hoi BKquote:
Als geen ander.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, wij weten ofc hoe t wel moet he
Sorry, dat moet ik aan Jos overlatenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wel een weekendtopic maken dan he
De ex van Jos nemenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja nog steeds zeg maar die Poolse van Jos proberen.
Die van dat topic van Jos ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
De ex van Jos nemen? of gewoon 'een' poolse, die goed ingeburgerde met d'r Bjorn Borg een halve meter boven de broek
![]()
die met dat telefoonnr toch op arm
Dubbel faal.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
haterquote:Op donderdag 6 november 2008 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Is dit de oude of de nieuwe?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Succesquote:
GEK! Ik sta al in de antieke kaste!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Succes, best lekkag ding als ik die foto zo zag in z'n topic'je
![]()
@ Rickwanneer ben je leet genoeg dan om daar in te behoren
jah ik weet dat jij al in de antieke kaste staatquote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
GEK! Ik sta al in de antieke kaste!
Echter is het moeilijk om kwalitatieve posts van Rickokun tegenwoordig in KLB te maken, die gaan allemaal naar ONZ
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:43 schreef jordeeeh het volgende:
Wobble is een nieuwe kwaliteitsuser![]()
Ik trek andere gebruikers aanquote:Op donderdag 6 november 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
Wiezo zijn er opeens allemaal nieuwe userts in de SC?
je vergeet iemandquote:Op donderdag 6 november 2008 19:44 schreef RickoKun het volgende:
quote:
quote:
quote:
Mja afgelopen weekend was niet zo'n succesquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Succes, best lekkag ding als ik die foto zo zag in z'n topic'je
![]()
@ Rickwanneer ben je leet genoeg dan om daar in te behoren
Blauwtjequote:Op donderdag 6 november 2008 20:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja afgelopen weekend was niet zo'n succesMisschien dat ik haar met uitgaan helemaal niet tegenkom hoor
Achja we zien wel.
beetje saaiquote:Op donderdag 6 november 2008 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197
KWALITEIT!!!!!!!!
Mwah half om halfquote:Op donderdag 6 november 2008 20:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Blauwtje? of gewoon teveel gezope
?
[..]
beetje saai
http://en.wikipedia.org/wiki/Zeitgeist,_the_Movie#Criticismquote:Op donderdag 6 november 2008 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197
KWALITEIT!!!!!!!!
Wat is dit voor een kut kloon?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef Fascination het volgende:
Wtf, Rickokun studeer jij MWD![]()
?
Raak je daar zo gefrustreerd van dat je je frustraties hier moet uiten?
Nah juist niet. Volledig blauwtje lopen is ergerquote:Op donderdag 6 november 2008 20:05 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okedat zijn de kutste, ik leef met je mee
WTF man, die bitches zijn niet op sletheids-niveau die ik gewend ben jijweetz!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:07 schreef Fascination het volgende:
Wtf, Rickokun studeer jij MWD![]()
?
Raak je daar zo gefrustreerd van dat je je frustraties hier moet uiten?
okequote:Op donderdag 6 november 2008 20:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah juist niet. Volledig blauwtje lopen is erger
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikker op met je dagdag.![]()
Ik geraak een beetje moe van de kloons.[ afbeelding ]
oneequote:
Maar sletjes zijn geestelijk meestal toch ook niet helemaal in orde, anders zouden ze geen sletjes zijn. Dus moet je ze daar wel tegenkomenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF man, die bitches zijn niet op sletheids-niveau die ik gewend ben jijweetz!!!!!!!!
Ik detecteer een potentiële kwaliteitsuser.quote:
Ik heb 'm na een minuut afgezet. Niks speciaals.quote:
Het stikt hier van de kutklonenquote:
Waren het maar kutonderwerpenquote:
Is Wobble een kloon?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het stikt hier van de kutklonen![]()
- Baas_des_KLB_SC
- Juupzonderc
- Wobble
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het stikt hier van de kutklonen![]()
- Baas_des_KLB_SC
- Juupzonderc
Neen, Sackboy benijd mijn plotselinge bekendheid en vreest dat deze hem uit de KLB-kaste haalt.quote:
Maar jij hebt dan ook geen smaak.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm na een minuut afgezet. Niks speciaals.
Welke bekendheid?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:19 schreef wobble het volgende:
[..]
Neen, Sackboy benijd mijn plotselinge bekendheid en vreest dat deze hem uit de KLB-kaste haalt.
Word.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen smaak.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:18 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
[..]
Ick ben heul geen kloon.
Bekendheid?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:19 schreef wobble het volgende:
[..]
Neen, Sackboy benijd mijn plotselinge bekendheid en vreest dat deze hem uit de KLB-kaste haalt.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:20 schreef Baas_des_KLB_SC het volgende:
[..]
Niemand bekenderer dan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |