Denk je dat die meiden niet weten dat ze mannen een happy end moeten bezorgen?quote:Op maandag 10 november 2008 02:06 schreef Solidius het volgende:
[..]
De definitie van het o.a. onder valse voorwaarden transporteren van mensen is mij vrij duidelijk, en toevallig(?) iets wat in de reportage meerdere malen uit Joran zijn longen wordt geperst.
Waarom vind jij het geen mensenhandel? Denk je dat de meisjes hier alleen hoeven te 'dansen' en op Schiphol met een doosje bonbons door een doorgewinterde pooier worden ontvangen?
Ik denk die twee dames van de Soi Cowboy heel goed wisten wat ze in NL zouden gaan doen.quote:Op maandag 10 november 2008 02:06 schreef Solidius het volgende:
[..]
De definitie van het o.a. onder valse voorwaarden transporteren van mensen is mij vrij duidelijk, en toevallig(?) iets wat in de reportage meerdere malen uit Joran zijn longen wordt geperst.
Waarom vind jij het geen mensenhandel? Denk je dat de meisjes hier alleen hoeven te 'dansen' en op Schiphol met een doosje bonbons door een doorgewinterde pooier worden ontvangen?
Hij ging al rondsnuffelen in de hotelkamer en hij haalde het ook nog een keer aan tegen die 2 gasten. Wat mij betreft zegt dat genoeg.quote:Op maandag 10 november 2008 02:11 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het lijkt alsof Joran het al eerder door had dat het Peter R. de Vries was. Het is toch niet meer dan logisch dat als je echt zo een deal wilt sluiten en je weet dat er verborgen camera's zouden kunnen zijn, dat je dan zelf een locatie voorstelt?
Ja idd. Of zelf een hotelkamer boektquote:Op maandag 10 november 2008 02:11 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Het lijkt alsof Joran het al eerder door had dat het Peter R. de Vries was. Het is toch niet meer dan logisch dat als je echt zo een deal wilt sluiten en je weet dat er verborgen camera's zouden kunnen zijn, dat je dan zelf een locatie voorstelt?
Dat Joran roept dat hij er verstand van heeft (en dan mss ook automatisch die vriend van 'm) ok, maar die 2 van Peter hadden zich vantevoren wel wat meer in het wereldje kunnen verdiepen. Beetje huiswerk kan geen kwaad.quote:Op maandag 10 november 2008 02:13 schreef agter het volgende:
Ik had ook de indruk dat die 2 dames meer verstand van dat wereldje hadden dan die 4 heren bij elkaar...
Joran had er geen verstand van. Hij dacht zelfs dat die dames zo mee wilden gaan naar Nederland. Maar dat viel vies tegen...quote:Op maandag 10 november 2008 02:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat Joran roept dat hij er verstand van heeft (en dan mss ook automatisch die vriend van 'm) ok, maar die 2 van Peter hadden zich vantevoren wel wat meer in het wereldje kunnen verdiepen. Beetje huiswerk kan geen kwaad.
15000? da's veel te weinig.quote:Op maandag 10 november 2008 02:15 schreef SunChaser het volgende:
Deze 2 dames lachten deze vier mannen midden in hun smoel uit.
Dat zeg ik, hij "roept" het.quote:Op maandag 10 november 2008 02:16 schreef agter het volgende:
[..]
Joran had er geen verstand van. Hij dacht zelfs dat die dames zo mee wilden gaan naar Nederland. Maar dat viel vies tegen...
Slim dat je dit opmerkt!quote:Op maandag 10 november 2008 02:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat Joran roept dat hij er verstand van heeft (en dan mss ook automatisch die vriend van 'm) ok, maar die 2 van Peter hadden zich vantevoren wel wat meer in het wereldje kunnen verdiepen. Beetje huiswerk kan geen kwaad.
Het is idd slecht voorbereid. Iemand bied zich aan bij Peter, gaat met Joran chatten. De 2 sluiten een deal en daarna wordt besloten dat er een medewerker meegaat. Zonder enige kennis over het hoe en wat.quote:Op maandag 10 november 2008 02:19 schreef agter het volgende:
[..]
Slim dat je dit opmerkt!
Die 2 gasten van Peter R die vroegen helemaal in het begin van hun ontmoeting in Bangkok wat Pattaya precies was.
Nou, als je uit het club-circuit komt, dan weet je echt wel wat Pattaya is.
Ik denk dat op dat moment die 2 kerels bij Joran door de mand vielen.
Clubbazen die nog nooit van Pattaya gehoord hebben...
quote:Op maandag 10 november 2008 02:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Denk je dat die meiden niet weten dat ze mannen een happy end moeten bezorgen?
Uit de reportage blijkt objectief gezien dat de meisjes is verteld dat ze 12 uur zouden moeten gaan dansen, en / of modellenwerk zouden moeten gaan verrichten. Het is individueel afhankelijk of zo'n meisje in kwestie over voldoende logica beschikt om te beseffen in wat voor soort schip ze hier zouden gaan varen. Er zullen behalve de Soi Cowboy meisjes ook een hoop zijn die met een combinatie van mooie praatjes en naïviteit nu in erbarmelijke omstandigheden verkeren.quote:Op maandag 10 november 2008 02:10 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk die twee dames van de Soi Cowboy heel goed wisten wat ze in NL zouden gaan doen.
En die gedachte wordt ondersteund door het feit dat ze gewoon meer geld wilden hebben...ze gingen gewoon in onderhandeling!
Dat laatste ben ik met je eens. Maar deze dames kwamen van de Soi Cowboy...dat zegt toch al genoeg? Bovendien vonden ze 3000 euro niet genoeg...kennelijk verdienen ze zelf meer of zo.quote:Op maandag 10 november 2008 02:27 schreef Solidius het volgende:
[..]
[..]
Uit de reportage blijkt objectief gezien dat de meisjes is verteld dat ze 12 uur zouden moeten gaan dansen, en / of modellenwerk zouden moeten gaan verrichten. Het is individueel afhankelijk of zo'n meisje in kwestie over voldoende logica beschikt om te beseffen in wat voor soort schip ze hier zouden gaan varen. Er zullen behalve de Soi Cowboy meisjes ook een hoop zijn die met een combinatie van mooie praatjes en naïviteit nu in erbarmelijke omstandigheden verkeren.
I think it was merely a lubricant to generate more footage.quote:Op maandag 10 november 2008 02:16 schreef agter het volgende:
Solidius, vraagje:
Wat vind je ervan dat Peter R (zo te zien zonder aandringen) die 1000 euro zo aan Joran gaf?
Vind je dat uitlokking?
Het had ook 100.000 euro kunnen zijn...
Ja en uitlokking zorgt niet voor geldig bewijs in Nederlandquote:Op maandag 10 november 2008 02:35 schreef Solidius het volgende:
[..]
I think it was merely a lubricant to generate more footage.
Peter kan beter in de USA gaan wonen, daar telt het wel.quote:Op maandag 10 november 2008 02:45 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ja en uitlokking zorgt niet voor geldig bewijs in Nederland
Peter heeft al aangekondigd dat hij de uitzending aan Fox-news of zo wilde verkopen..die hadden veel interesse.quote:Op maandag 10 november 2008 02:47 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Peter kan beter in de USA gaan wonen, daar telt het wel.
Zo werkt dat in onze huidige wereld, noem mij 1 iemand die niet voor eigen glorie en succes gaat.quote:Op maandag 10 november 2008 02:49 schreef agter het volgende:
[..]
Peter heeft al aangekondigd dat hij de uitzending aan Fox-news of zo wilde verkopen..die hadden veel interesse.
Uiteindelijk is er maar 1 die hier beter van wordt...
Idd. Meer stond wel in de planning, maar behalve de 'intentie' valt er van wat er is uitgezonden weinig brood te bakken. Kben benieuwd of / wat Peter voor additionele informatie aan de Thaise justitie heeft gegeven. Als dit gerechtstechnisch gezien net zo flopt als zijn vorige uitzending blijft er weinig over dan een slecht geacteerde zondagavond-soap.quote:Op maandag 10 november 2008 02:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Maar deze dames kwamen van de Soi Cowboy...dat zegt toch al genoeg? Bovendien vonden ze 3000 euro niet genoeg...kennelijk verdienen ze zelf meer of zo.
En dit waren de enige dames die in beeld geweest zijn...en ze zeiden zelf "Nee".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |