Toch ff checken he, voor hetzelfde geld is het net die kans van 1 op 100 dat je een onwijs lekkere sma treft.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
Blind date, royal sadness
Had ik ook wel kunnen vertellen dat het een faal zou worden!!
Mja, t is niet voor niks een blind date hequote:Op donderdag 6 november 2008 19:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Toch ff checken he, voor hetzelfde geld is het net die kans van 1 op 100 dat je een onwijs lekkere sma treft.
Geldt natuurlijk ook voor TS, soort zoekt soortquote:Op donderdag 6 november 2008 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, t is niet voor niks een blind date he
Whehequote:Op donderdag 6 november 2008 19:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Geldt natuurlijk ook voor TS, soort zoekt soort
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:36 schreef Repeat het volgende:
Dus voortaan afspreken op een station ofzo, en van te voren vragen hoe je haar kan herkennen, dan kan je gewoon doorlopen als het tegenvalt.
Wat? Het werkt tochj? En dan later zo een geniepig smsje sturen waarin je zegt dat je helaas niet kon komenquote:
Ze had je naam op google ingetikt, kwam een foto tegen en besloot toen om niet te gaan terwijl jij daar in je remi zat??quote:Op donderdag 6 november 2008 18:52 schreef postmortum het volgende:
zoals sommigen van jullie weten heb ik een blin date gehad![]()
Zonder in de deatails te treden dat is het ERGSTE wat je ooit kan doen![]()
Na 2 minuten wilde ik alweer weg zo saai was het
Dies trouwens best goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:36 schreef Repeat het volgende:
Dus voortaan afspreken op een station ofzo, en van te voren vragen hoe je haar kan herkennen, dan kan je gewoon doorlopen als het tegenvalt.
een gesprek op gang brengen is meestal de taak van 2 mensenquote:Op donderdag 6 november 2008 18:52 schreef postmortum het volgende:
Na 2 minuten wilde ik alweer weg zo saai was het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |