abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63004626
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Grapje: Verhaal dat of handeling die erop gericht is om de lachlust op te wekken.

Mis ik iets?
Bovendien getuigt het juist van jouw zwakheid om hierop te reageren (happen, zoals een proleet het noemt) te zien als een zwakheid van onze kant. Ik bedoel, hoe moeilijk is het nou om oneliners uit te kakken als een meester? Evident beestachtig moelijk voor jouw klikje laaggeschoolden.
Ik zei toch ook NIET grappig? Misschien moet je eerst even lezen voordat je zo'n quasi-intelligente post maakt.

Dikke doei.
  donderdag 6 november 2008 @ 16:51:35 #77
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_63004658
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Oftewel deels Joods, deels onwetende boer. +1 voor je makker, doe je goed.
Ik ga deze post uitprinten en inlijsten, bedankt.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_63004662
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik zei toch ook NIET grappig? Misschien moet je eerst even lezen voordat je zo'n quasi-intelligente post maakt.

Dikke doei.
Als onafhankelijk Orakel moet ik je in het gelijk stellen.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_63004680
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Oftewel deels Joods, deels onwetende boer. +1 voor je makker, doe je goed.
je valt vet door de mand, lange tenen zijn niet handig als je jezelf als baas wilt voordoen!
pi_63004764
Ene weledelgestelde heer "Mendeljev" heb ik zo te zien op een gevoelig punt geraakt.
Ik denk dat deze meneer wel één van mijn neven zou kunnen zijn.
Ik heb nogmaals gesproken.
pi_63004780
Ach, uiteindelijk gaan we allemaal dood. 90 jaar leven in stand ( waarvan de laatste 20 jaar in bejaarde toestand gebeurt) en vervolgens een dood die oneindig lang duurt. What's the big difference tussen iemand van de sociale klasse of de hogere klasse als het leven hier op aarde zo kort duurt? Straks al iedereen dood is boeit het vrij weinig meer.

En dan misschien die persoon van de sociale klasse die met zijn kratje amstel dubbel zoveel pret heeft gehad.

Het gaat dus in mijn ogen niet om klasse-verschil, het gaat om het genieten van het leven en zo doet iedereen dat om zijn eigen manier. Leven en laten leven is dan een cliche-uitdrukking maar zo is het vaak wel.
Genieten is toegestaan!!!
pi_63004806
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dikke doei.
Simpeler kan ik het niet maken:

Proleet maakt woordgrapje
OSM kan het grapje niet waarderen
Proleet beweert dat het grapje niet grappig bedoelt was
Grapjes wekken de lachlust op
Echter het grapje was niet grappig

Oftewel het was geen woordgrapje, maar woordspeling. Want een woordspeling kan grappig zijn. Een woordgarpje is per definitie grappig, zo duidt mijn woordenboek aan. Ja, heb gecombochecked.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63004853
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:55 schreef Topspin het volgende:
Ach, uiteindelijk gaan we allemaal dood. 90 jaar leven in stand ( waarvan de laatste 20 jaar in bejaarde toestand gebeurt) en vervolgens een dood die oneindig lang duurt. What's the big difference tussen iemand van de sociale klasse of de hogere klasse als het leven hier op aarde zo kort duurt? Straks al iedereen dood is boeit het vrij weinig meer.

En dan misschien die persoon van de sociale klasse die met zijn kratje amstel dubbel zoveel pret heeft gehad.
Ik denk dat u het niet helemaal begrijpt, Topspin.
De tijd dát u hier op aarde leeft, kunt u beter op stand beleven.
En nogmaals sprak ik
pi_63004886
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef handewasse het volgende:
Ene weledelgestelde heer "Mendeljev" heb ik zo te zien op een gevoelig punt geraakt.
Welke aristocraat vernoemt zich nou naar een proleet? Duidelijk geen ekte, wel een vuile.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63004970
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef handewasse het volgende:
Beste proleet, ik wens totaal niet in verband met u gebracht te worden. Straks krijg ik nog alimentatieverzoeken aan mijn portiek.

De beschaafdheid riekt zo ver dat u inmiddels 'handewasse' exceptioneel genoeg vindt om er een username van te maken. U maakt mij erg blij als u ook de mond zou wassen. Met de groene detergent uiteraard.
Greece
pi_63005012
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Welke aristocraat vernoemt zich nou naar een proleet? Duidelijk geen ekte, wel een vuile.
U vergist zich, heer Nickolaus.
Daarom is de heer Mendeljev ook een verre neef van mij.
Tevens ben ik al 33 jaar een ekte ekte Aristocraat.
Wederom heb ik gesproken, volk.
pi_63005024
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Helaas zijn we de aristocratie ontgroeid. Ik begrijp dat verstand met de jaren komt, maar u bent duidelijk blijven steken in het 56k tijdperk.
Greece
pi_63005031
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

[..]
*kaste
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63005132
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:02 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Beste proleet, ik wens totaal niet in verband met u gebracht te worden. Straks krijg ik nog alimentatieverzoeken aan mijn portiek.

De beschaafdheid riekt zo ver dat u inmiddels 'handewasse' exceptioneel genoeg vindt om er een username van te maken. U maakt mij erg blij als u ook de mond zou wassen. Met de groene detergent uiteraard.
Heer Mendeljev,

ik wens totaal niet aangesproken te worden met "proleet", om het even in uw woorden te zeggen.
En om even op mijn "username" (ik gebruik liever het woord gebruikersnaam) terug te komen, u kunt wellicht beter niet een book by its cover judgen. Ik ben een wolf in schaapskleren, wees gewaarschuwd.

Sinds vorige eeuw gebruikt men een pasta voor het reinigen van den mond.

Wederom heb ik gesproken, proleten
pi_63005245
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef handewasse het volgende:

[..]

Heer Mendeljev,

ik wens totaal niet aangesproken te worden met "proleet", om het even in uw woorden te zeggen.
En om even op mijn "username" (ik gebruik liever het woord gebruikersnaam) terug te komen, u kunt wellicht beter niet een book by its cover judgen. Ik ben een wolf in schaapskleren, wees gewaarschuwd.

Sinds vorige eeuw gebruikt men een pasta voor het reinigen van den mond.

Wederom heb ik gesproken, proleten
Hij die kleedt als hen, spreekt als hen, gedraagt als hen en hen imiteert, is één van hen.

Ik tolereer geen ketterij.
Greece
pi_63005274
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit topic zou een stuk leuker zijn met namen.
servus_universitas
pi_63005286
Straks even lezen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 6 november 2008 @ 17:15:30 #94
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_63005314
*Zucht* is het nu zo moeilijk Crane?

Elite = WO`ers
Plebs, gepeupel, paupers, proleten en ander schoelje = VMBO`ers, MBO`ers, HBO`ers.
pi_63005352
Harry,

ik heb u een aantal berichten terug laten weten dat het bij mij door den aderen stroomt.
Verder heeft u niets te tolereren, hier op het internetforum.
Mijn butler staat hier naast mij met een mooi opgemaakt bord patat friet zonder en cheeseburger.

de mazzel
pi_63005366
Elite

Die goeie ouwe tijd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_63005419
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:15 schreef solyaris het volgende:
*Zucht* is het nu zo moeilijk Crane?

Elite = WO`ers
Plebs, gepeupel, paupers, proleten en ander schoelje = VMBO`ers, MBO`ers, HBO`ers.
Zo'n elite is een illusie.
pi_63005440
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef handewasse het volgende:
Harry,

ik heb u een aantal berichten terug laten weten dat het bij mij door den aderen stroomt.
Verder heeft u niets te tolereren, hier op het internetforum.
Mijn butler staat hier naast mij met een mooi opgemaakt bord patat friet zonder en cheeseburger.

de mazzel
En jouw Nederlands doet mij pijn.
pi_63005483
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:19 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

En jouw uw Nederlands doet mij pijn.
Dat deed mij nou pijn.
pi_63005517
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:21 schreef handewasse het volgende:

[..]

Dat deed mij nou pijn.
Waarom edit je hem dan? Dat doe je toch echt zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')