Ach joh, die meisjes zijn waarschijnlijk geen studenten maar doorgewinterde danseressen die er ook niet vies van zijn om mannen een 'happy ending' te geven.quote:Op maandag 10 november 2008 08:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
15,000.00 THB = 333.957 EUR
Thailand Baht Euro
1 THB = 0.0222638 EUR 1 EUR = 44.9159 THB
( http://www.xe.com/ucc/convert.cgi )
Ruim 3000 euro is *te weinig* voor de studenten?

Als hij het allemaal al wist, waarom zou die dan gevlucht zijn...quote:Op maandag 10 november 2008 08:24 schreef agter het volgende:
http://www.nu.nl/news/183(...)oot_gevlucht%27.html
[..]

ai, ai, aiquote:Op maandag 10 november 2008 08:24 schreef agter het volgende:
http://www.nu.nl/news/183(...)oot_gevlucht%27.html
[..]

bronquote:Van der Sloot hals over kop huis ontvlucht
AMSTERDAM - Joran van der Sloot lijkt een arrestatie niet af te wachten. De 21-jarige Nederlander, die in Thailand leeft, is sinds vrijdagavond spoorloos.
De Thaise justitie is door de enorme aandacht in ons land wakker geschud en heeft direct via de ambassade in ons land de beelden opgevraagd van de undercoveroperatie van Peter R. de Vries, die gisteravond werd uitgezonden.
De Vries bevestigde gisteren dat het beeldmateriaal, waarin Joran Thaise meisjes aanbiedt voor de Nederlandse seksindustrie, nu wordt vertaald door Thais ambassadepersoneel.
Feest
Joran van der Sloot heeft vermoedelijk vrijdagavond meteen Bankgok verlaten, op de dag dat het nieuws van de tweede undercoveroperatie tegen hem naar buitenkwam. Hij bezocht die avond volgens getuigen nog een feest, maar keerde niet meer terug naar zijn huis.
Volgens een Nederlandse getuige stapte hij 's avond op een binnenlandse vlucht naar het eiland Koh Samui voor de Thaise kust. De man stelt Joran aan boord van het toestel te hebben herkend. De advocaat van Joran, mr. Bert de Rooij, liet gisteren weten dat het overleg met zijn cliënt "maar moeizaam" verloopt.
"Ik hoop op snel contact. We zullen dan als eerste bespreken of het verstandig is om in Thailand te blijven. Van wat ik ervan hoor, is daar zelfs een voorarrest niet mals, ongeacht of er nu bewijs is of niet. Daar wil niemand in een cel belanden."

Goede theorie, maar of hij op Koh Samui zal blijven of vanuit daar weer naar een ander land is vertrokken blijft de vraag. Straks wordt ie geëxecuteerd door de Thaise overheid, is dat wat we willen trouwens?quote:Op maandag 10 november 2008 09:06 schreef agter het volgende:
Ben toch wel heel benieuwd hoe dit af gaat lopen voor Joran.
En waarom gevlucht naar Koh Samui?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze een kleiner vliegveld hebben dan BKK. Dus wellicht minder strenger controle?
Als ik hem was, was ik toch richting de grens van Cambodja of zo gegaan en vanaf daar een vliegtuig genomen.

Ik zou als ik hem was gewoon via het binnenland naar Ankor Wat gaan en daar op een vliegtuig stappen.quote:Op maandag 10 november 2008 09:09 schreef PabloLopez het volgende:
Of via Laos. Ik ken nog een leukere route. Via Birma, in Ranong heb je een grenspost. HEt water over en je zit in Birma. Moet je wel nog even naar Rangoon, maar die route er naar toe schijnt nog een uitdaging te worden met die rovers/bandieten daar

Ja hilarisch!quote:Op maandag 10 november 2008 08:40 schreef noekje het volgende:
Toen hij wéér in de camera keek en tegen Joran ging praten.

In dat geval zou Peter ook strafbaar zijn, geloof ik. Dat was de reden waarom het hier ophield.quote:Op maandag 10 november 2008 09:13 schreef schatje het volgende:
En nu moet maar blijken of die Thaise vriendinnen idd vriendinnen van Joran zijn zoals hij beweert. Daar zullen de Thaise autoriteiten ook wel benieuwd naar zijn.
Peter had er iets meer werk van moeten maken. Joran zo ver zien te krijgen dat ie meisjes aflevert op het vliegveld. En dan de operatie eventueel in samenwerking met autoriteiten daar stoppen.

Dat zijn ego wordt gestreeld is voor hem niet in geld uit te drukken.quote:Op maandag 10 november 2008 09:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zeg hoeveel zou Peter de Vries eigenlijk van mevrouw holloway krijgen voor het opjagen van Joran?

peter had last van zijn gevoel.quote:Op maandag 10 november 2008 09:15 schreef roooosje het volgende:
[..]
In dat geval zou Peter ook strafbaar zijn, geloof ik. Dat was de reden waarom het hier ophield.

Ja, dat vond ik ook, maar De Vries heeft bij P&W gezegd dat ze dat die meisjes niet aan wilden doen.quote:Op maandag 10 november 2008 09:13 schreef schatje het volgende:
Peter had er iets meer werk van moeten maken. Joran zo ver zien te krijgen dat ie meisjes aflevert op het vliegveld. En dan de operatie eventueel in samenwerking met autoriteiten daar stoppen.

Dit is een understatementquote:Op maandag 10 november 2008 09:06 schreef agter het volgende:
En waarom gevlucht naar Koh Samui?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze een kleiner vliegveld hebben dan BKK. Dus wellicht minder strenger controle?
 Het vliegveld van Koh Samui is er zo een waar je bagage nog in een waag gewogen wordt, de bagageband wordt aangefietst door een thai, en als je 1 windschermpje aan de kant duwt sta je op de landingsbaan. Ben ook een keer Bangkok >> Koh Samui gevlogen en volgens mij was er toen bij aankomst zelfs helemaal geen controle.
 Het vliegveld van Koh Samui is er zo een waar je bagage nog in een waag gewogen wordt, de bagageband wordt aangefietst door een thai, en als je 1 windschermpje aan de kant duwt sta je op de landingsbaan. Ben ook een keer Bangkok >> Koh Samui gevlogen en volgens mij was er toen bij aankomst zelfs helemaal geen controle. 

Ik hoop voor Joran dat hij voldoende cash bij zich heeft...quote:Op maandag 10 november 2008 09:17 schreef schatje het volgende:
Die zoon van Gretta Duisenberg is het toen wel gelukt om het land te ontvluchten. Dat leverde nogal het genodigde gezeik op. De Thaise autoriteiten zullen er daarom vast en zeker extra op gebrand zijn om te voorkomen dat een andere Nederlander het opnieuw lukt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |