De elite. Dat is overigens ook een kenmerk van elitairen, zij weten wél hoe woorden geschreven moeten worden.quote:
Mond wassen, de groene zeep.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik dan zie wie daadwerkelijk de bazen zijn en dat vergelijk met de topics die geopend worden door nepbazen dan zakt me de broek af.
Echte players laten niet merken dat ze van stand zijn (zoals ik).
Overigens de enige die ik niet in kaste 1 vind thuishoren is BaronPils. Want daar heb ik amper van gehoord van die gast.
Hap hap.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De elite. Dat is overigens ook een kenmerk van elitairen, zij weten wél hoe woorden geschreven moeten worden.
Ik kan dit bevestigen. Diederick_Duck tovert keer op keer die imminente glimlach op mijn gezicht. Hop, boks ouwe!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De elite. Dat is overigens ook een kenmerk van elitairen, zij weten wél hoe woorden geschreven moeten worden.
Uitstekende retort bij verlies van woorden.Voor een proleet dan, hè.quote:
Daar doe ik het voor. Vermaeck voor OSM.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. Diederick_Duck tovert keer op keer die imminente glimlach op mijn gezicht. Hop, boks ouwe!
Daarentegen zijn ze weer te stom om een gloeilamp vast te houden, laat staan te vervangen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mensen die het fenomeen "woordgrapjes" niet kennen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:20 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Uitstekende retort bij verlies van woorden.Voor een proleet dan, hè.
Dit podium is de klankkast voor jouw eeuwig resonerende kreten van onverdraagzaamheid. Accepteer gewoon dat anderen beter zijn dan jij.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:33 schreef Zelfspotter het volgende:
Dit podium biedt een plaats voor jullie om van je nerdschap in het dagelijks leven af te komen, gelukkig, en dan ga je potjandrie nog je persoonlijkheid door laten schijnen in die achterlijke posts die jullie dagelijks doen.
En tegen zo een persoon moet een arbeider opkijken.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die het fenomeen "woordgrapjes" niet kennen.
Precies.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef cheqy het volgende:
[..]
En tegen zo een persoon moet een arbeider opkijken.
Neelite. Ha. Haha. HAHAHAHA. DAT WAS ZO GRAPPIG! VERDRAAID, IK KOTS DE KAVIAAR SPONTAAN OVER MIJN BEELDSCHERM HEEN.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die het fenomeen "woordgrapjes" niet kennen.
Het was daarom ook niet grappig bedoeld. Maar erop ingaan getuigt helemaal van zwakheid.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:39 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Neelite. Ha. Haha. HAHAHAHA. DAT WAS ZO GRAPPIG! VERDRAAID, IK KOTS DE KAVIAAR SPONTAAN OVER MIJN BEELDSCHERM HEEN.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef cheqy het volgende:
[..]
En tegen zo een persoon moet een arbeider opkijken.
Ach gut, meneer duikt in m'n fobo omdat ie op zijn teentjes is getrapt.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:42 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit...
A Een kolenboer, vandaar het roet op zijn gezicht
B Een dekselse Jood die zich voordoet als arbeider om haat van het plebs te evaderen
C Een simpele veehouder die gewoon niet beter weet?
Als het B is geef ik je een snoepje. Goede act!
Grapje: Verhaal dat of handeling die erop gericht is om de lachlust op te wekken.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het was daarom ook niet grappig bedoeld. Maar erop ingaan getuigt helemaal van zwakheid.
Oftewel deels Joods, deels onwetende boer. +1 voor je makker, doe je goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ach gut, meneer duikt in m'n fobo omdat ie op zijn teentjes is getrapt.
![]()
Als je zo slim bent had je mijn fobo even door gelezen dan had je die domme vragen niet hoeven stellen.
Simpele.
En dat ik een beste gok heb wil niet meteen zeggen dat ik een jood ben.![]()
Het enige blauw dat jij voelt is deze plaat voor je bakkes.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:48 schreef handewasse het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, hoeveel mensen hier zich daadwerkelijk op stand bevinden.
Waarschijnlijk ben ik de enige die blauw bloed door den aderen heeft vloeien.
Ik heb gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |