Oh dan heb ik inderdaad concurrentie als het polytheïsten zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jammer dat de meeste indiers hindoe zijn.
WTF gast, flikker op ofseaux, je hebt geen recht met je laagste kaste!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Do I look like I give a shit?
KLB-kaste, kom op zeg
Ow je bedoelt mijquote:Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
[..]
Daarover dus.
Maar ik wens je succes met je famfarekaste
Sowieso elitair willen zijn ...niet eens op een forum maar ook in het echte leven.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
Wat een fucking kansloos topic is dit trouwenselitair willen zijn op een forum
Strip in het Engels maken om interessant over te komen.quote:
Wat ben jij toch een debiel, een cartoon van het internet plukken en een naam veranderen om daarmee een user op FOK te proberen te dissen!quote:
Dat is dus m'n klacht.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
Wat een fucking kansloos topic is dit trouwenselitair willen zijn op een forum
quote:
Er is helemaal niks mis met KLB, behalve dan dat Boomlaars, teunebeun en Beauregard niet meer posten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:25 schreef Emimich het volgende:
Het kaste-systeem is de symbolisering van alles wat er mis is in het geweldige subforum dat KLB heet!
Wie zich druk maakt om z'n 'rang' op FOK, zal in het echte leven wel heel erg laag staan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tja sommige mensen zijn wat lager in rang dan anderen he.
Yep, Roman Nickolaus Maximillian von Ungern-Sternberg was in het echte leven een metertje of anderhalf.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Wie zich druk maakt om z'n 'rang' op FOK, zal in het echte leven wel heel erg laag staan.
Ik bedoelde in het echte leven "rang"quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Wie zich druk maakt om z'n 'rang' op FOK, zal in het echte leven wel heel erg laag staan.
Hoe ironisch dan dat ik jou niets anders zie doen dan voortdurend je reputatie op FOK! bewaken. Steeds maar weer bang om te worden aangezien als een sociale nitwit.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |