Muziek zonder woorden die goed is voor de ontwikkelingquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef handewasse het volgende:
[..]
Ik weiger sowieso me ook maar met één voet te begeven op het terrein van www.youtube.com.
Wat mijn muzieksmaak betreft: Ja, ik luister alleen Klassiek.
Deze muziekstroming is goed voor rust in ziel en lichaam en tevens ook voor de ontwikkeling.
Niemand lachte dus quote je jezelf?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef solyaris het volgende:
Vast interessanter dan een stoeptegel of straatklinker.
Klassiek heeft 8/10 ook een koor, n00b.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
Muziek zonder woorden die goed is voor de ontwikkeling![]()
Dat je er rustig van kunt worden alleh maar goed voor ontwikkeling als er geen woord in gesproken wordt lijkt me erg bizar
Allelujah zekerquote:Op donderdag 6 november 2008 19:50 schreef wobble het volgende:
[..]
Klassiek heeft 8/10 ook een koor, n00b.
Je zit nu zeker achter je pc te lachen, gieren en brullen om je eigen misplaatste grapje?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef solyaris het volgende:
[..]
Vast interessanter dan een stoeptegel of klinker.
Ik voel mij helemaal niet verheven boven de rest, ik maak een duidelijk onderscheid tussen verschillende standen in de hedendaagse samenleving.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef Fortitudo het volgende:
Mensen die zich op internet willen profileren, om zich zodoende boven de rest verheven te voelen:
In het echte leven van goede komaf zijn, zijn er daarentegen maar weinig van jullie. Ik heb het geluk gehad in een welvarend gezin te zijn geboren en het verstand ook te hebben geerfd (WO uiteraard, moge dat dat duidelijk zijn).
Met vriendelijke groet, Fortitudo, de niet-gymnasiasten kunnen de betekenis op Google opzoeken.
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:53 schreef cheqy het volgende:
[..]
Je zit nu zeker achter je pc te lachen, gieren en brullen om je eigen misplaats grapje?![]()
Beetje jammer dat je niet snapt dat het hier over interesses gaat en niet over mijn broodwinning. Mijn interesses liggen elders suffie.
quote:
Ik weiger tijd te verspillen aan het plaatsen van een reactie hierop.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
Muziek zonder woorden die goed is voor de ontwikkeling![]()
Dat je er rustig van kunt worden alleh maar goed voor ontwikkeling als er geen woord in gesproken wordt lijkt me erg bizar
Ik heb ook beethoven, mozart en nog meer op de harde schijf staan en het is lekkere muziek om tot rust te komen maar het is niet bepaald muziek waar ik wijzer van wordt. Opera ook erop staan en ook eenzijdige muziek.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef handewasse het volgende:
[..]
Ik weiger tijd te verspillen aan het plaatsen van een reactie hierop.
Wel kan ik u zeggen dat u zich eigenlijk eens zou moeten verdiepen in Klassieke muziek.
Hoogstwaarschijnlijk komt u tot een conclusie, anders dan deze die u hier hebt geplaatst.
Hoogachtend,
HandjesWassen, succesvol filosoof van 1976 - 2072
Je bent van adellijke komaf of je hebt adellijk bloed.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:54 schreef handewasse het volgende:
[..]
Ik voel mij helemaal niet verheven boven de rest, ik maak een duidelijk onderscheid tussen verschillende standen in de hedendaagse samenleving.
In tegenstelling tot u, uit een welvarend gezin, heb ik adelijke komaf. Hetgeen waar ik me aan erger, zijn mensen die hier op het internet anders proberen door te gaan dan in het dagelijks leven. Schoffies die door middel van het gebruik maken van "dure" woorden als adel/goede komaf o.i.d. gezien willen worden. Het tegendeel gebeurt meestal.
Ik heb wederom gesproken, en maak nu aan deze quote geen van mijn woorden meer vuil.
U hebt gelijk, helaas heeft mijn toetsenbord een steek laten vallen.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef wobble het volgende:
[..]
Je bent van adellijke komaf of je hebt adellijk bloed.
Dat hoop ik niet voor u RickoKun.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |