Uw toon bevalt mij helemaal niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:22 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Waarom edit je hem dan? Dat doet je u toch echt zelf.
Wat een fantasie. Jij komt juist uit een carcinogeen milieu.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
milieu ? milieu ? ik kom uit een fantastisch milieu
Onderschat de onderliggende wijsheid van vlakke komedies nietquote:Op donderdag 6 november 2008 17:36 schreef handewasse het volgende:
Heer Topspin,
mijn inziens kunt u zich beter op vlakken ontwikkelen die u daadwerkelijk een verstandiger mens maken.
U kunt wellicht wat theorieën van een onzer grote Griekse filosofen bestuderen, ik noem maar wat.
Bedankt voor uw tijd.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:40 schreef handewasse het volgende:
Geachte heer topspin,
wellicht kunt u mij op een studie wijzen die heeft uitgewezen dat "lachen" gezonder is dan filosoferen.
En ik vraag mij af in hoeverre er "onderliggende wijsheid" zit in deze proletische bagger.
Mijn dank.
Stiekem ben ik ook gewoon een empirist. Jammer dat jullie arbeiders het empirisme zo verkrachten - ik bedoel, films als kennisbron? Kom op zeg.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:38 schreef Topspin het volgende:
[..]
Onderschat de onderliggende wijsheid van vlakke komedies niet
Er zijn films die totaal onzinnig lijken maar ondertussen leer je er meer van de de dikste boeken die bestaan.
Volledig eens met u, Nickolaus.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:45 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook gewoon een empirist. Jammer dat jullie arbeiders het empirisme zo verkrachten - ik bedoel, films als kennisbron? Kom op zeg.
dan moet je haast wel een lelijk wijf hebben HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.
Wat nu ?
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:49 schreef handewasse het volgende:
[..]
Volledig eens met u, Nickolaus.
Tegenwoordig is men (arbeiders, proleten, schorem en vuilnismannen) nog te lui om een interessant boek uit de boekenkast te trekken.
We zijn niet lui, we hebben daar simpelweg minder tijd voor, wij moeten arbeiden en daarnaast hebben wij wel een sociaal leven, in tegenstelling tot de elitaire klasse.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:49 schreef handewasse het volgende:
[..]
Volledig eens met u, Nickolaus.
Tegenwoordig is men (arbeiders, proleten, schorem en vuilnismannen) nog te lui om een interessant boek uit de boekenkast te trekken.
Ik voorspel dat jij het hier nog heel moeilijk gaat krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:51 schreef geertn het volgende:
[..]
dan moet je haast wel een lelijk wijf hebben HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt naar SBS6 kijken en meer `lowbrow` commerciele pulp uit de cultuurindustrie consumeren?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:59 schreef cheqy het volgende:
[..]
We zijn niet lui, we hebben daar simpelweg minder tijd voor, wij moeten arbeiden en daarnaast hebben wij wel een sociaal leven, in tegenstelling tot de elitaire klasse.
Man bij mij gaat de tv alleen aan voor voetballen, NG, of gamen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:08 schreef solyaris het volgende:
[..]
Je bedoelt naar SBS6 kijken en commerciele pulp van de cultuurindustrie consumeren?
Klopt, ze zijn alleen maar bezig met zichzelf te bewijzen tot dat ze als oude dolgedraaide mannetjes eenzaam overlijden in een psychiatrische instelling.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:12 schreef Topspin het volgende:
Vraag me af wat de mensen van stand bezig houdt naast het van stand zijn. Is van stand zijn de hoofdzakelijke bezigheid en blijft er niets verder over dan alleen maar van stand zijn? Lekker veelzijdig leventje moet dat zijn
Ik heb zojuist een ban voor je aangevraagd.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:14 schreef cheqy het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn alleen maar bezig met zichzelf te bewijzen tot dat ze als oude dolgedraaide mannetjes eenzaam overlijden in een psygiatrische instelling.
En terecht. Een zwak moment van mezelf die ik niet meer tijdig kon corrigeren.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:17 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een ban voor je aangevraagd.
Blijft u maar lekker denken dat u beter wordt van het kijken van films als Flodder en dat dit ogen kan openen. Ik ben blij dat ik me niet op dit niveau hoef te bevinden.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:54 schreef Topspin het volgende:
[..]
Heb genoeg gelezen vind ik, ik kies liever om lekker op de bank te liggen inderdaad, af en toe een boek dan als ik ZIN heb. Een film die dan de ogen in zekere zin ook de ogen kan openen op bepaalde vlakken en dan een film die veel meer impact kan hebben dan een boek waarbij je alleen maar letters ziet en geen bewegende beelden met spraak en geluid.
Flodder was het platste van het platste als voorbeeldquote:Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef handewasse het volgende:
[..]
Blijft u maar lekker denken dat u beter wordt van het kijken van films als Flodder en dat dit ogen kan openen. Ik ben blij dat ik me niet op dit niveau hoef te bevinden.
HBO schoffies zijn geen studenten, en hebben uberhaupt het recht niet arrogant te zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:22 schreef Topspin het volgende:
Die arrogantie is dus ook totaal mis plaatst net zoals de arrogantie die uitgaat vanuit HBO naar VMBO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |