Ik verwachte uitstekende 360 graden gedraaide ledematen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:33 schreef BigKahuna het volgende:
BREAKING NEWS! IK BEN AANGEREDEN!!!
Zie mijn topic
hey nieuw hier ?quote:
Kan jij niet de OP van Emimich in dat ONZ kuttopic van dagdag zetten?quote:
Verkapt ik-ben-boos-dat-ik-er-niet-bijhoorde-toen-en-nu-ook-niet postquote:Op donderdag 6 november 2008 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Gebaseerd op de mening van iemand die zichzelf indeelt in kaste 1. Figures.
Het is een beetje het aloude 'Jij hoort erbij! Jij hoort er niet bij!'-riedeltje dat al vroeg op de basisschool wordt afgespeeld. Hoe schattig.
het was ook niet de bedoeling dat die van mij open bleefquote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan jij niet de OP van Emimich in dat ONZ kuttopic van dagdag zetten?![]()
Hij faalt hard.
Omdat er geen ruk van klopt?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
WAAROM STA IK ER NIET IN
Zeg, hedde ge stront in uwe ogen?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef postmortum het volgende:
De enige échte KLB-kaste (versie 06-11-08)
WAAROM STA IK ER NIET IN
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, postmortum, Teunebeun, Blind_Guardian, mooiboi89 (-), Sackboy (-1)quote:Op donderdag 6 november 2008 18:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeg, hedde ge stront in uwe ogen?
Linkje?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan jij niet de OP van Emimich in dat ONZ kuttopic van dagdag zetten?![]()
Hij faalt hard.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we deze allemaal inkleuren en kijken wie de mooiste heeft?
wobble en ik ben een groen blokje op het internet maar in het echt een jongetjequote:
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef wobble het volgende:
[..]
wobble en ik ben een groen blokje op het internet maar in het echt een jongetje![]()
heb je een zusje ?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef wobble het volgende:
[..]
wobble en ik ben een groen blokje op het internet maar in het echt een jongetje![]()
kthxbyequote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef wobble het volgende:
[..]
wie ben jij dan?quote:
quote:
Geen idee, kom hier al sinds deeltje 4 of 5 af en toe langs geloof ik. Daarnaast ben ik naar het schijnt een Cypress Hill fan.quote:
En voor allebei 1 afkorting:quote:
Hulde, zullen we dan ook meteen even Duits karaoken?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:05 schreef wobble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier wat bier ende tieten
gelegensheid KLBerquote:Op donderdag 6 november 2008 19:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Geen idee, kom hier al sinds deeltje 4 of 5 af en toe langs geloof ik. Daarnaast ben ik naar het schijnt een Cypress Hill fan.
[..]
En voor allebei 1 afkorting:
PI
Ja duh, als ik de gelegenheid niet heb om hier te komen, kan ik natuurlijk ook niet hier naar toe komenquote:
Ja, daarom juist.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Geen idee, kom hier al sinds deeltje 4 of 5 af en toe langs geloof ik. Daarnaast ben ik naar het schijnt een Cypress Hill fan.
[..]
En voor allebei 1 afkorting:
PI
Ik vind dat hij betekent dat je het niet helemaal serieus moet nemen, enig sarcasme zeg maar.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, daarom juist.
[ afbeelding ] = steek onder water.
Ah oke.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik vind dat hij betekent dat je het niet helemaal serieus moet nemen, enig sarcasme zeg maar.
oeoeoeoequote:
Ik ook, wat hebben we er toch weer kijk op.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
blind date
Whehehe ik zei toch dat het een faal zou worden![]()
Tja, wij weten ofc hoe t wel moet hequote:Op donderdag 6 november 2008 19:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ook, wat hebben we er toch weer kijk op.
Geef jij de hosseltips dan eensquote:Op donderdag 6 november 2008 19:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, wij weten ofc hoe t wel moet he
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
blind date
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
blind date
K moet ze zelf eerst nog even testenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Geef jij de hosseltips dan eens
okequote:Op donderdag 6 november 2008 19:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K moet ze zelf eerst nog even testen
Van t weekend ofzo.
Wel een weekendtopic maken dan hequote:Op donderdag 6 november 2008 19:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K moet ze zelf eerst nog even testen
Van t weekend ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |