder kan komen.
quote:'Van der Sloot gevlucht'
Uitgegeven: 10 november 2008 06:57
Laatst gewijzigd: 10 november 2008 07:45
AMSTERDAM - Joran van der Sloot is sinds vrijdag spoorloos. De 21-jarige Nederlander is in Thailand zijn huis uit gevlucht uit angst voor een arrestatie, meldt De Telegraaf.
Volgens de ochtendkrant heeft de Thaise justitie de beelden van Peter R. de Vries opgevraagd. De misdaadjournalist hield een undercover operatie in het Aziatische land.
Het beeldmateriaal waarop Van der Sloot Thaise meisjes aanbiedt voor de Nederlandse seksindustrie wordt nu vertaald door personeel van de Thaise ambassade.
Ik durf niet te raden wat het wachtwoord zou kunnen zijn...quote:Op maandag 10 november 2008 08:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Binnen hoeveel uur zou het eerste nieuws komen over de gehackte mailbox van Joran?
15,000.00 THB = 333.957 EURquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |