abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63002406
Van Boswachter mocht het niet in dat andere topic, dus dan maar hier.

De laatste tijd stikt het hier van mensen die in de waan leven van 'stand' te zijn, tot de elite te behoren. Deze figuren zijn onder andere te herkennen aan de overdreven manier waarop ze hun zinnen formuleren in hun posts. Ook reageren ze graag hun frustratie af op de mensen die hen ooit afwezen als vriend, vriendin of neuksletje, nu ze op Fok hun vriendjes gevonden hebben. Uiteraard ben je er blij om dat je niet hoeft te horen bij dat plebs dat uitgaat; het stel proleten.

Is dat nu 1 persoon met 30 kloons ofzo? Of zijn er daadwerkelijk zoveel figuren hier die in de waan zijn dat ze iets voorstellen?

Klacht: arrogant zijn is goed , maar alleen als dit gepast is. Als je s'weekends elke avond hier op dit forum rondhangt heb je GEEN, ik herhaal GEEN, recht om ook maar enigszins arrogant te doen.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63002490
Daarom had ik een aantal maanden geleden het kaste-systeem ingevoerd. Als check wie er echt elite waren en wie niet.
Helaas aan een vroege dood gestorven dat project.
U MAD?
pi_63002513
Fok is een verzamelplaats voor kleuters sukkel.
Daarnaast, jesus man, wanneer hou je op man
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
  Moderator donderdag 6 november 2008 @ 15:42:19 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_63002529
Dit topic zou een stuk leuker zijn met namen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_63002557
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom had ik een aantal maanden geleden het kaste-systeem ingevoerd. Als check wie er echt elite waren en wie niet.
En hoe zat dat systeem in elkaar?
pi_63002558
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:38 schreef Crane het volgende:

Klacht: arrogant zijn is goed , maar alleen als dit gepast is. Als je s'weekends elke avond hier op dit forum rondhangt heb je GEEN, ik herhaal GEEN, recht om ook maar enigszins arrogant te doen.
Idd. Als je niet graag uitgaat ben je kansloos.
pi_63002563
Klagen over emnsen die denken dat ze elite zijn, en ondertussen zelf de titel dr. voeren,.....
pi_63002595
inderdaad. van die mensen die denken dat ze heel wat zijn...
en dan ga je kijken naar wanneer ze topics openen... en dat is dan op vrijdagavond, zaterdagmiddag enz....
pi_63002598
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Crane het volgende:

[..]

Vraag maar aan de elite van toen.
Ik ben nu blauw dus mag het daar niet meer over hebben. (technisch gezien)
U MAD?
pi_63002641
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef whiteninja het volgende:

[..]

Idd. Als je niet graag uitgaat ben je kansloos.
Alleen als je tevens geen relatie hebt, die avonden op Fok rondhangt en ook nog eens vanaf je PCtje een grote mond richting alle 'mooiboys' en 'sletjes' die uitgaan hebt.
pi_63002674
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:45 schreef Crane het volgende:

[..]

Alleen als je tevens geen relatie hebt, die avonden op Fok rondhangt en ook nog eens vanaf je PCtje een grote mond richting alle 'mooiboys' en 'sletjes' die uitgaan hebt.
Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.

Wat nu ?
U MAD?
pi_63002711
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63002729
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Elcadarn het volgende:
Klagen over emnsen die denken dat ze elite zijn, en ondertussen zelf de titel dr. voeren,.....
Dr. Crane vind ik juist zo leuk omdat ie me een beetje doet denken aan die Fok'ertjes. Zich constant beter voelen dan de rest van de samenleving, maar uiteindelijk maar een beetje een eenzaam mannetje te zijn.
pi_63002740
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.

Wat nu ?
Ik doelde niet op jou.
pi_63002744
quote:

[..]

Wat nu ?
Het waren alledrie vereisten, gezien de 'en' in zijn post. Dus jij zit goed.
pi_63002783
Aha. OK.
U MAD?
pi_63002822
Voorbeelden?
pi_63002839
Crane, held van me

Je hebt wel gelijk
pi_63002847
Allereerst mijn excuses voor inertie. Meestal tik ik mijn magistrale posts binnen enkele minuten aan, maar dit keer waren mijn handen bevroren. Handschoenen aangejankt en meteen to the point.

Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen. Ik heb daar ooit nog een prachtige paint van gemaakt, genieten was het. Hij is echter al bijna zo obsoleet als mijn idool Roman Nickolaus, maar alsnog voor de liefhebbers:

En met glitters :
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Crane het volgende:

[..]

Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoort
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63002850
Naast deze mensen van stand heb je natuurlijk ook nog de mensen die zich uitgeven als 'BAAS', die zijn gewoon nog veel erger. Die hebben zelf niet eens door hoe stom ze overkomen op mensen die wel een opleiding gevolgd hebben . Maar inderdaad, iedereen moet gewoon lekker normaal doen en niet willen overkomen als een studiebolleke.
pi_63002857
Proleten-topic!
deal with it
pi_63002901
Ha, ik zie nu ook s_u op die lijn. Helemaal misplaatst.
pi_63002902
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef De_Ananas het volgende:
Crane, held van me

Je hebt wel gelijk
pi_63002911
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Allereerst mijn excuses voor inertie. Meestal tik ik mijn magistrale posts binnen enkele minuten aan, maar dit keer waren mijn handen bevroren. Handschoenen aangejankt en meteen to the point.

Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen. Ik heb daar ooit nog een prachtige paint van gemaakt, genieten was het. Hij is echter al bijna zo obsoleet als mijn idool Roman Nickolaus, maar alsnog voor de liefhebbers:

[ afbeelding ]

En met glitters :
[ afbeelding ]
[..]

Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoort

Godverdomme, ik schiet nog in de lach ook.
pi_63002927
quote:

[ afbeelding ]

En met glitters :
[ afbeelding ]
[..]

Jezus wat een slechte paint. Ik kan 't niet lezen.
pi_63002938
quote:
Klacht: arrogant zijn is goed , maar alleen als dit gepast is
Arrogantie is nooit goed. In welke situatie is arrogant zijn gepast dan?
pi_63002942
TS is zeker een spoorknor.
pi_63002990
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Als je goed bent?

pi_63003025
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
TS is zeker een spoorknor.
En jij van de neelite?
pi_63003064
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:57 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als je goed bent?

Dan nog is een arrogant iemand irritant en ongewenst.
pi_63003075
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Verdienstelijke prestaties leveren en daarin consistent zijn.
pi_63003115
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Dude, het kaste-systeem is nog springlevend, paar weken geleden nog een nieuwe versie uitgekomen!
pi_63003138

Wat een saai topic. Als ik het woord "stand" hoor dan val ik al in slaap
Genieten is toegestaan!!!
pi_63003151
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Komt er een proleet in dit topic...
Wanneer heb je recht op arrogantie
-Zodra je succesvol bent, beste jongen...
Bah, arrogantie is irritant

pi_63003171
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dude, het kaste-systeem is nog springlevend, paar weken geleden nog een nieuwe versie uitgekomen!
?
pi_63003179
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Nee, dat noemt men jaloezie.
pi_63003260
Hoe 'goed' je ook bent, je hebt nooit 'recht' op arrogantie dat is gewoon zielig macho gedrag.
pi_63003289
Eigenlijk zijn dat heel ongelukkige mensen, maar in plaats van er iets aan te doen en hun probleem te onderkennen besluiten ze de rest van de wereld de schuld te geven.

Het is als zeggen: 'Waarom ben ik toch geen simpele arbeider, dan kan ik ook genieten van iets eenvoudigs als met een biertje voor mijn televisie zitten of tot laat in de nacht in de kroeg hangen met mijn proleetvrienden'. Je presenteert een probleem en in plaats van het aan te pakken (en toe te geven dat er een probleem is, welk in 99% van de gevallen bij jezelf ligt) besluit je jezelf maar op te hemelen en wijs te maken dat het niet aan jou ligt maar aan de rest van de wereld die niet op jouw niveau zit.

Stelletje symptoombestrijders
Ga weg
pi_63003307
quote:

[..]

Wat nu ?
Daar kan ik toch een paar dingen van op uit maken hoor...
Of je krijgt te weinig aandacht van je vriendin, of je houd meer van je computer dan van je vriendin..

Of je heb een verschrikkelijk frustratie dat de mooiboys, en de sletjes meer voor elkaar krijgen dan jou......

Maar goed, dat hoeft nog niks te zeggen. Als jij gelukkig ben met je computer, je vriendin, en je frustratie graag uit naar die MB en de SLTJES dan is dat toch goed?
pi_63003310
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:03 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

?
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Emimich het volgende:
Aanschouw hieronder de KLB-kaste:

Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k, De_Ananas, de_boswachter, Biogarde, BaronPils, Herald, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard

Kaste 2 (De achten en negens, nog geen tienen): veldmuis, Surveillance-Fiets, Viking84, BigKahuna, McFearless, 4EverBlackEyed, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat

Kaste 3 (Plebejers met potentie): El_Rolando, Giostyler, Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, Tinuzzz_Talpa, KingOfPop

Kaste 4 (Mengelmoes van paupers): paultjuhhh, Juup©, MouzurX, Koenholio, Cahir, ondeugend, Sackboy, Broekpaling, jordeeeh, Agiath, leolinedance, rightturn

Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, Teunebeun, postmortum, Noorsbloed, Blind_Guardian
Mocht je niet op de lijst staan en toch relevant zijn voor KLB dan kan je me PM'en of in dit topic posten voor een plaats in deze kaste.
pi_63003351
RickoKun in kaste 1, moet niet gekker worden dit.
Overigens hoor ik natuurlijk wel thuis in 1.
pi_63003354
Is Nickolaus nou eigenlijk een kloon van Beauregard?
Cool story, Hansel.
pi_63003361
Waarom zou je als persoon die "van stand" is geen biertje drinken voor de TV? Is dat onder de stand?

Zelfs Bea zal zo nu en dan een biertje drinken voor de tv
pi_63003381
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

[..]

Mocht je niet op de lijst staan en toch relevant zijn voor KLB dan kan je me PM'en of in dit topic posten voor een plaats in deze kaste.
Crane en ik moeten nog een plekje uiteraard. Niet bij elkaar in de buurt, svp.
pi_63003439
Ik ontbreek
En ik zou Juup toch wel minstens een kastje hoger zetten Juup
Ga weg
pi_63003441
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Crane en ik moeten nog een plekje uiteraard. Niet bij elkaar in de buurt, svp.
Ik probeerde de kaste nou net zo kloonvrij mogelijk te houden
pi_63003465
quote:

[..]

[..]

Als ik dan zie wie daadwerkelijk de bazen zijn en dat vergelijk met de topics die geopend worden door nepbazen dan zakt me de broek af.
Echte players laten niet merken dat ze van stand zijn (zoals ik ).
Overigens de enige die ik niet in kaste 1 vind thuishoren is BaronPils. Want daar heb ik amper van gehoord van die gast.
U MAD?
pi_63003471
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:12 schreef Nikmans het volgende:
Ik ontbreek
En ik zou Juup toch wel minstens een kastje hoger zetten Juup
Die tweede opmerking is gevaarlijk. Ik twijfel nog, je komt wel in de volgende versie erbij.
pi_63003525
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef Emimich het volgende:

[..]

Die tweede opmerking is gevaarlijk. Ik twijfel nog, je komt wel in de volgende versie erbij.
Ga weg
pi_63003547
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:07 schreef Nikmans het volgende:
Eigenlijk zijn dat heel ongelukkige mensen, maar in plaats van er iets aan te doen en hun probleem te onderkennen besluiten ze de rest van de wereld de schuld te geven.

Het is als zeggen: 'Waarom ben ik toch geen simpele arbeider, dan kan ik ook genieten van iets eenvoudigs als met een biertje voor mijn televisie zitten of tot laat in de nacht in de kroeg hangen met mijn proleetvrienden'. Je presenteert een probleem en in plaats van het aan te pakken (en toe te geven dat er een probleem is, welk in 99% van de gevallen bij jezelf ligt) besluit je jezelf maar op te hemelen en wijs te maken dat het niet aan jou ligt maar aan de rest van de wereld die niet op jouw niveau zit.

Stelletje symptoombestrijders
Vroeger keken de arbeiders juist altijd tegen ons en onze vele kwaliteiten op. Het is me duidelijk dat het nu "hip" om enkel proles en bier te hebben. Omgekeerde psychologie misschien?
pi_63003630
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:58 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

En jij van de neelite?
De elite. Dat is overigens ook een kenmerk van elitairen, zij weten wél hoe woorden geschreven moeten worden.
  donderdag 6 november 2008 @ 16:17:50 #52
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_63003633
Het valt ook op dat alle fokkers gymnasium en universiteit hebben gedaan
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
pi_63003641
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als ik dan zie wie daadwerkelijk de bazen zijn en dat vergelijk met de topics die geopend worden door nepbazen dan zakt me de broek af.
Echte players laten niet merken dat ze van stand zijn (zoals ik ).
Overigens de enige die ik niet in kaste 1 vind thuishoren is BaronPils. Want daar heb ik amper van gehoord van die gast.
Mond wassen, de groene zeep.

Dat en je bent geen baas. Als je je nou niet zoveel illusies zou maken, zou de werkelijkheid ook niet zo hard aankomen.
pi_63003677
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De elite. Dat is overigens ook een kenmerk van elitairen, zij weten wél hoe woorden geschreven moeten worden.
Hap hap.
pi_63003709
quote:

[..]

Ik kan dit bevestigen. Diederick_Duck tovert keer op keer die imminente glimlach op mijn gezicht. Hop, boks ouwe!
pi_63003733
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:18 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hap hap.
Uitstekende retort bij verlies van woorden.Voor een proleet dan, hè.
pi_63003873
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Ik kan dit bevestigen. Diederick_Duck tovert keer op keer die imminente glimlach op mijn gezicht. Hop, boks ouwe!
Daar doe ik het voor. Vermaeck voor OSM.
  donderdag 6 november 2008 @ 16:33:18 #58
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63004127
quote:

[..]

Daarentegen zijn ze weer te stom om een gloeilamp vast te houden, laat staan te vervangen.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  donderdag 6 november 2008 @ 16:33:19 #59
220454 Zelfspotter
Gestoorde Gekken
pi_63004128
Het is wachten op ubernerd Beauregard, kan iemand hem ff wakkerschudden dat dit topic rond zijn persoontje is geschreven!

Daarnaast heeft zijn broertje of holmaat een soortgelijke avater gebruikt en zich hetzelfde taalgebruik aangemeten waardoor we NOG een irritante relnicht op het forum hebben.

Kijk, jullie mogen zo doen, zo schrijven, zo zijn, alleen spreek niet tegen anderen alsof je 1000000 op je PENNY rekening hebt staan, danwel iets betekent in deze diverse samenleving.

Dit podium biedt een plaats voor jullie om van je nerdschap in het dagelijks leven af te komen, gelukkig, en dan ga je potjandrie nog je persoonlijkheid door laten schijnen in die achterlijke posts die jullie dagelijks doen.

AAN, elitaire onvolwassenen die zich verheven voelen boven de Voedselbankklasse en dit nadrullijk door middel van ultrameaudern taalgebruik danwel zinsconstructies.... C'est Ca!
The greatest moment of pleasure comes when ecstasy is long gone.
pi_63004162
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:20 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Uitstekende retort bij verlies van woorden.Voor een proleet dan, hè.
Mensen die het fenomeen "woordgrapjes" niet kennen.
pi_63004217
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:33 schreef Zelfspotter het volgende:
Dit podium biedt een plaats voor jullie om van je nerdschap in het dagelijks leven af te komen, gelukkig, en dan ga je potjandrie nog je persoonlijkheid door laten schijnen in die achterlijke posts die jullie dagelijks doen.
Dit podium is de klankkast voor jouw eeuwig resonerende kreten van onverdraagzaamheid. Accepteer gewoon dat anderen beter zijn dan jij.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  donderdag 6 november 2008 @ 16:36:38 #62
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63004220
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:34 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

En tegen zo een persoon moet een arbeider opkijken.
pi_63004266
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef cheqy het volgende:

[..]

Precies.
pi_63004295
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:34 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Neelite. Ha. Haha. HAHAHAHA. DAT WAS ZO GRAPPIG! VERDRAAID, IK KOTS DE KAVIAAR SPONTAAN OVER MIJN BEELDSCHERM HEEN.
pi_63004315
Een oproep aan alle proleten en heremieten. Wilt u zich afstandelijk maken van dit topic als uw inbreng een aantrekkingskracht oplevert voor al het andere schorem.
Greece
pi_63004377
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:39 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Neelite. Ha. Haha. HAHAHAHA. DAT WAS ZO GRAPPIG! VERDRAAID, IK KOTS DE KAVIAAR SPONTAAN OVER MIJN BEELDSCHERM HEEN.
Het was daarom ook niet grappig bedoeld. Maar erop ingaan getuigt helemaal van zwakheid.
pi_63004383
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef cheqy het volgende:

[..]

Is dit...
A Een kolenboer, vandaar het roet op zijn gezicht
B Een dekselse Jood die zich voordoet als arbeider om haat van het plebs te evaderen
C Een simpele veehouder die gewoon niet beter weet?

Als het B is geef ik je een snoepje. Goede act!
  donderdag 6 november 2008 @ 16:45:11 #68
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_63004468
Ach, gelukkig is mijn naam wel even genoemd.
  donderdag 6 november 2008 @ 16:45:43 #69
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63004490
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:42 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dit...
A Een kolenboer, vandaar het roet op zijn gezicht
B Een dekselse Jood die zich voordoet als arbeider om haat van het plebs te evaderen
C Een simpele veehouder die gewoon niet beter weet?

Als het B is geef ik je een snoepje. Goede act!
Ach gut, meneer duikt in m'n fobo omdat ie op zijn teentjes is getrapt.

Als je zo slim bent had je mijn fobo even door gelezen dan had je die domme vragen niet hoeven stellen.
Simpele.

En dat ik een beste gok heb wil niet meteen zeggen dat ik een jood ben.
pi_63004522
Kut, eens met TS....

Meestal users met latijn in hun naam of sig.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_63004527
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:42 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Het was daarom ook niet grappig bedoeld. Maar erop ingaan getuigt helemaal van zwakheid.
Grapje: Verhaal dat of handeling die erop gericht is om de lachlust op te wekken.

Mis ik iets?
Bovendien getuigt het juist van jouw zwakheid om hierop te reageren (happen, zoals een proleet het noemt) te zien als een zwakheid van onze kant. Ik bedoel, hoe moeilijk is het nou om oneliners uit te kakken als een meester? Evident beestachtig moelijk voor jouw klikje laaggeschoolden.
pi_63004558
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, hoeveel mensen hier zich daadwerkelijk op stand bevinden.
Waarschijnlijk ben ik de enige die blauw bloed door den aderen heeft vloeien.
Ik heb gesproken.
pi_63004586
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:45 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ach gut, meneer duikt in m'n fobo omdat ie op zijn teentjes is getrapt.

Als je zo slim bent had je mijn fobo even door gelezen dan had je die domme vragen niet hoeven stellen.
Simpele.

En dat ik een beste gok heb wil niet meteen zeggen dat ik een jood ben.
Oftewel deels Joods, deels onwetende boer. +1 voor je makker, doe je goed.
pi_63004589
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:48 schreef handewasse het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, hoeveel mensen hier zich daadwerkelijk op stand bevinden.
Waarschijnlijk ben ik de enige die blauw bloed door den aderen heeft vloeien.
Ik heb gesproken.
Het enige blauw dat jij voelt is deze plaat voor je bakkes.

Greece
pi_63004618
Gelukkig ben ik naar voorbeeld van de grote filosoof F. Bauer altijd heel gewoon een man van het volk gebleven, TS
pi_63004626
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Grapje: Verhaal dat of handeling die erop gericht is om de lachlust op te wekken.

Mis ik iets?
Bovendien getuigt het juist van jouw zwakheid om hierop te reageren (happen, zoals een proleet het noemt) te zien als een zwakheid van onze kant. Ik bedoel, hoe moeilijk is het nou om oneliners uit te kakken als een meester? Evident beestachtig moelijk voor jouw klikje laaggeschoolden.
Ik zei toch ook NIET grappig? Misschien moet je eerst even lezen voordat je zo'n quasi-intelligente post maakt.

Dikke doei.
  donderdag 6 november 2008 @ 16:51:35 #77
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63004658
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Ik ga deze post uitprinten en inlijsten, bedankt.
pi_63004662
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik zei toch ook NIET grappig? Misschien moet je eerst even lezen voordat je zo'n quasi-intelligente post maakt.

Dikke doei.
Als onafhankelijk Orakel moet ik je in het gelijk stellen.
Greece
pi_63004680
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

je valt vet door de mand, lange tenen zijn niet handig als je jezelf als baas wilt voordoen!
pi_63004764
Ene weledelgestelde heer "Mendeljev" heb ik zo te zien op een gevoelig punt geraakt.
Ik denk dat deze meneer wel één van mijn neven zou kunnen zijn.
Ik heb nogmaals gesproken.
pi_63004780
Ach, uiteindelijk gaan we allemaal dood. 90 jaar leven in stand ( waarvan de laatste 20 jaar in bejaarde toestand gebeurt) en vervolgens een dood die oneindig lang duurt. What's the big difference tussen iemand van de sociale klasse of de hogere klasse als het leven hier op aarde zo kort duurt? Straks al iedereen dood is boeit het vrij weinig meer.

En dan misschien die persoon van de sociale klasse die met zijn kratje amstel dubbel zoveel pret heeft gehad.

Het gaat dus in mijn ogen niet om klasse-verschil, het gaat om het genieten van het leven en zo doet iedereen dat om zijn eigen manier. Leven en laten leven is dan een cliche-uitdrukking maar zo is het vaak wel.
pi_63004806
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dikke doei.
Simpeler kan ik het niet maken:

Proleet maakt woordgrapje
OSM kan het grapje niet waarderen
Proleet beweert dat het grapje niet grappig bedoelt was
Grapjes wekken de lachlust op
Echter het grapje was niet grappig

Oftewel het was geen woordgrapje, maar woordspeling. Want een woordspeling kan grappig zijn. Een woordgarpje is per definitie grappig, zo duidt mijn woordenboek aan. Ja, heb gecombochecked.
pi_63004853
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:55 schreef Topspin het volgende:
Ach, uiteindelijk gaan we allemaal dood. 90 jaar leven in stand ( waarvan de laatste 20 jaar in bejaarde toestand gebeurt) en vervolgens een dood die oneindig lang duurt. What's the big difference tussen iemand van de sociale klasse of de hogere klasse als het leven hier op aarde zo kort duurt? Straks al iedereen dood is boeit het vrij weinig meer.

En dan misschien die persoon van de sociale klasse die met zijn kratje amstel dubbel zoveel pret heeft gehad.
Ik denk dat u het niet helemaal begrijpt, Topspin.
De tijd dát u hier op aarde leeft, kunt u beter op stand beleven.
En nogmaals sprak ik
pi_63004886
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef handewasse het volgende:
Ene weledelgestelde heer "Mendeljev" heb ik zo te zien op een gevoelig punt geraakt.
Welke aristocraat vernoemt zich nou naar een proleet? Duidelijk geen ekte, wel een vuile.
pi_63004970
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef handewasse het volgende:
Beste proleet, ik wens totaal niet in verband met u gebracht te worden. Straks krijg ik nog alimentatieverzoeken aan mijn portiek.

De beschaafdheid riekt zo ver dat u inmiddels 'handewasse' exceptioneel genoeg vindt om er een username van te maken. U maakt mij erg blij als u ook de mond zou wassen. Met de groene detergent uiteraard.
Greece
pi_63005012
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Welke aristocraat vernoemt zich nou naar een proleet? Duidelijk geen ekte, wel een vuile.
U vergist zich, heer Nickolaus.
Daarom is de heer Mendeljev ook een verre neef van mij.
Tevens ben ik al 33 jaar een ekte ekte Aristocraat.
Wederom heb ik gesproken, volk.
pi_63005024
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Helaas zijn we de aristocratie ontgroeid. Ik begrijp dat verstand met de jaren komt, maar u bent duidelijk blijven steken in het 56k tijdperk.
Greece
pi_63005031
quote:

[..]

[..]
*kaste
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63005132
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:02 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Beste proleet, ik wens totaal niet in verband met u gebracht te worden. Straks krijg ik nog alimentatieverzoeken aan mijn portiek.

De beschaafdheid riekt zo ver dat u inmiddels 'handewasse' exceptioneel genoeg vindt om er een username van te maken. U maakt mij erg blij als u ook de mond zou wassen. Met de groene detergent uiteraard.
Heer Mendeljev,

ik wens totaal niet aangesproken te worden met "proleet", om het even in uw woorden te zeggen.
En om even op mijn "username" (ik gebruik liever het woord gebruikersnaam) terug te komen, u kunt wellicht beter niet een book by its cover judgen. Ik ben een wolf in schaapskleren, wees gewaarschuwd.

Sinds vorige eeuw gebruikt men een pasta voor het reinigen van den mond.

Wederom heb ik gesproken, proleten
pi_63005245
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef handewasse het volgende:

[..]

Heer Mendeljev,

ik wens totaal niet aangesproken te worden met "proleet", om het even in uw woorden te zeggen.
En om even op mijn "username" (ik gebruik liever het woord gebruikersnaam) terug te komen, u kunt wellicht beter niet een book by its cover judgen. Ik ben een wolf in schaapskleren, wees gewaarschuwd.

Sinds vorige eeuw gebruikt men een pasta voor het reinigen van den mond.

Wederom heb ik gesproken, proleten
Hij die kleedt als hen, spreekt als hen, gedraagt als hen en hen imiteert, is één van hen.

Ik tolereer geen ketterij.
Greece
pi_63005274
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
servus_universitas
pi_63005286
Straks even lezen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 6 november 2008 @ 17:15:30 #94
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_63005314
*Zucht* is het nu zo moeilijk Crane?

Elite = WO`ers
Plebs, gepeupel, paupers, proleten en ander schoelje = VMBO`ers, MBO`ers, HBO`ers.
pi_63005352
Harry,

ik heb u een aantal berichten terug laten weten dat het bij mij door den aderen stroomt.
Verder heeft u niets te tolereren, hier op het internetforum.
Mijn butler staat hier naast mij met een mooi opgemaakt bord patat friet zonder en cheeseburger.

de mazzel
pi_63005366
Elite

Die goeie ouwe tijd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_63005419
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:15 schreef solyaris het volgende:
*Zucht* is het nu zo moeilijk Crane?

Elite = WO`ers
Plebs, gepeupel, paupers, proleten en ander schoelje = VMBO`ers, MBO`ers, HBO`ers.
Zo'n elite is een illusie.
pi_63005440
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef handewasse het volgende:
Harry,

ik heb u een aantal berichten terug laten weten dat het bij mij door den aderen stroomt.
Verder heeft u niets te tolereren, hier op het internetforum.
Mijn butler staat hier naast mij met een mooi opgemaakt bord patat friet zonder en cheeseburger.

de mazzel
En jouw Nederlands doet mij pijn.
pi_63005483
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:19 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

En jouw uw Nederlands doet mij pijn.
Dat deed mij nou pijn.
pi_63005517
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:21 schreef handewasse het volgende:

[..]

Dat deed mij nou pijn.
Waarom edit je hem dan? Dat doe je toch echt zelf.
  donderdag 6 november 2008 @ 17:24:45 #101
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63005560
milieu ? milieu ? ik kom uit een fantastisch milieu
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63005585
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Waarom edit je hem dan? Dat doet je u toch echt zelf.
Uw toon bevalt mij helemaal niet.
pi_63005614
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
milieu ? milieu ? ik kom uit een fantastisch milieu
Wat een fantasie. Jij komt juist uit een carcinogeen milieu.
pi_63005668
  donderdag 6 november 2008 @ 17:31:52 #105
203436 solyaris
pi_63005729
quote:
Oh simpele ziel, de treurnis! Gij zijt waarlijk een minderwaardige worm.
pi_63005830
Heer Topspin,

mijn inziens kunt u zich beter op vlakken ontwikkelen die u daadwerkelijk een verstandiger mens maken.
U kunt wellicht wat theorieën van een onzer grote Griekse filosofen bestuderen, ik noem maar wat.
Bedankt voor uw tijd.
pi_63005880
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:36 schreef handewasse het volgende:
Heer Topspin,

mijn inziens kunt u zich beter op vlakken ontwikkelen die u daadwerkelijk een verstandiger mens maken.
U kunt wellicht wat theorieën van een onzer grote Griekse filosofen bestuderen, ik noem maar wat.
Bedankt voor uw tijd.
Onderschat de onderliggende wijsheid van vlakke komedies niet

Er zijn films die totaal onzinnig lijken maar ondertussen leer je er meer van de de dikste boeken die bestaan.
pi_63005931
Geachte heer topspin,

wellicht kunt u mij op een studie wijzen die heeft uitgewezen dat "lachen" gezonder is dan filosoferen.
En ik vraag mij af in hoeverre er "onderliggende wijsheid" zit in deze proletische bagger.

Mijn dank.
  donderdag 6 november 2008 @ 17:42:12 #109
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63005972
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:40 schreef handewasse het volgende:
Geachte heer topspin,

wellicht kunt u mij op een studie wijzen die heeft uitgewezen dat "lachen" gezonder is dan filosoferen.
En ik vraag mij af in hoeverre er "onderliggende wijsheid" zit in deze proletische bagger.

Mijn dank.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63006047
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:38 schreef Topspin het volgende:

[..]

Onderschat de onderliggende wijsheid van vlakke komedies niet

Er zijn films die totaal onzinnig lijken maar ondertussen leer je er meer van de de dikste boeken die bestaan.
Stiekem ben ik ook gewoon een empirist. Jammer dat jullie arbeiders het empirisme zo verkrachten - ik bedoel, films als kennisbron? Kom op zeg.
pi_63006139
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:45 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Stiekem ben ik ook gewoon een empirist. Jammer dat jullie arbeiders het empirisme zo verkrachten - ik bedoel, films als kennisbron? Kom op zeg.
Volledig eens met u, Nickolaus.
Tegenwoordig is men (arbeiders, proleten, schorem en vuilnismannen) nog te lui om een interessant boek uit de boekenkast te trekken.
pi_63006191
quote:

[..]

Wat nu ?
dan moet je haast wel een lelijk wijf hebben HAHAHAHAHA
terrorist
pi_63006260
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:49 schreef handewasse het volgende:

[..]

Tegenwoordig is men (arbeiders, proleten, schorem en vuilnismannen) nog te lui om een interessant boek uit de boekenkast te trekken.

Heb genoeg gelezen vind ik, ik kies liever om lekker op de bank te liggen inderdaad, af en toe een boek dan als ik ZIN heb. Een film die dan de ogen in zekere zin ook de ogen kan openen op bepaalde vlakken en dan een film die veel meer impact kan hebben dan een boek waarbij je alleen maar letters ziet en geen bewegende beelden met spraak en geluid.

En daarbij.... Koning keizer admiraal, schijten doen we allemaal En zo heeft ieder mens in zijn leven wel eens last van diarree
  donderdag 6 november 2008 @ 17:59:52 #114
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63006393
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:49 schreef handewasse het volgende:

[..]

We zijn niet lui, we hebben daar simpelweg minder tijd voor, wij moeten arbeiden en daarnaast hebben wij wel een sociaal leven, in tegenstelling tot de elitaire klasse.
Van iemand van elitair niveau zou je mogen verwachten dat hij niet zonder enig kennis van zaken zo maar wat bralt.
  donderdag 6 november 2008 @ 18:02:29 #115
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63006446
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:51 schreef geertn het volgende:

[..]

dan moet je haast wel een lelijk wijf hebben HAHAHAHAHA
Ik voorspel dat jij het hier nog heel moeilijk gaat krijgen.
  donderdag 6 november 2008 @ 18:08:35 #116
203436 solyaris
pi_63006570
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:59 schreef cheqy het volgende:

[..]

We zijn niet lui, we hebben daar simpelweg minder tijd voor, wij moeten arbeiden en daarnaast hebben wij wel een sociaal leven, in tegenstelling tot de elitaire klasse.
Je bedoelt naar SBS6 kijken en meer `lowbrow` commerciele pulp uit de cultuurindustrie consumeren?
  donderdag 6 november 2008 @ 18:10:23 #117
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63006616
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:08 schreef solyaris het volgende:

[..]

Je bedoelt naar SBS6 kijken en commerciele pulp van de cultuurindustrie consumeren?
Man bij mij gaat de tv alleen aan voor voetballen, NG, of gamen.
pi_63006667
Vraag me af wat de mensen van stand bezig houdt naast het van stand zijn. Is van stand zijn de hoofdzakelijke bezigheid en blijft er niets verder over dan alleen maar van stand zijn? Lekker veelzijdig leventje moet dat zijn
  donderdag 6 november 2008 @ 18:14:53 #119
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63006728
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:12 schreef Topspin het volgende:
Vraag me af wat de mensen van stand bezig houdt naast het van stand zijn. Is van stand zijn de hoofdzakelijke bezigheid en blijft er niets verder over dan alleen maar van stand zijn? Lekker veelzijdig leventje moet dat zijn
Klopt, ze zijn alleen maar bezig met zichzelf te bewijzen tot dat ze als oude dolgedraaide mannetjes eenzaam overlijden in een psychiatrische instelling.
pi_63006788
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:14 schreef cheqy het volgende:

[..]

Klopt, ze zijn alleen maar bezig met zichzelf te bewijzen tot dat ze als oude dolgedraaide mannetjes eenzaam overlijden in een psygiatrische instelling.
Ik heb zojuist een ban voor je aangevraagd.
  donderdag 6 november 2008 @ 18:18:39 #121
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63006820
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:17 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Ik heb zojuist een ban voor je aangevraagd.
En terecht. Een zwak moment van mezelf die ik niet meer tijdig kon corrigeren.
pi_63006929
Hoe zou het zijn met de mensen van "Stand" als de bakker op de hoek ook van stand zou zijn? Hoe zou het zijn met de mensen van stand als de bouwvakkers van stand zouden zijn? Hoe zou het zijn met de mensen van stand als de vuilnisman ook van stand zou zijn? Zo is internet verwezenlijkt tevens door mensen die niet bepaald van adel of stand zijn en ga zo door. Wat zijn de mensen van stand zonder de mensen van de arbeidersklasse? Waar halen ze hun voedsel en diensten als ze alleen ervoor staan?

De maatschappij draait niet op mensen van stand, de maatschappij draait hoofdzakelijk op mensen die daadwerkelijk iets toevoegen zonder praatjes die geen gaatjes vullen te verkondigen.

Dan mogen die mensen van stand wel wat toevoegen maar je hebt net zo goed mensen nodig die de handjes uit de mouwen schudden want iedereen is nodig. Die arrogantie is dus ook totaal mis plaatst net zoals de arrogantie die uitgaat vanuit HBO naar VMBO.

Maar goed, dit topic is volgens mij onzinnig en dit bericht is ook zomaar een bericht zonder dat ik compleet strak sta van serieusheid.
pi_63008150
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:54 schreef Topspin het volgende:

[..]

Heb genoeg gelezen vind ik, ik kies liever om lekker op de bank te liggen inderdaad, af en toe een boek dan als ik ZIN heb. Een film die dan de ogen in zekere zin ook de ogen kan openen op bepaalde vlakken en dan een film die veel meer impact kan hebben dan een boek waarbij je alleen maar letters ziet en geen bewegende beelden met spraak en geluid.

Blijft u maar lekker denken dat u beter wordt van het kijken van films als Flodder en dat dit ogen kan openen. Ik ben blij dat ik me niet op dit niveau hoef te bevinden.
pi_63008277
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef handewasse het volgende:

[..]

Blijft u maar lekker denken dat u beter wordt van het kijken van films als Flodder en dat dit ogen kan openen. Ik ben blij dat ik me niet op dit niveau hoef te bevinden.
Flodder was het platste van het platste als voorbeeld

Zo zijn er 1001 voorbeelden te noemen van entertainment die meer kan bieden dan wat dan ook, en zeker niet alleen komedie maar alle genre's.

Maar genoeg nu

Welke klasse behoor ik toe dan maar.....ik wil me nergens onder plaatsen, ik wil mezelf geen etiket opplakken. Iedere stempel is negatief omdat je dan gebonden wordt aan die stempel, zelfs al lijkt de stempel "stand" of "hogere klasse" nog zo aantrekkelijk voor sommigen, het beperkt je ontwikkeling in zekere mate omdat je je leven gaat indelen naar die stempel, ook het missen van kansen is dan mogelijk omdat je je leven zo sterk inricht naar die stempel. Geldt tevens voor de mensen die zich in een andere klasse indelen of zichzelf plaatsen onder een bepaalde noemer.
pi_63008284
En oja,
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:22 schreef Topspin het volgende:

Die arrogantie is dus ook totaal mis plaatst net zoals de arrogantie die uitgaat vanuit HBO naar VMBO.

HBO schoffies zijn geen studenten, en hebben uberhaupt het recht niet arrogant te zijn.

Ik begeef mij nu naar de diner tafel, waar ik momenteel gasten met stand heb zitten wachten die ik ga verblijden met mijn oneindige wijsheid en intelligentie.

Dank u wel, ik heb gesproken.
pi_63008343
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef handewasse het volgende:
En oja,
[..]

HBO schoffies zijn geen studenten, en hebben uberhaupt het recht niet arrogant te zijn.

Ik begeef mij nu naar de diner tafel, waar ik momenteel gasten met stand heb zitten wachten die ik ga verblijden met mijn oneindige wijsheid en intelligentie.

Hopelijk vallen ze niet in slaap door al die wijze praatjes die totaal niet interessant zijn maar eerder geestdodend en saai

Kun je beter flodder opzetten of the big lebowski, dat vermaakt mensen waarschijnlijk beter dan al die praatjes. Anders zet je groundhog day op, een film over een verbitterde persoon die 1000 keer op dezelfde dag wakker wordt en pas de volgende dag ingaat als zijn leven verbeterd is op die dag.
  donderdag 6 november 2008 @ 19:17:31 #127
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63008348
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef handewasse het volgende:
En oja,
[..]

handewasse is aan het eten bij de Burgerking met zijn vader en moeder.
pi_63008405
quote:

De laatste tijd stikt het hier van mensen die in de waan leven van 'stand' te zijn, tot de elite te behoren. Deze figuren zijn onder andere te herkennen aan de overdreven manier waarop ze hun zinnen formuleren in hun posts. Ook reageren ze graag hun frustratie af op de mensen die hen ooit afwezen als vriend, vriendin of neuksletje, nu ze op Fok hun vriendjes gevonden hebben. Uiteraard ben je er blij om dat je niet hoeft te horen bij dat plebs dat uitgaat; het stel proleten.

Is dat nu 1 persoon met 30 kloons ofzo? Of zijn er daadwerkelijk zoveel figuren hier die in de waan zijn dat ze iets voorstellen?

Hey, een mensenhater.
Ga es DOOD .
pi_63008528
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:17 schreef Topspin het volgende:

[..]

Hopelijk vallen ze niet in slaap door al die wijze praatjes die totaal niet interessant zijn maar eerder geestdodend en saai

Kun je beter flodder opzetten of the big lebowski, dat vermaakt mensen waarschijnlijk beter dan al die praatjes. Anders zet je groundhog day op, een film over een verbitterde persoon die 1000 keer op dezelfde dag wakker wordt en pas de volgende dag ingaat als zijn leven verbeterd is op die dag.
Ik denk u niet meer te kunnen overtuigen dat beeldmateriaal/troep als Flodder "geestdodend en saai is".
Flodder lijkt me niet heel erg geestverruimend.
Mijn woorden zijn niet bedoeld als praatje, maar het is de realiteit. Zie de realiteit onder ogen.

Klachten:
Televisie
Flodder
  donderdag 6 november 2008 @ 19:24:47 #130
232232 wobble
wobblewobble
pi_63008560
quote:

Verkapt ik-sta-niet-in-de-klb-kaste topic
Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS doet WO dus is lelijk en krijgt geen pussy :D. Bovendien wast mama zijn onderbroeken met cum-sporen :').
pi_63008665
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:17 schreef cheqy het volgende:

[..]

handewasse is aan het eten bij de Burgerking met zijn vader en moeder.
Correctie graag:

handewasse bevindt zich op het moment onder zeer exclusief gezelschap (en dit zijn niet mijn vader en moeder) en vermaakt zijn gasten prima. Wij bespreken verscheidene onderwerpen waar intellectuelen het graag over hebben. U kunt dan denken aan de zeer grootse Plato, Socrates en Aristoteles. Ik weet niet in welke Burger King ( ) u komt, maar daar wordt meestal enkel over de "straat", het straatleven en "jonko's" geblaat.

Ik dank u allen hartelijk.

Wederom was dit HandjesWassen
pi_63008794
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef handewasse het volgende:

[..]

Ik denk u niet meer te kunnen overtuigen dat beeldmateriaal/troep als Flodder "geestdodend en saai is".
Flodder lijkt me niet heel erg geestverruimend.
Mijn woorden zijn niet bedoeld als praatje, maar het is de realiteit. Zie de realiteit onder ogen.

Klachten:
Televisie
Flodder
Lezen!!!

Flodder was als uber voorbeeld bedoeld.

Ga je eens verdiepen in de filmografie www.imdb.com is een mooie start om vanuit daar eens op zoek te gaan naar films...

Hoe kijk je aan tegen muziek

Alleen klassiek

In de burger-king kun je overigens zeker diepe gesprekken voeren na 10 liter bier.

pi_63008864
quote:

Zoek een leven, vriend.
pi_63008899
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hey, een mensenhater.
Ga es DOOD .
Ah, het is al gezegd, zie ik.
  donderdag 6 november 2008 @ 19:39:26 #135
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63009007
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:28 schreef handewasse het volgende:

[..]

Correctie graag:

handewasse bevindt zich op het moment onder zeer exclusief gezelschap (en dit zijn niet mijn vader en moeder) en vermaakt zijn gasten prima. Wij bespreken verscheidene onderwerpen waar intellectuelen het graag over hebben. U kunt dan denken aan de zeer grootse Plato, Socrates en Aristoteles. Ik weet niet in welke Burger King ( ) u komt, maar daar wordt meestal enkel over de "straat", het straatleven en "jonko's" geblaat.

Ik dank u allen hartelijk.

Wederom was dit HandjesWassen
Griekse filosofie. Interessant
verkapt-ik weet-wie-Plato-Socrates-en-Aristoteles- zijn-post.
  donderdag 6 november 2008 @ 19:43:26 #136
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63009136
Mensen die zich op internet willen profileren, om zich zodoende boven de rest verheven te voelen:
In het echte leven van goede komaf zijn, zijn er daarentegen maar weinig van jullie. Ik heb het geluk gehad in een welvarend gezin te zijn geboren en het verstand ook te hebben geerfd (WO uiteraard, moge dat dat duidelijk zijn).

Met vriendelijke groet, Fortitudo, de niet-gymnasiasten kunnen de betekenis op Google opzoeken.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_63009204
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:32 schreef Topspin het volgende:

[..]

Lezen!!!

Flodder was als uber voorbeeld bedoeld.

Ga je eens verdiepen in de filmografie www.imdb.com is een mooie start om vanuit daar eens op zoek te gaan naar films...

Hoe kijk je aan tegen muziek

Alleen klassiek

In de burger-king kun je overigens zeker diepe gesprekken voeren na 10 liter bier.

Ik weiger sowieso me ook maar met één voet te begeven op het terrein van www.youtube.com.
Wat mijn muzieksmaak betreft: Ja, ik luister alleen Klassiek.
Deze muziekstroming is goed voor rust in ziel en lichaam en tevens ook voor de ontwikkeling.
  donderdag 6 november 2008 @ 19:46:40 #138
232232 wobble
wobblewobble
pi_63009249
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef Fortitudo het volgende:
Mensen die zich op internet willen profileren, om zich zodoende boven de rest verheven te voelen:
In het echte leven van goede komaf zijn, zijn er daarentegen maar weinig van jullie. Ik heb het geluk gehad in een welvarend gezin te zijn geboren en het verstand ook te hebben geerfd (WO uiteraard, moge dat dat duidelijk zijn).

Met vriendelijke groet, Fortitudo, de niet-gymnasiasten kunnen de betekenis op Google opzoeken.
zie ondertitel en vervang TS door stinkvis
TS doet WO dus is lelijk en krijgt geen pussy :D. Bovendien wast mama zijn onderbroeken met cum-sporen :').
  donderdag 6 november 2008 @ 19:46:54 #139
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63009260
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:35 schreef Louisa.Leka het volgende:

[..]

Ah, het is al gezegd, zie ik.
Niet. Salvad0R zei dat ie dood moest gaan en jij zei dat ie een leven moest gaan zoeken.
Dat zijn imo twee totaal verschillende bezigheden.
  donderdag 6 november 2008 @ 19:47:48 #140
203436 solyaris
pi_63009288
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:39 schreef cheqy het volgende:

[..]

Griekse filosofie. Interessant
Vast interessanter dan een stoeptegel of klinker.
pi_63009292
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef handewasse het volgende:

[..]

Ik weiger sowieso me ook maar met één voet te begeven op het terrein van www.youtube.com.
Wat mijn muzieksmaak betreft: Ja, ik luister alleen Klassiek.
Deze muziekstroming is goed voor rust in ziel en lichaam en tevens ook voor de ontwikkeling.
Muziek zonder woorden die goed is voor de ontwikkeling

Dat je er rustig van kunt worden alleh maar goed voor ontwikkeling als er geen woord in gesproken wordt lijkt me erg bizar
  donderdag 6 november 2008 @ 19:48:28 #142
203436 solyaris
pi_63009303
  donderdag 6 november 2008 @ 19:49:42 #143
232232 wobble
wobblewobble
pi_63009342
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef solyaris het volgende:
Vast interessanter dan een stoeptegel of straatklinker.
Niemand lachte dus quote je jezelf?
  donderdag 6 november 2008 @ 19:50:17 #144
232232 wobble
wobblewobble
pi_63009357
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef Topspin het volgende:

[..]

Dat je er rustig van kunt worden alleh maar goed voor ontwikkeling als er geen woord in gesproken wordt lijkt me erg bizar
Klassiek heeft 8/10 ook een koor, n00b.
pi_63009389
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:50 schreef wobble het volgende:

[..]

Klassiek heeft 8/10 ook een koor, n00b.
Allelujah zeker
  donderdag 6 november 2008 @ 19:51:15 #146
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63009390
IK WEET NIET WAAR TS HET OVER HEEFT MAAR IK BEN TOP NOTCH IN ANTIEKE KASTE

Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio

Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis

Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu

Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub

Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
  donderdag 6 november 2008 @ 19:53:33 #147
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_63009459
Elite hier op een internetforum? Moeten die niet regeren dan?
  donderdag 6 november 2008 @ 19:53:43 #148
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63009471
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef solyaris het volgende:

[..]

Vast interessanter dan een stoeptegel of klinker.
Je zit nu zeker achter je pc te lachen, gieren en brullen om je eigen misplaatste grapje?
Beetje jammer dat je niet snapt dat het hier over interesses gaat en niet over mijn broodwinning. Mijn interesses liggen elders suffie.
pi_63009488
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef Fortitudo het volgende:

Ik voel mij helemaal niet verheven boven de rest, ik maak een duidelijk onderscheid tussen verschillende standen in de hedendaagse samenleving.
In tegenstelling tot u, uit een welvarend gezin, heb ik adellijke komaf. Hetgeen waar ik me aan erger, zijn mensen die hier op het internet anders proberen door te gaan dan in het dagelijks leven. Schoffies die door middel van het gebruik maken van "dure" woorden als adel/goede komaf o.i.d. gezien willen worden. Het tegendeel gebeurt meestal.

Ik heb wederom gesproken, en maak nu aan deze quote geen van mijn woorden meer vuil.

[ Bericht 0% gewijzigd door handewasse op 06-11-2008 20:13:22 ]
pi_63009491
Even posten.
  donderdag 6 november 2008 @ 19:54:38 #151
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63009494
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:53 schreef cheqy het volgende:

[..]

Je zit nu zeker achter je pc te lachen, gieren en brullen om je eigen misplaats grapje?
Beetje jammer dat je niet snapt dat het hier over interesses gaat en niet over mijn broodwinning. Mijn interesses liggen elders suffie.
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:50 schreef IQM het volgende:

[..]

pi_63009510
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:54 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
Even posten.
Zo, nu even lezen.
pi_63009858
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik weiger tijd te verspillen aan het plaatsen van een reactie hierop.
Wel kan ik u zeggen dat u zich eigenlijk eens zou moeten verdiepen in Klassieke muziek.
Hoogstwaarschijnlijk komt u tot een conclusie, anders dan deze die u hier hebt geplaatst.

Hoogachtend,

HandjesWassen, succesvol filosoof van 1976 - 2072
pi_63009904
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef handewasse het volgende:

[..]

Ik weiger tijd te verspillen aan het plaatsen van een reactie hierop.
Wel kan ik u zeggen dat u zich eigenlijk eens zou moeten verdiepen in Klassieke muziek.
Hoogstwaarschijnlijk komt u tot een conclusie, anders dan deze die u hier hebt geplaatst.

Hoogachtend,

HandjesWassen, succesvol filosoof van 1976 - 2072
Ik heb ook beethoven, mozart en nog meer op de harde schijf staan en het is lekkere muziek om tot rust te komen maar het is niet bepaald muziek waar ik wijzer van wordt. Opera ook erop staan en ook eenzijdige muziek.

Nu Elvis

Rock N' Roll.

Niet om filosofisch bepaald wijzer van te worden maar het zet wel aan te rollen Maar dan nog meer wijsheid dan " It's in the opera ".
  donderdag 6 november 2008 @ 20:07:22 #155
232232 wobble
wobblewobble
pi_63009945
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:54 schreef handewasse het volgende:

[..]

Ik voel mij helemaal niet verheven boven de rest, ik maak een duidelijk onderscheid tussen verschillende standen in de hedendaagse samenleving.
In tegenstelling tot u, uit een welvarend gezin, heb ik adelijke komaf. Hetgeen waar ik me aan erger, zijn mensen die hier op het internet anders proberen door te gaan dan in het dagelijks leven. Schoffies die door middel van het gebruik maken van "dure" woorden als adel/goede komaf o.i.d. gezien willen worden. Het tegendeel gebeurt meestal.

Ik heb wederom gesproken, en maak nu aan deze quote geen van mijn woorden meer vuil.
Je bent van adellijke komaf of je hebt adellijk bloed.
pi_63010093
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef wobble het volgende:

[..]

Je bent van adellijke komaf of je hebt adellijk bloed.
U hebt gelijk, helaas heeft mijn toetsenbord een steek laten vallen.
Echter doet u mij een plezier mij niet aan te spreken met je/jij, maar met u.
Ieder persoon hier spreek ik ook op die manier aan, dus lijkt me niet teveel gevraagd.

Mijn dank is aanzienlijk.
  donderdag 6 november 2008 @ 20:12:21 #157
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63010134
Ik neuk lijken vanavond
pi_63010336
De TS is ook absoluut van een stand . De laagste stand om precies te zijn.
pi_63010538
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik neuk lijken vanavond
Dat hoop ik niet voor u RickoKun.
Ik hoop u uit te kunnen leggen waarom u dit waarschijnlijk niet wilt, aan de hand van deze prachtige quote:

Jonkheer Willem Frederik van Reede, een familielid van mij, heeft in de 18e eeuw in 's-Gravenhage iemand moeten liquideren die seksueel genot zocht in een lijk. Hierop is hij "voor straf" meegestuurd om onder Koning Willem I mee te strijden in de Slag bij Waterloo. Destijds heeft dit voor veel opschudding gezorgd in Nederland.

Dank u hartelijk.
pi_63010684
pi_63011062
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik neuk lijken vanavond
Same.
pi_63012615
Eens met klacht!

Ik word zo moe van die types.. Met dat elitaire 'ik sta boven jou'-gezwam ontwijken ze meestal de inhoudelijke discussie die ze anders hopeloos zouden verliezen. Want gezichtsverlies lijden op een forumpje op teh interwebz.. dat is iets wat deze 'superieure' heren te allen tijden willen voorkomen.
quote:
Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen.

Oja, en dat OSM is al helemaal het toppunt _!
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_63012653
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef Sackboy het volgende:
Eens met klacht!

Ik word zo moe van die types.. Met dat elitaire 'ik sta boven jou'-gezwam ontwijken ze meestal de inhoudelijke discussie die ze anders hopeloos zouden verliezen. Want gezichtsverlies lijden op een forumpje op teh interwebz.. dat is iets wat deze 'superieure' heren te allen tijden willen voorkomen.
[..]

Aldus een entiteit uit de laagste KLB-kaste .
pi_63013085
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Aldus een entiteit uit de laagste KLB-kaste .
Do I look like I give a shit?

KLB-kaste, kom op zeg

pi_63013180
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Sackboy het volgende:

[..]

KLB-kaste, kom op zeg
Zo reageren proleten in de echte samenleving ook. Die ontkennen hun positie.
pi_63013300
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:19 schreef servus_universitas het volgende:
De TS is ook absoluut van een stand . De laagste stand om precies te zijn.
Al een vrouw versierd?
pi_63013344
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Zo reageren proleten in de echte samenleving ook. Die ontkennen hun positie.
Nee hoor, de echte proleten hadden allang je schedel ingeslagen met een schep oid.
pi_63013347
quote:
Eens met klacht!

Uberhaupt je druk maken over gezichtsverlies op een forum, en dan helemaal op FOK!
pi_63013350
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:42 schreef Crane het volgende:

[..]

Al een vrouw versierd?
Vorige week nog één, met blauwe, rode en groene slingers .
pi_63013431
Heeren,

Wat een heerlijk schouwspel heb ik mogen ervaren. SUBLIEM Ha-Ha-Ha...Intrigerend hoe de proleet zich bijna wilde meten met de elitair ontwikkelde mens. Dit toneelstuk der sociale evolutie zal me nog lang heugen, intrigerend gewoon.

Maar ik wil even orde scheppen. Immers moeten jullie arbeiders de volgende dag weer vroeg op om de woeste arbeid te trotseren. Ik verzoek de nachtwakers op dit forum dan ook een tijdelijk slotje te plaatsen. Ik wil natuurlijk niet hebben dat mijn ondergeschikten zich verslapen omdat ze mij wilden plezieren. Die houding zou mij niet sieren.
Greece
pi_63013435
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee hoor, de echte proleten hadden allang je schedel ingeslagen met een schep oid.
Dacht het niet, want dat zou ontslag betekenen en dan vrouw en kindjes dood vanwege de honger. De zweeg er op leggen, dat arbeiderstuig.
pi_63013522
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:43 schreef Crane het volgende:

[..]

Uberhaupt je druk maken over gezichtsverlies op een forum, en dan helemaal op FOK!
Gelukkig valt het dan ook totaal niet op dat onze Crane niets anders doet dan zichzelf als een coole mooiboy te profileren .
pi_63013773
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Gelukkig valt het dan ook totaal niet op dat onze Crane niets anders doet dan zichzelf als een coole mooiboy te profileren .
Een mooiboy Liever een (wat jij noemt) mooiboy met een leven en een vriendin, dan een kansloos figuur als jij.
pi_63013830
Ik zat al te stuiteren achter mijn PC toen ik Servus' naam zag staan.

Wat faalt die handewasse trouwens kankerhard.
pi_63013841
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef Crane het volgende:

[..]

Een mooiboy Liever een (wat jij noemt) mooiboy met een leven en een vriendin, dan een kansloos figuur als jij.
Kansloos? Ik heb toevallig vanmiddag nog een Kraslot gekocht. Ik zou zeggen dat ik in ieder geval èèn kans heb, hoe klein die ook is.
pi_63014026
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Kansloos? Ik heb toevallig vanmiddag nog een Kraslot gekocht. Ik zou zeggen dat ik in ieder geval èèn kans heb, hoe klein die ook is.
Kijk je wel eens Frasier?
pi_63014031
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:54 schreef Quir het volgende:
Ik zat al te stuiteren achter mijn PC toen ik Servus' naam zag staan.

Wat faalt die handewasse trouwens kankerhard.
Dit hele topic is een grote faal.
pi_63014120
Hoor ik er trouwens ook bij als ik een geweldig klinkende naam van Wikipedia pik en Jung instel als usericon?
pi_63014210
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Quir het volgende:
Hoor ik er trouwens ook bij als ik een geweldig klinkende naam van Wikipedia pik en Jung instel als usericon?
Je hoort er al bij. Alleen nog een vette ondertitel en klaar is Friso-Jan.
pi_63014247
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Je hoort er al bij. Alleen nog een vette ondertitel en klaar is Friso-Jan.
Oh, jottem!
pi_63014258
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Crane het volgende:

[..]

Kijk je wel eens Frasier?
Nee, ik heb gehoord dat het een serie voor paupers is.
pi_63014277
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Goed dat je je verlies erkent. Speelkwartiertje over, keukenkwartiertje weer aan. Hup, afwassen plebsvrouw.
pi_63014283
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

And so we meet again.
pi_63014327
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:03 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Goed dat je je verlies erkent. Speelkwartiertje over, keukenkwartiertje weer aan. Hup, afwassen plebsvrouw.
pi_63014335
quote:
Eens met klacht!

[..]

Ben je er weer, beste jongen?
pi_63014342
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:03 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nee, ik heb gehoord dat het een serie voor paupers is.
Dat is jammer. Je doet me een beetje aan de hoofdpersoon denken: Dr. Frasier Crane. Een hoogopgeleid, stijf iemand die het goed bedoeld, maar door z'n snobberigheid z'n eigen ruiten maar in blijft gooien.
pi_63014430
And so our story comes to an end...

Goodnight, sweet prince.
pi_63014476
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat is jammer. Je doet me een beetje aan de hoofdpersoon denken: Dr. Frasier Crane. Een hoogopgeleid, stijf iemand die het goed bedoeld, maar door z'n snobberigheid z'n eigen ruiten maar in blijft gooien.
Nee, ik zal nu even serieus zijn . Ik heb het wel eens gezien en ik vind het wel een grappige serie. Het enige verschil is dat ik mijn eigen ruiten niet in gooi. Dus de vergelijking gaat niet op.

(Overigens: Cranie verneukt OP :( )
pi_63015222
Pst, Crane, Servus zei dat je communistisch was.
pi_63015504
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:22 schreef Quir het volgende:
Pst, Crane, Servus zei dat je communistisch was.
Ben jij Uiergaard of s_u?
pi_63015567
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Ben jij Uiergaard of s_u?
Ik ben Quir.
pi_63015604
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik ben Quir.
Hela, dat vroeg ik helemaal niet.
pi_63015651
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik ben Quir.
Sommige mensen kunnen niet lezen. Zoals wanneer tante Mien naar een huis wijst en vraagt: is dat huis een pak halfvolle melk?
pi_63015666
Ooooh, zoooo.
pi_63015719
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen niet lezen. Zoals wanneer tante Mien naar een huis wijst en vraagt: is dat huis een pak halfvolle melk?
En sommige mensen falen zelfs met Wikipedia ernaast intellectueel over te komen. Ieder zijn gebreken, niet?
pi_63015736
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Ben je er weer, beste jongen?
Uiteraard. In topics als deze ben ik altijd graag van de partij.

pi_63015752
Ik ben dus niet s_u.
pi_63015902
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef Quir het volgende:

[..]

En sommige mensen falen zelfs met Wikipedia ernaast intellectueel over te komen. Ieder zijn gebreken, niet?
Wie. Zeg godverdomme wie, of ik keer je huid om.
pi_63016014
Uiergaard, niet slaan.
pi_63016065
Oke, Quir is een kloon van mij.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:39:12 #201
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_63016070
Iemand met een voetbalnaam in de elitaire klasse?

Het moet niet gekker worden
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_63016239
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef Quir het volgende:
Uiergaard, niet slaan.
Nigga please. Als je niet genoten hebt van Beauregard (Rust zacht ouwe...) heb je gewoon geen humor. Die gast is geniaal.
pi_63016252
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef ScudRaket het volgende:
Iemand met een voetbalnaam in de elitaire klasse?

Het moet niet gekker worden
Waar heb je het over knul?
pi_63016302
Wat een paupers 'boven' mij, behalve Servus, natuurlijk, maar dat is vanzelfsprekend.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:45:01 #205
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_63016338
quote:

[..]

[..]

Wehehe, ik moest lachen. Uit pure interesse: waar baseer je de kasten op?
(ik zit nog wel bij de beste 40 )
Guanine en Cytosine! *O*
  donderdag 6 november 2008 @ 22:46:03 #206
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_63016379
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:43 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Waar heb je het over knul?
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Emimich het volgende:

Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k, De_Ananas, de_boswachter, Biogarde, BaronPils, Herald, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard
Daarover dus.
Maar ik wens je succes met je famfarekaste
pi_63016532
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Nigga please. Als je niet genoten hebt van Beauregard (Rust zacht ouwe...[ afbeelding ]) heb je gewoon geen humor. Die gast is geniaal.
Nee hoor, ik heb me vermaakt met z'n posts.

Boksz.
pi_63016719
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

[..]

Daarover dus.
quote:
Daarover dus.
Met professionele hulp kom ik tot deze revisie:

Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen):
Biogarde, servus_universitas, Chriz2k, Beauregard, Nickolaus.Maximillian, Emimich, Biels, Dibble

Kaste 2 (Mengelmoes van paupers en goden):
Quir, Crane, Agiath, BarraCupraCuda, Bafnek

Kaste 3 (Kansloos volk):
Dayuum, Teunebeun, dagdag, Juup©, ondeugend, KLB-SC, Sackboy

Kaste ∞ (de_boswachters): de_boswachter
pi_63016734
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:49 schreef Quir het volgende:
Boksz.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:04:52 #210
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_63017145
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

[..]

Kaste infinity

Maar 2x dezelfde quote?

Maar goed, er lopen zo weinig elitaire Fok!kers rond dat het volstrekt onnodig is om er een lijstje van op te maken.
pi_63017762
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:45 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Wehehe, ik moest lachen. Uit pure interesse: waar baseer je de kasten op?
(ik zit nog wel bij de beste 40 )
De KLB-kaste is gebaseerd op een evaluatie van de forumprestaties van het KLB-volk in de afgelopen tijd.

Vandaag heb ik hem geupdate in onderstaand topic:

De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
pi_63017787
Lol. Zegt iemand die niet eens in mijn schaduw mag staan. Toen ik met mijn bende bazen KLB roeleerde zat jij nog id pampers. Je kent mijn verleden niet eens. Maar dat terzijde Ja heb het tegen jou Maxi.
U MAD?
pi_63017887
KLB-SC BAZEN
pi_63017913
Is dit topic nu vergeven van de kloontjes?
  donderdag 6 november 2008 @ 23:33:15 #215
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_63018137
Die nieuwe kastes hebben ook wel wat. Een soort intellectuele elite bovenin, zoals het hoort.
pi_63018193
Jaloezie, jaloezie.
pi_63018356
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Lol. Zegt iemand die niet eens in mijn schaduw mag staan. Toen ik met mijn bende bazen KLB roeleerde zat jij nog id pampers. Je kent mijn verleden niet eens. Maar dat terzijde Ja heb het tegen jou Maxi.
- Je zet waardeloze slotjes (zelfs slechter dan ondeugend, I mean, damn)
- Je posts voegen inhoudelijk meestal weinig toe of zijn beladen met naïviteit (of domheid, jouw keuze red.)
- Je topics lijken te komen uit een saai dagboek en zijn, op je famfaretopic na, nooit grappig

Misschien dat niet iedereen mijn mening deelt, dus beschouw het als opbouwende kritiek. Verder heb ik niks tegen je hoor, je lijkt me zelfs best een sympathieke kerel. Maar damn gozer, werk eens aan je niveau.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:42:00 #218
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_63018359
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:20 schreef Emimich het volgende:

[..]

De KLB-kaste is gebaseerd op een evaluatie van de forumprestaties van het KLB-volk in de afgelopen tijd.

Vandaag heb ik hem geupdate in onderstaand topic:

De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
Ah, auf die art und weise
Dank voor de toelichting!
Guanine en Cytosine! *O*
pi_63018395
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Is dit topic nu vergeven van de kloontjes?

Ja.
pi_63018402
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Dude. Toen de elite er was, was jij nog niet geboren. Really
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_63018476
Bedankt voor de introductie Ripley, thanks man.
Ik zit al een jaar of 8 in de game, en mensen weten.
De elite is de elite niet zonder mij en ook dat weten ze..
P'z

[ Bericht 5% gewijzigd door handewasse op 06-11-2008 23:54:48 ]
  donderdag 6 november 2008 @ 23:48:58 #222
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_63018507
Even wat klonen erbij pakken.
pi_63018620
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:43 schreef Louisa.Leka het volgende:

[..]

Ja.
Van wie ben jij er een?
pi_63018687
Machtig topic, mijn waarde gasten.
Laat de clone wars voortwoeden!

Disclaimer
-Deze post is geplaatst door lakei #324 van de hooggeboren weledele heer kapitein Zwartbaard.
Mogelijke klachten gaarne retour zenden in ontsmette &de geparfumeerde enveloppe opdat de malcontent gegeseld kan worden aan de fokkemast.
pi_63018849
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:55 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Van wie ben jij er een?
Hihi ik heb je al herkend.
pi_63019018
asdf, verkeerde topic.
pi_63022034
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

[..]

Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen):
Biogarde, servus_universitas, Chriz2k, Beauregard, Nickolaus.Maximillian, Emimich, Biels, Dibble

Kaste 2 (Mengelmoes van paupers en goden):
Quir, Crane, Agiath, BarraCupraCuda, Bafnek

Kaste 3 (Kansloos volk):
Dayuum, Teunebeun, dagdag, Juup©, ondeugend, KLB-SC, Sackboy

Dat is wel de meest idiote indeling die ik heb gezien.
pi_63022387
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

- Je zet waardeloze slotjes (zelfs slechter dan ondeugend, I mean, damn)
- Je posts voegen inhoudelijk meestal weinig toe of zijn beladen met naïviteit (of domheid, jouw keuze red.)
- Je topics lijken te komen uit een saai dagboek en zijn, op je famfaretopic na, nooit grappig

Misschien dat niet iedereen mijn mening deelt, dus beschouw het als opbouwende kritiek. Verder heb ik niks tegen je hoor, je lijkt me zelfs best een sympathieke kerel. Maar damn gozer, werk eens aan je niveau.
Dat is jouw mening. Die respecteer ik.

Groetjes.
U MAD?
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:43:31 #229
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_63022487
Wat fijn, ik ben gepromoveerd tot de eerste kaste .
pi_63024448
Dag lief volk,

ja dat hebt u goed gezien, ik ben terug.
Een nieuwe dag is aangebroken voor ons allen, en voor u wel om opnieuw naar uw arbeid te gaan!
Ik wens u allen heel veel succes, misschien komt u ooit nog als afdelingsleider Groente/Fruit bij de Albert Heijn te werken.
Ik begeef mij nu naar het vliegveld. Ik heb een vlucht om 12:35, aangezien ik morgen op een Amerikaanse Universiteit een gastcollege zal gaan houden.

Mijn dank is wederom aanzienlijk groot,

handewasse, psycho-don van 1976 - 2072.
pi_63025882
gelukkig ben ik een baas
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_63027064
Bekend willen zijn op internet
pi_63027308
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bekend willen zijn op internet
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dé god van KLB.
Sukkeltje
pi_63027398
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:26 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

[..]

Sukkeltje
Doe eens lief a.u.b.
U MAD?
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:57:00 #235
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_63028115
Mensen die op een forum uit gaan vechten wie de meerste forumcred heeft. Prachtig
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:03:57 #236
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_63028286
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:55 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Jezus wat een slechte paint. Ik kan 't niet lezen.
Een slechte paint. Is dat geen pleonasme?
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:06:01 #237
Profeta Pluriforma
pi_63028329
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:57 schreef Catbert het volgende:
Mensen die op een forum uit gaan vechten wie de meerste forumcred heeft. Prachtig
In iedere gemeenschap van mensen vindt er zo'n strijd plaats. Dat is een virtuele gemeenschap niet anders. Je impliceert waarschijnlijk dat het sneu is, maar is een automatisch proces.
pi_63028347
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:06 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

In iedere gemeenschap van mensen vindt er zo'n strijd plaats. Dat is een virtuele gemeenschap niet anders. Je impliceert waarschijnlijk dat het sneu is, maar is een automatisch proces.
wtf praat normaal gast
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:11:59 #239
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_63028490
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:06 schreef servus_universitas het volgende:
Nouja, ik vind het wel 'anders'. Wat mensen op een forum van me vinden zal me persoonlijk aan m'n anus oxideren. Dat dit soort popularity contests ontstaan vind ik danook enorm grappig. Als je de koning van de nerds bent, ben je nog steeds gewoon de grootste nerd
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:15:57 #240
Profeta Pluriforma
pi_63028596
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nouja, ik vind het wel 'anders'. Wat mensen op een forum van me vinden zal me persoonlijk aan m'n anus oxideren. Dat dit soort popularity contests ontstaan vind ik danook enorm grappig. Als je de koning van de nerds bent, ben je nog steeds gewoon de grootste nerd
Dat is wel waar, maar ik denk persoonlijk niet dat de mensen hier het KLB-kastesysteem, om een voorbeeld te geven, al te serieus nemen hoor. Het is gewoon humor . Maar goed, feit blijft dat wanneer mensen in een gemeenschappelijk verband een bepaalde tijd met elkaar om gaan er automatisch behoefte is aan een hiërarchie, ook wanneer die niet expliciet wordt uitgesproken.
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:16:53 #241
Profeta Pluriforma
pi_63028622
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:06 schreef postmortum het volgende:

[..]

wtf praat normaal gast
http://www.bol.com/nl/p/b(...)004497809/index.html
Jezus...
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:22:15 #242
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_63028758
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:15 schreef servus_universitas het volgende:
Dat is wel waar, maar ik denk persoonlijk niet dat de mensen hier het KLB-kastesysteem, om een voorbeeld te geven, al te serieus nemen hoor. Het is gewoon humor .
Nou, dat "niet al te serieus nemen" is iets wat ik me persoonlijk afvraag. Voor een hoop mensen is teh internats serieous business!
quote:
Maar goed, feit blijft dat wanneer mensen in een gemeenschappelijk verband een bepaalde tijd met elkaar om gaan er automatisch behoefte is aan een hiërarchie, ook wanneer die niet expliciet wordt uitgesproken.
Ik vind dat niet normaal eigenlijk. In mijn sociale omgeving is er ook geen hierarchie. Ik snap wel dat dat kaste systeem vooral grappig bedoeld is, maar dat neemt niet weg dat er kennelijk een behoefte is als 'oldtimer' gezien te worden. Persoonlijk zou ik me d'r eerder voor schamen zoveel tijd te verspillen. Maargoed.
pi_63028841
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

De grens tussen de virtuele en de echte wereld wordt steeds kleiner. Niet alleen ik denk er zo over. Kijk maar naar dat tienjarige jochie die via Hyves politiebezoek kreeg. En nee, niet iedereen op het internet is per definitie een nerd - zelfs niet die Fokkers die de Nederlandse taal goed beheersen. Dat dat überhaupt een criteria is voor nerd-zijn.

Verder moet je onthouden dat dit topic enkel voor onze ontspanning en plezier is. En leedvermaak natuurlijk.
pi_63028999
Ik heb op m'n CV gezet tot welke KLB kaste ik behoor. Dat is toch niet vreemd ofzo?

pi_63030567
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:43 schreef servus_universitas het volgende:
Wat fijn, ik ben gepromoveerd tot de eerste kaste .
Mag ik je nu aanraken?
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:22:41 #246
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63031728
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb op m'n CV gezet tot welke KLB kaste ik behoor. Dat is toch niet vreemd ofzo?
Wel als je tot de onderste kaste behoord

En anders eigenlijk ook
Laffe huichelaar
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:30:08 #247
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63031915
Is dit topic nu nog niet naar Onzin getrapt?
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:13:06 #248
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_63033109
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:24 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
De grens tussen de virtuele en de echte wereld wordt steeds kleiner. Niet alleen ik denk er zo over. Kijk maar naar dat tienjarige jochie die via Hyves politiebezoek kreeg.
Tja. Ik hou dat strikt gescheiden. Ook niet de minste behoefte om naar meetings te gaan.
quote:
En nee, niet iedereen op het internet is per definitie een nerd - zelfs niet die Fokkers die de Nederlandse taal goed beheersen. Dat dat überhaupt een criteria is voor nerd-zijn.
Dat heb je mij niet horen zeggen.
pi_63033163
Als mensen zich hier überhaupt tot een kaste rekenen, dan moet ik toch wel Boedha hemzelf zijn?
Greece
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:31:19 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_63033581
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:14 schreef Mendeljev het volgende:
Als mensen zich hier überhaupt tot een kaste rekenen, dan moet ik toch wel Boedha hemzelf zijn?
Jammer dat de meeste indiers hindoe zijn.
pi_63033731
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jammer dat de meeste indiers hindoe zijn.
Oh dan heb ik inderdaad concurrentie als het polytheïsten zijn inderdaad.
Greece
pi_63035446
Boeddha (Budha) -> Boeddhisme
Hindu's -> Hindoeïsme
pi_63035877
Verlichting

Wees verlicht van uw verstand, welvaart en hoge eigendunk. Wees vrij van Uw ego en gij zult eeuwig gelukkig zijn

Wees goed voorbereid op een juiste incarnatie of reincarnatie anders zult gij nooit rust vinden in de eeuwigheid der eeuwigheid.

Ik zeg proost en prettig weekend. Ik pak me een amstel en doe mijn sokken uit, straks mosselen eten met frites en zwart brood met daarop dikke roomboter en een Zelfgemaakt mosterd sausje. Het leven is zo eenvoudig zonder moeilijkheden.
pi_63036236
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:06 schreef postmortum het volgende:

[..]

wtf praat normaal gast
Kneus.
pi_63036334
pi_63036894
En topic van Crane waar ik me in kan vinden. Eindelijk.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:33:55 #257
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63037900
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Sackboy het volgende:

[..]

KLB-kaste, kom op zeg
WTF gast, flikker op ofseaux, je hebt geen recht met je laagste kaste!
pi_63038575
quote:

[..]

[..]

Daarover dus.
Ow je bedoelt mij Je mag best weten dat ik mij verre van elitair voel, heb ik ook nooit beweerd trouwens Kennelijk ben ik wel een KLB baas
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_63038623
Wat een fucking kansloos topic is dit trouwens elitair willen zijn op een forum
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_63038920
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
Sowieso elitair willen zijn ...niet eens op een forum maar ook in het echte leven.

Hij is kapitalistisch maar hoe staat het met het kapitalisme? Als het zo doorgaat wonen we allemaal in een tent over 10 jaar...... Zie je al die kapitalistische lui in natura ruilen met hun koffie voorraad die al 20 jaar over datum is en goud ruilen voor een pakje marlboro. Degene die een schuilkelder hebben gemaakt van miljoenen euro's die hebben ook geen leven meer omdat er de komende 1000 jaar geen leven meer mogelijk is boven de grond door die ene atoombom.

Maar alsnog een dikke sigaar terwijl de AEX gedaald is van 650 naar 260

Dus dan steek ik me ook maar een sigaar op van de AH

Je weet immers nooit wanneer het de laatste is
  FOK!fotograaf vrijdag 7 november 2008 @ 21:04:45 #261
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_63040167
oja, over Biels

Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:26:05 #262
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63042597
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:04 schreef moonmovies het volgende:
oja, over Biels

[ afbeelding ]
Strip in het Engels maken om interessant over te komen. !!
pi_63042655
cheqy
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:35:22 #264
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63042853
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:28 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
cheqy

pi_63043089
quote:
oja, over Biels

[ afbeelding ]
Wat ben jij toch een debiel, een cartoon van het internet plukken en een naam veranderen om daarmee een user op FOK te proberen te dissen!

Royal Sadness!
pi_63043601
quote:
oja, over Biels

[ afbeelding ]
Biels is wel ok.
pi_63043622
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
Dat is dus m'n klacht.
pi_63045085
quote:
oja, over Biels

[ afbeelding ]

Verder:
- trieste topic titel
- Ict'rs die onderling ruzie maken of ze wel of niet elitair zijn
- topic inclusief reacties = 100 % fail
pi_63045218
Het kaste-systeem is de symbolisering van alles wat er mis is in het geweldige subforum dat KLB heet!
pi_63045435
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:25 schreef Emimich het volgende:
Het kaste-systeem is de symbolisering van alles wat er mis is in het geweldige subforum dat KLB heet!
Er is helemaal niks mis met KLB, behalve dan dat Boomlaars, teunebeun en Beauregard niet meer posten.
pi_63046918
Tja sommige mensen zijn wat lager in rang dan anderen he.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63046958
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tja sommige mensen zijn wat lager in rang dan anderen he.
Wie zich druk maakt om z'n 'rang' op FOK, zal in het echte leven wel heel erg laag staan.
pi_63047260
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 02:05 schreef Crane het volgende:

[..]

Wie zich druk maakt om z'n 'rang' op FOK, zal in het echte leven wel heel erg laag staan.
Yep, Roman Nickolaus Maximillian von Ungern-Sternberg was in het echte leven een metertje of anderhalf.
pi_63047388
quote:

[..]

Ik bedoelde in het echte leven "rang"
pi_63048246
quote:

[..]

Hoe ironisch dan dat ik jou niets anders zie doen dan voortdurend je reputatie op FOK! bewaken. Steeds maar weer bang om te worden aangezien als een sociale nitwit.
pi_63049290
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 08:38 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Hoe ironisch dan dat ik jou niets anders zie doen dan voortdurend je reputatie op FOK! bewaken. Steeds maar weer bang om te worden aangezien als een sociale nitwit.
En voor jou gaat die vlieger zeker niet op
pi_63049354
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:42 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

En voor jou gaat die vlieger zeker niet op
Nee, omdat ik probleemloos topics open of posts plaats waarin ik suggereer dat ik een sociale nitwit ben . En zie anderen dan eens gretig happen.
pi_63049734
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 08:38 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Reputatie? Wat heb ik er in godsnaam mee te winnen dat ik op dit forum een goede reputatie heb?
Het is meer het contrast tussen mij en een aantal van jullie waardoor het lijkt alsof ik zo 'sociaal' probeer over te komen terwijl ik ook maar gemiddeld ben wat dat betreft (ja ik zit ook wel eens een vrijdagavond op Fok).
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:20:21 #279
220454 Zelfspotter
Gestoorde Gekken
pi_63050978
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef Mendeljev het volgende:
Heeren,

Wat een heerlijk schouwspel heb ik mogen ervaren. SUBLIEM Ha-Ha-Ha...Intrigerend hoe de proleet zich bijna wilde meten met de elitair ontwikkelde mens. Dit toneelstuk der sociale evolutie zal me nog lang heugen, intrigerend gewoon.

Maar ik wil even orde scheppen. Immers moeten jullie arbeiders de volgende dag weer vroeg op om de woeste arbeid te trotseren. Ik verzoek de nachtwakers op dit forum dan ook een tijdelijk slotje te plaatsen. Ik wil natuurlijk niet hebben dat mijn ondergeschikten zich verslapen omdat ze mij wilden plezieren. Die houding zou mij niet sieren.
Waarom, in de naam van God & Allah beiden, gebruik jij elitair danwel formeel taalgebruik op dit forum? Om jezelf te onderscheiden of te verhevenen. Ook al ben jij nieuw of oud geld, het is respectloos hoe jij de arbeidersklasse de les leest, of toespreekt.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:26:16 #280
220454 Zelfspotter
Gestoorde Gekken
pi_63051083
Ik ben 'nieuw geld.' Absoluut niet van stand. Maar wie het breed heeft, laat het breed hangen.

Dit ben ik in de PC, het was 26 graden, en ik liep met mijn bontjas door de PC te proleten.

pi_63051099
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:20 schreef Zelfspotter het volgende:

[..]

Waarom, in de naam van God & Allah beiden, gebruik jij elitair danwel formeel taalgebruik op dit forum? Om jezelf te onderscheiden of te verhevenen. Ook al ben jij nieuw of oud geld, het is respectloos hoe jij de arbeidersklasse de les leest, of toespreekt.
Kom nou, je gaat je dagelijks taalgebruik toch niet aanpassen omdat er een horde analfabeten actuef is op dit forum?
pi_63051138
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:26 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik ben 'nieuw geld.' Absoluut niet van stand. Maar wie het breed heeft, laat het breed hangen.

Dit ben ik in de PC, het was 26 graden, en ik liep met mijn bontjas door de PC te proleten.

Wat een mongool!
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:20:11 #283
220454 Zelfspotter
Gestoorde Gekken
pi_63051979
Dank u
  zaterdag 8 november 2008 @ 14:26:45 #284
97079 Jeff89
Conquer All
pi_63053090
Van die mensen om de haverklap termen als "plebs" en "pauper" in hun posts smijten, maar wel op Zondagochtend om 1 uur (01:00) de baas uithangen in biertopics Typerend..
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:29 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Wat een mongool!
Die trut die het filmt ook "Bond word niet meer getolereerd tegenwoordig" Door wie niet dan, koeienkut? Door jou zeker
pi_63053140
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:26 schreef Jeff89 het volgende:
Van die mensen om de haverklap termen als "plebs" en "pauper" in hun posts smijten, maar wel op Zaterdagavond om 1 uur de baas uithangen in biertopics Typerend..
Bedoel je nu zondagochtend 1uur, of zaterdagochtend 1 uur? Dat is natuurlijk behoorlijk relevant in deze.
  zaterdag 8 november 2008 @ 14:31:15 #286
97079 Jeff89
Conquer All
pi_63053177
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:28 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Bedoel je nu zondagochtend 1uur, of zaterdagochtend 1 uur? Dat is natuurlijk behoorlijk relevant in deze.
Verduydelijckt.
pi_63053179
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:28 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik vind je een schattige mierenneuker, Diederik.
pi_63053721
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:31 schreef Louisa.Leka het volgende:

[..]

En ik jou een mislukte kloon.
pi_63053824
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:04 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

En ik jou een mislukte kloon.
Dat is wederzijds, maar dat heb ik al eerder aangegeven. Jankerd.
pi_63053867
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:11 schreef Louisa.Leka het volgende:

[..]

Dat is wederzijds, maar dat heb ik al eerder aangegeven. Jankerd.
Hoe moet ik dat weten? Wie leest jouw posts nou weer
pi_63053899
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:13 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat weten? Wie leest jouw posts nou weer
Nogmaals dan, loop niet zo te janken, kutkloon.
pi_63053975
Rellen!

pi_63053983
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef Louisa.Leka het volgende:

[..]

Nogmaals dan, loop niet zo te janken, kutkloon.
Wat maakt mij een kutkloon? Ik ben niet degene die s_u's pikje leegzuigt voor een formele brief. Ga koken mens.
pi_63053987
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:31 schreef Louisa.Leka het volgende:

[..]

pi_63054007
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:19 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Wat maakt mij een kutkloon? Ik ben niet degene die s_u's pikje leegzuigt voor een formele brief. Ga koken mens.
Ik dacht dat je mijn kutposts niet las?

pi_63054068
Reltopic!
Ga weg
pi_63054090
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:21 schreef Louisa.Leka het volgende:
Ik dacht dat je mijn kutposts niet las?

Goede comeback meid.
quote:
Wie leest jouw posts nou weer
quote:
Wie leest jouw posts nou weer
quote:
WIE leest jouw posts nou weer
quote:
WIE
quote:
WIE
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:25:51 #298
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63054093
Sorry hoor maar die 'discussie' van jullie. Lees het nog eens door en kom tot de conclusie dat jullie allemaal even kansloos zijn. Please doe iets met je tijd waar je gelukkig van wordt. Het ergste is dat dit soort topics vollullen misschien wel het gene is dat jullie geluk bezorgd. Iets wat mij geestelijk en op humanitair vlak pijn bezorgd.

I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:27:40 #299
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63054125
ps: ik doe hier nu aan mee.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_63054147
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:25 schreef shroomer het volgende:
Sorry hoor maar die 'discussie' van jullie. Lees het nog eens door en kom tot de conclusie dat jullie allemaal even kansloos zijn. Please doe iets met je tijd waar je gelukkig van wordt. Het ergste is dat dit soort topics vollullen misschien wel het gene is dat jullie geluk bezorgd. Iets wat mij geestelijk en op humanitair vlak pijn bezorgd.
Kankerbezem, lees het topic dan tenminste een beetje door.
pi_63054185
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:02 schreef Topspin het volgende:

Wat een saai topic. Als ik het woord "stand" hoor dan val ik al in slaap
topspin met vriendin
T: hoi
V: zullen we standje 69 doen?
T: zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: