En terecht. Een zwak moment van mezelf die ik niet meer tijdig kon corrigeren.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:17 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een ban voor je aangevraagd.
Blijft u maar lekker denken dat u beter wordt van het kijken van films als Flodder en dat dit ogen kan openen. Ik ben blij dat ik me niet op dit niveau hoef te bevinden.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:54 schreef Topspin het volgende:
[..]
Heb genoeg gelezen vind ik, ik kies liever om lekker op de bank te liggen inderdaad, af en toe een boek dan als ik ZIN heb. Een film die dan de ogen in zekere zin ook de ogen kan openen op bepaalde vlakken en dan een film die veel meer impact kan hebben dan een boek waarbij je alleen maar letters ziet en geen bewegende beelden met spraak en geluid.
Flodder was het platste van het platste als voorbeeldquote:Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef handewasse het volgende:
[..]
Blijft u maar lekker denken dat u beter wordt van het kijken van films als Flodder en dat dit ogen kan openen. Ik ben blij dat ik me niet op dit niveau hoef te bevinden.
HBO schoffies zijn geen studenten, en hebben uberhaupt het recht niet arrogant te zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:22 schreef Topspin het volgende:
Die arrogantie is dus ook totaal mis plaatst net zoals de arrogantie die uitgaat vanuit HBO naar VMBO.
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef handewasse het volgende:
En oja,
[..]
HBO schoffies zijn geen studenten, en hebben uberhaupt het recht niet arrogant te zijn.
Ik begeef mij nu naar de diner tafel, waar ik momenteel gasten met stand heb zitten wachten die ik ga verblijden met mijn oneindige wijsheid en intelligentie.
Dank u wel, ik heb gesproken.
handewasse is aan het eten bij de Burgerking met zijn vader en moeder.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:15 schreef handewasse het volgende:
En oja,
[..]
HBO schoffies zijn geen studenten, en hebben uberhaupt het recht niet arrogant te zijn.
Ik begeef mij nu naar de diner tafel, waar ik momenteel gasten met stand heb zitten wachten die ik ga verblijden met mijn oneindige wijsheid en intelligentie.
Dank u wel, ik heb gesproken.
Hey, een mensenhater.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:38 schreef Crane het volgende:
Van Boswachter mocht het niet in dat andere topic, dus dan maar hier.![]()
De laatste tijd stikt het hier van mensen die in de waan leven van 'stand' te zijn, tot de elite te behoren. Deze figuren zijn onder andere te herkennen aan de overdreven manier waarop ze hun zinnen formuleren in hun posts. Ook reageren ze graag hun frustratie af op de mensen die hen ooit afwezen als vriend, vriendin of neuksletje, nu ze op Fok hun vriendjes gevonden hebben. Uiteraard ben je er blij om dat je niet hoeft te horen bij dat plebs dat uitgaat; het stel proleten.![]()
Is dat nu 1 persoon met 30 kloons ofzo? Of zijn er daadwerkelijk zoveel figuren hier die in de waan zijn dat ze iets voorstellen?
Klacht: arrogant zijn is goed, maar alleen als dit gepast is. Als je s'weekends elke avond hier op dit forum rondhangt heb je GEEN, ik herhaal GEEN, recht om ook maar enigszins arrogant te doen.
Ik denk u niet meer te kunnen overtuigen dat beeldmateriaal/troep als Flodder "geestdodend en saai is".quote:Op donderdag 6 november 2008 19:17 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hopelijk vallen ze niet in slaap door al die wijze praatjes die totaal niet interessant zijn maar eerder geestdodend en saai
Kun je beter flodder opzetten of the big lebowski, dat vermaakt mensen waarschijnlijk beter dan al die praatjes. Anders zet je groundhog day op, een film over een verbitterde persoon die 1000 keer op dezelfde dag wakker wordt en pas de volgende dag ingaat als zijn leven verbeterd is op die dag.
Verkapt ik-sta-niet-in-de-klb-kaste topicquote:Op donderdag 6 november 2008 15:38 schreef Crane het volgende:
De laatste tijd stikt het hier van mensen die in de waan leven van 'stand' te zijn, tot de elite te behoren. Deze figuren zijn onder andere te herkennen aan de overdreven manier waarop ze hun zinnen formuleren in hun posts. Ook reageren ze graag hun frustratie af op de mensen die hen ooit afwezen als vriend, vriendin of neuksletje, nu ze op Fok hun vriendjes gevonden hebben. Uiteraard ben je er blij om dat je niet hoeft te horen bij dat plebs dat uitgaat; het stel proleten.![]()
Is dat nu 1 persoon met 30 kloons ofzo? Of zijn er daadwerkelijk zoveel figuren hier die in de waan zijn dat ze iets voorstellen?
Klacht: arrogant zijn is goed, maar alleen als dit gepast is. Als je s'weekends elke avond hier op dit forum rondhangt heb je GEEN, ik herhaal GEEN, recht om ook maar enigszins arrogant te doen.
Correctie graag:quote:Op donderdag 6 november 2008 19:17 schreef cheqy het volgende:
[..]
handewasse is aan het eten bij de Burgerking met zijn vader en moeder.
Lezen!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef handewasse het volgende:
[..]
Ik denk u niet meer te kunnen overtuigen dat beeldmateriaal/troep als Flodder "geestdodend en saai is".
Flodder lijkt me niet heel erg geestverruimend.
Mijn woorden zijn niet bedoeld als praatje, maar het is de realiteit. Zie de realiteit onder ogen.
Klachten:
Televisie
Flodder![]()
Zoek een leven, vriend.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:38 schreef Crane het volgende:
Ah, het is al gezegd, zie ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hey, een mensenhater.
Ga es DOOD .
Griekse filosofie. Interessantquote:Op donderdag 6 november 2008 19:28 schreef handewasse het volgende:
[..]
Correctie graag:
handewasse bevindt zich op het moment onder zeer exclusief gezelschap (en dit zijn niet mijn vader en moeder) en vermaakt zijn gasten prima. Wij bespreken verscheidene onderwerpen waar intellectuelen het graag over hebben. U kunt dan denken aan de zeer grootse Plato, Socrates en Aristoteles. Ik weet niet in welke Burger King () u komt, maar daar wordt meestal enkel over de "straat", het straatleven en "jonko's" geblaat.
Ik dank u allen hartelijk.
Wederom was dit HandjesWassen
Ik weiger sowieso me ook maar met één voet te begeven op het terrein van www.youtube.com.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:32 schreef Topspin het volgende:
[..]
Lezen!!!
Flodder was als uber voorbeeld bedoeld.
Ga je eens verdiepen in de filmografiewww.imdb.com is een mooie start om vanuit daar eens op zoek te gaan naar films...
Hoe kijk je aan tegen muziek
Alleen klassiek
In de burger-king kun je overigens zeker diepe gesprekken voeren na 10 liter bier.
![]()
zie ondertitel en vervang TS door stinkvisquote:Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef Fortitudo het volgende:
Mensen die zich op internet willen profileren, om zich zodoende boven de rest verheven te voelen:
In het echte leven van goede komaf zijn, zijn er daarentegen maar weinig van jullie. Ik heb het geluk gehad in een welvarend gezin te zijn geboren en het verstand ook te hebben geerfd (WO uiteraard, moge dat dat duidelijk zijn).
Met vriendelijke groet, Fortitudo, de niet-gymnasiasten kunnen de betekenis op Google opzoeken.
Niet. Salvad0R zei dat ie dood moest gaan en jij zei dat ie een leven moest gaan zoeken.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:35 schreef Louisa.Leka het volgende:
[..]
Ah, het is al gezegd, zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |