abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2008 @ 03:15:24 #181
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63094210
quote:
Op maandag 10 november 2008 03:13 schreef APK het volgende:

[..]

Was dat die stotterende bewakingskneus die nu geen job meer heeft?
Ik vond niet dat hij echt stotterde, hij praat niet zo makkelijk/vloeiend, maar echt stotteren vond ik het niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_63094215
Joran's emailadres is joran_sloot@hotmail.com

Maar hij blokkeert iedereen die hem toevoegt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63094218
quote:
Op maandag 10 november 2008 03:19 schreef Asskicker14 het volgende:

Maar hij blokkeert iedereen die hem toevoegt.
Dat doet ieder weldenkend mens.
*****Kraak........
  maandag 10 november 2008 @ 03:21:06 #184
6941 APK
Factual, I think.
pi_63094219
quote:
Op maandag 10 november 2008 03:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vond niet dat hij echt stotterde, hij praat niet zo makkelijk/vloeiend, maar echt stotteren vond ik het niet.
Ik zou hem mijn fiets nog niet laten bewaken met drie sloten er omheen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 10 november 2008 @ 03:23:09 #185
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63094223
quote:
Op maandag 10 november 2008 03:21 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zou hem mijn fiets nog niet laten bewaken met drie sloten er omheen.
Dat is toch geen vergelijking. Alsof iemand die "stottert" niet kan bewaken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 10 november 2008 @ 03:24:37 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_63094225
quote:
Op maandag 10 november 2008 03:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

Dat is toch geen vergelijking. Alsof iemand die "stottert" niet kan bewaken.
Dat was mijn punt niet, hij kwam nogal dom over.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63094226
Adres van Joran staat ook in de uitzending:
joran_sloot@hotmail.com

Lekker slordig, dat wel.
Make my day!
pi_63094253
www.nu kopt met
quote:
Joran van der Sloot heeft gedreigd een Thaise huurmoordenaar op Peter R. de Vries af te sturen als de misdaadverslaggever niet ophoudt aandacht te besteden aan hem, of Van der Sloots vrienden of familie aanpakt.
Letterlijke conversatie:
quote:
Joran: hij moet er wel mee ophouden anders ga ik echt een thai op em afsturen
Peter als Sugerdady: sterk!
Peter als Sugerdady: eens een lesje leren die gast
Joran: ik meen het ik wacht het programma af en als het echt gelul is maakt me niets uit wat het me kost
Wie heeft het hier nu over iemand een lesje leren?
Peter bedreigt zichzelf en schuift dat in Joran zijn schoenen...
Terwijl Joran gewoon een Thaise maaltijd voor Peter wil bestellen, of een happy ending of zo...
Make my day!
pi_63094336
Trouwens wbt die valse voorwendselen, ergens tegen het einde van de uitzending, als het allemaal wat serieuzer lijkt te worden, zegt Joran nog dat ie het wel eerlijk wil doen, ofwel, de meiden moet vertellen wat voor werk ze gaan doen. Hoeren zat daar, wat 'm voorlopig alleen een wannabe-recruiter maakt.

En natuurlijk had ie ze door. OMG die infiltrant, wat een nitwit. Patrick was 100x beter dan dit.
pi_63094337
Joran heeft zijn school ook niet afgemaakt, aan die chatsessies te zien.
pi_63094536
quote:
Op maandag 10 november 2008 05:26 schreef Specularium het volgende:
Joran heeft zijn school ook niet afgemaakt, aan die chatsessies te zien.
Peter ook niet en je ziet hoever je zonder kan komen.
*****Kraak........
pi_63094699
Dat Joran een enorme sukkel is staat als een paal boven water.

Maar deze uitzending rammelt gewoon aan alle kanten. Alle argumenten zijn al genoemd hier. Peter R. de Vries doet niet aan objectieve journalistiek. Is ook niet erg, want veel mensen schijnen daar nu doorheen te prikken.
pi_63094732
quote:
Op maandag 10 november 2008 07:34 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Peter ook niet en je ziet hoever je zonder kan komen.
Volgens mij heeft hij gewoon HAVO gedaan.
pi_63094777
http://www.nu.nl/news/183(...)oot_gevlucht%27.html
quote:
'Van der Sloot gevlucht'
Uitgegeven: 10 november 2008 06:57
Laatst gewijzigd: 10 november 2008 07:45

AMSTERDAM - Joran van der Sloot is sinds vrijdag spoorloos. De 21-jarige Nederlander is in Thailand zijn huis uit gevlucht uit angst voor een arrestatie, meldt De Telegraaf.

Volgens de ochtendkrant heeft de Thaise justitie de beelden van Peter R. de Vries opgevraagd. De misdaadjournalist hield een undercover operatie in het Aziatische land.

Het beeldmateriaal waarop Van der Sloot Thaise meisjes aanbiedt voor de Nederlandse seksindustrie wordt nu vertaald door personeel van de Thaise ambassade.
Make my day!
pi_63094831
De autoriteiten in Thailand zijn geïnteresseerd in de beelden van Joran van der Sloot die gisteren door SBS-6 zijn uitgezonden. In het programma van Peter R. de Vries is te zien dat Van der Sloot in Bangkok probeert meisjes te leveren aan De Vries' medewerkers.

Die doen zich voor als mannen die in de Nederlandse seksindustrie werken. Op de beelden neemt Van der Sloot duizend euro aan als voorschot op te leveren diensten. Overigens lukt het hem niet om Thaise meisjes te leveren.

Verschillende bronnen melden dat Van der Sloot inmiddels halsoverkop Bangkok heeft verlaten.

laatste nieuws in thailand is dat joran is gezien op een vlucht naar een eiland en dat de binnenlandse veiligheidsteam hem in de gaten houd.
pi_63094854
3.464.000 kijkers
pi_63094857
Binnen hoeveel uur zou het eerste nieuws komen over de gehackte mailbox van Joran?
pi_63094866
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Binnen hoeveel uur zou het eerste nieuws komen over de gehackte mailbox van Joran?
Ik durf niet te raden wat het wachtwoord zou kunnen zijn...
Make my day!
pi_63094892
Eigenlijk hebben ze jack shit maar Thailand is nogal onvoorspelbaar. Peter die hier wordt uitgelachen kunnen ze daar nog weleens hartstikke serieus nemen met zijn Emmy. Ik zie het nog gebeuren ook, Joran dadelijk opgepakt voor iets wat flinterdun is.

Toen hij wéér in de camera keek en tegen Joran ging praten.
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 08:40:16 #200
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_63094893
quote:
Op maandag 10 november 2008 02:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

15000? da's veel te weinig.
15,000.00 THB = 333.957 EUR
Thailand Baht Euro
1 THB = 0.0222638 EUR 1 EUR = 44.9159 THB

( http://www.xe.com/ucc/convert.cgi )

Ruim 3000 euro is *te weinig* voor de studenten?
pi_63094915
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

15,000.00 THB = 333.957 EUR
Thailand Baht Euro
1 THB = 0.0222638 EUR 1 EUR = 44.9159 THB

( http://www.xe.com/ucc/convert.cgi )

Ruim 3000 euro is *te weinig* voor de studenten?
Ach joh, die meisjes zijn waarschijnlijk geen studenten maar doorgewinterde danseressen die er ook niet vies van zijn om mannen een 'happy ending' te geven.
  maandag 10 november 2008 @ 08:52:43 #202
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63095000
ik vond het maar tegenvallen. Die is geen arme minderjarige Lilja, die onder de noemer Bollenpellen wordt overgesluisd naar Nederland, om hier haar paspoort te moeten inleveren en bij weigering verrot gemept te worden...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63095055
quote:
Als hij het allemaal al wist, waarom zou die dan gevlucht zijn...
pi_63095116
quote:
ai, ai, ai
Pretentieus geneuzel.
pi_63095154
Ben toch wel heel benieuwd hoe dit af gaat lopen voor Joran.
En waarom gevlucht naar Koh Samui?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze een kleiner vliegveld hebben dan BKK. Dus wellicht minder strenger controle?
Als ik hem was, was ik toch richting de grens van Cambodja of zo gegaan en vanaf daar een vliegtuig genomen.
Make my day!
pi_63095171
In het Telegraaf artikel staat meer:
quote:
Van der Sloot hals over kop huis ontvlucht

AMSTERDAM - Joran van der Sloot lijkt een arrestatie niet af te wachten. De 21-jarige Nederlander, die in Thailand leeft, is sinds vrijdagavond spoorloos.

De Thaise justitie is door de enorme aandacht in ons land wakker geschud en heeft direct via de ambassade in ons land de beelden opgevraagd van de undercoveroperatie van Peter R. de Vries, die gisteravond werd uitgezonden.

De Vries bevestigde gisteren dat het beeldmateriaal, waarin Joran Thaise meisjes aanbiedt voor de Nederlandse seksindustrie, nu wordt vertaald door Thais ambassadepersoneel.

Feest

Joran van der Sloot heeft vermoedelijk vrijdagavond meteen Bankgok verlaten, op de dag dat het nieuws van de tweede undercoveroperatie tegen hem naar buitenkwam. Hij bezocht die avond volgens getuigen nog een feest, maar keerde niet meer terug naar zijn huis.

Volgens een Nederlandse getuige stapte hij 's avond op een binnenlandse vlucht naar het eiland Koh Samui voor de Thaise kust. De man stelt Joran aan boord van het toestel te hebben herkend. De advocaat van Joran, mr. Bert de Rooij, liet gisteren weten dat het overleg met zijn cliënt "maar moeizaam" verloopt.

"Ik hoop op snel contact. We zullen dan als eerste bespreken of het verstandig is om in Thailand te blijven. Van wat ik ervan hoor, is daar zelfs een voorarrest niet mals, ongeacht of er nu bewijs is of niet. Daar wil niemand in een cel belanden."
bron
pi_63095172
Kan Joran niet af en toe hier op Fok! wat posten terwijl hij op de vlucht is?
Make my day!
  maandag 10 november 2008 @ 09:09:06 #208
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63095182
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
[ afbeelding ]
!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63095184
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:06 schreef agter het volgende:
Ben toch wel heel benieuwd hoe dit af gaat lopen voor Joran.
En waarom gevlucht naar Koh Samui?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze een kleiner vliegveld hebben dan BKK. Dus wellicht minder strenger controle?
Als ik hem was, was ik toch richting de grens van Cambodja of zo gegaan en vanaf daar een vliegtuig genomen.
Goede theorie, maar of hij op Koh Samui zal blijven of vanuit daar weer naar een ander land is vertrokken blijft de vraag. Straks wordt ie geëxecuteerd door de Thaise overheid, is dat wat we willen trouwens?
Pretentieus geneuzel.
pi_63095190
Of via Laos. Ik ken nog een leukere route. Via Birma, in Ranong heb je een grenspost. HEt water over en je zit in Birma. Moet je wel nog even naar Rangoon, maar die route er naar toe schijnt nog een uitdaging te worden met die rovers/bandieten daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')