Ik zei toch ook NIET grappig? Misschien moet je eerst even lezen voordat je zo'n quasi-intelligente post maakt.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Grapje: Verhaal dat of handeling die erop gericht is om de lachlust op te wekken.
Mis ik iets?
Bovendien getuigt het juist van jouw zwakheid om hierop te reageren (happen, zoals een proleet het noemt) te zien als een zwakheid van onze kant. Ik bedoel, hoe moeilijk is het nou om oneliners uit te kakken als een meester? Evident beestachtig moelijk voor jouw klikje laaggeschoolden.
Ik ga deze post uitprinten en inlijsten, bedankt.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Oftewel deels Joods, deels onwetende boer. +1 voor je makker, doe je goed.
Als onafhankelijk Orakel moet ik je in het gelijk stellen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zei toch ook NIET grappig? Misschien moet je eerst even lezen voordat je zo'n quasi-intelligente post maakt.
Dikke doei.
je valt vet door de mand, lange tenen zijn niet handig als je jezelf als baas wilt voordoen!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Oftewel deels Joods, deels onwetende boer. +1 voor je makker, doe je goed.
Simpeler kan ik het niet maken:quote:Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zei toch ook NIET grappig? Misschien moet je eerst even lezen voordat je zo'n quasi-intelligente post maakt.
Dikke doei.
Ik denk dat u het niet helemaal begrijpt, Topspin.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:55 schreef Topspin het volgende:
Ach, uiteindelijk gaan we allemaal dood. 90 jaar leven in stand ( waarvan de laatste 20 jaar in bejaarde toestand gebeurt) en vervolgens een dood die oneindig lang duurt. What's the big difference tussen iemand van de sociale klasse of de hogere klasse als het leven hier op aarde zo kort duurt? Straks al iedereen dood is boeit het vrij weinig meer.
En dan misschien die persoon van de sociale klasse die met zijn kratje amstel dubbel zoveel pret heeft gehad.
Welke aristocraat vernoemt zich nou naar een proleet? Duidelijk geen ekte, wel een vuile.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef handewasse het volgende:
Ene weledelgestelde heer "Mendeljev" heb ik zo te zien op een gevoelig punt geraakt.
Ik denk dat deze meneer wel één van mijn neven zou kunnen zijn.
Ik heb nogmaals gesproken.
Beste proleet, ik wens totaal niet in verband met u gebracht te worden. Straks krijg ik nog alimentatieverzoeken aan mijn portiek.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef handewasse het volgende:
Ene weledelgestelde heer "Mendeljev" heb ik zo te zien op een gevoelig punt geraakt.
Ik denk dat deze meneer wel één van mijn neven zou kunnen zijn.
Ik heb nogmaals gesproken.
U vergist zich, heer Nickolaus.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Welke aristocraat vernoemt zich nou naar een proleet? Duidelijk geen ekte, wel een vuile.
Helaas zijn we de aristocratie ontgroeid. Ik begrijp dat verstand met de jaren komt, maar u bent duidelijk blijven steken in het 56k tijdperk.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Welke aristocraat vernoemt zich nou naar een proleet? Duidelijk geen ekte, wel een vuile.
quote:
Heer Mendeljev,quote:Op donderdag 6 november 2008 17:02 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Beste proleet, ik wens totaal niet in verband met u gebracht te worden. Straks krijg ik nog alimentatieverzoeken aan mijn portiek.
De beschaafdheid riekt zo ver dat u inmiddels 'handewasse' exceptioneel genoeg vindt om er een username van te maken. U maakt mij erg blij als u ook de mond zou wassen. Met de groene detergent uiteraard.
Hij die kleedt als hen, spreekt als hen, gedraagt als hen en hen imiteert, is één van hen.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:09 schreef handewasse het volgende:
[..]
Heer Mendeljev,
ik wens totaal niet aangesproken te worden met "proleet", om het even in uw woorden te zeggen.
En om even op mijn "username" (ik gebruik liever het woord gebruikersnaam) terug te komen, u kunt wellicht beter niet een book by its cover judgen. Ik ben een wolf in schaapskleren, wees gewaarschuwd.
Sinds vorige eeuw gebruikt men een pasta voor het reinigen van den mond.
Wederom heb ik gesproken, proleten
servus_universitasquote:Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit topic zou een stuk leuker zijn met namen.
Zo'n elite is een illusie.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:15 schreef solyaris het volgende:
*Zucht* is het nu zo moeilijk Crane?
Elite = WO`ers![]()
Plebs, gepeupel, paupers, proleten en ander schoelje = VMBO`ers, MBO`ers, HBO`ers.![]()
![]()
![]()
![]()
En jouw Nederlands doet mij pijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef handewasse het volgende:
Harry,
ik heb u een aantal berichten terug laten weten dat het bij mij door den aderen stroomt.
Verder heeft u niets te tolereren, hier op het internetforum.
Mijn butler staat hier naast mij met een mooi opgemaakt bord patat friet zonder en cheeseburger.
de mazzel
Dat deed mij nou pijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:19 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En jouw uw Nederlands doet mij pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |