quote:Op donderdag 6 november 2008 19:53 schreef cheqy het volgende:
[..]
Je zit nu zeker achter je pc te lachen, gieren en brullen om je eigen misplaats grapje?![]()
Beetje jammer dat je niet snapt dat het hier over interesses gaat en niet over mijn broodwinning. Mijn interesses liggen elders suffie.
quote:
Ik weiger tijd te verspillen aan het plaatsen van een reactie hierop.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
Muziek zonder woorden die goed is voor de ontwikkeling![]()
Dat je er rustig van kunt worden alleh maar goed voor ontwikkeling als er geen woord in gesproken wordt lijkt me erg bizar
Ik heb ook beethoven, mozart en nog meer op de harde schijf staan en het is lekkere muziek om tot rust te komen maar het is niet bepaald muziek waar ik wijzer van wordt. Opera ook erop staan en ook eenzijdige muziek.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef handewasse het volgende:
[..]
Ik weiger tijd te verspillen aan het plaatsen van een reactie hierop.
Wel kan ik u zeggen dat u zich eigenlijk eens zou moeten verdiepen in Klassieke muziek.
Hoogstwaarschijnlijk komt u tot een conclusie, anders dan deze die u hier hebt geplaatst.
Hoogachtend,
HandjesWassen, succesvol filosoof van 1976 - 2072
Je bent van adellijke komaf of je hebt adellijk bloed.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:54 schreef handewasse het volgende:
[..]
Ik voel mij helemaal niet verheven boven de rest, ik maak een duidelijk onderscheid tussen verschillende standen in de hedendaagse samenleving.
In tegenstelling tot u, uit een welvarend gezin, heb ik adelijke komaf. Hetgeen waar ik me aan erger, zijn mensen die hier op het internet anders proberen door te gaan dan in het dagelijks leven. Schoffies die door middel van het gebruik maken van "dure" woorden als adel/goede komaf o.i.d. gezien willen worden. Het tegendeel gebeurt meestal.
Ik heb wederom gesproken, en maak nu aan deze quote geen van mijn woorden meer vuil.
U hebt gelijk, helaas heeft mijn toetsenbord een steek laten vallen.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef wobble het volgende:
[..]
Je bent van adellijke komaf of je hebt adellijk bloed.
Dat hoop ik niet voor u RickoKun.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen.
Aldus een entiteit uit de laagste KLB-kastequote:Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef Sackboy het volgende:
Eens met klacht!
Ik word zo moe van die types.. Met dat elitaire 'ik sta boven jou'-gezwam ontwijken ze meestal de inhoudelijke discussie die ze anders hopeloos zouden verliezen. Want gezichtsverlies lijden op een forumpje op teh interwebz.. dat is iets wat deze 'superieure' heren te allen tijden willen voorkomen.
[..]
Oja, en dat OSM is al helemaal het toppunt_!
Do I look like I give a shit?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Aldus een entiteit uit de laagste KLB-kaste.
Zo reageren proleten in de echte samenleving ook. Die ontkennen hun positie.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Do I look like I give a shit?
KLB-kaste, kom op zeg
Al een vrouw versierd?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:19 schreef servus_universitas het volgende:
De TS is ook absoluut van een stand. De laagste stand om precies te zijn.
Nee hoor, de echte proleten hadden allang je schedel ingeslagen met een schep oid.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Zo reageren proleten in de echte samenleving ook. Die ontkennen hun positie.
Uberhaupt je druk maken over gezichtsverlies op een forum, en dan helemaal op FOK!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef Sackboy het volgende:
Eens met klacht!
Ik word zo moe van die types.. Met dat elitaire 'ik sta boven jou'-gezwam ontwijken ze meestal de inhoudelijke discussie die ze anders hopeloos zouden verliezen. Want gezichtsverlies lijden op een forumpje op teh interwebz.. dat is iets wat deze 'superieure' heren te allen tijden willen voorkomen.
Dacht het niet, want dat zou ontslag betekenen en dan vrouw en kindjes dood vanwege de honger. De zweeg er op leggen, dat arbeiderstuig.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, de echte proleten hadden allang je schedel ingeslagen met een schep oid.
Gelukkig valt het dan ook totaal niet op dat onze Crane niets anders doet dan zichzelf als een coole mooiboy te profilerenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Uberhaupt je druk maken over gezichtsverlies op een forum, en dan helemaal op FOK!
Een mooiboyquote:Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Gelukkig valt het dan ook totaal niet op dat onze Crane niets anders doet dan zichzelf als een coole mooiboy te profileren.
Kansloos? Ik heb toevallig vanmiddag nog een Kraslot gekocht. Ik zou zeggen dat ik in ieder geval èèn kans heb, hoe klein die ook is.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Een mooiboyLiever een (wat jij noemt) mooiboy met een leven en een vriendin, dan een kansloos figuur als jij.
Kijk je wel eens Frasier?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Kansloos? Ik heb toevallig vanmiddag nog een Kraslot gekocht. Ik zou zeggen dat ik in ieder geval èèn kans heb, hoe klein die ook is.
Dit hele topic is een grote faal.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:54 schreef Quir het volgende:
Ik zat al te stuiteren achter mijn PC toen ik Servus' naam zag staan.
Wat faalt die handewasse trouwens kankerhard.
Je hoort er al bij. Alleen nog een vette ondertitel en klaar is Friso-Jan.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Quir het volgende:
Hoor ik er trouwens ook bij als ik een geweldig klinkende naam van Wikipedia pik en Jung instel als usericon?
Oh, jottem!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Je hoort er al bij. Alleen nog een vette ondertitel en klaar is Friso-Jan.
Goed dat je je verlies erkent. Speelkwartiertje over, keukenkwartiertje weer aan. Hup, afwassen plebsvrouw.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit hele topic is een grote faal.
And so we meet again.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit hele topic is een grote faal.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:03 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Goed dat je je verlies erkent. Speelkwartiertje over, keukenkwartiertje weer aan. Hup, afwassen plebsvrouw.
Ben je er weer, beste jongen?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef Sackboy het volgende:
Eens met klacht!
[..]
Oja, en dat OSM is al helemaal het toppunt_!
Dat is jammer. Je doet me een beetje aan de hoofdpersoon denken: Dr. Frasier Crane. Een hoogopgeleid, stijf iemand die het goed bedoeld, maar door z'n snobberigheid z'n eigen ruiten maar in blijft gooien.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, ik heb gehoord dat het een serie voor paupers is.
Nee, ik zal nu even serieus zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is jammer. Je doet me een beetje aan de hoofdpersoon denken: Dr. Frasier Crane. Een hoogopgeleid, stijf iemand die het goed bedoeld, maar door z'n snobberigheid z'n eigen ruiten maar in blijft gooien.
Ben jij Uiergaard of s_u?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:22 schreef Quir het volgende:
Pst, Crane, Servus zei dat je communistisch was.
Ik ben Quir.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ben jij Uiergaard of s_u?
Sommige mensen kunnen niet lezen. Zoals wanneer tante Mien naar een huis wijst en vraagt: is dat huis een pak halfvolle melk?quote:
En sommige mensen falen zelfs met Wikipedia ernaast intellectueel over te komen. Ieder zijn gebreken, niet?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet lezen. Zoals wanneer tante Mien naar een huis wijst en vraagt: is dat huis een pak halfvolle melk?
Uiteraard. In topics als deze ben ik altijd graag van de partij.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ben je er weer, beste jongen?
Wie. Zeg godverdomme wie, of ik keer je huid om.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef Quir het volgende:
[..]
En sommige mensen falen zelfs met Wikipedia ernaast intellectueel over te komen. Ieder zijn gebreken, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |