P.S.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-plaats-mij-hoog-in-de-kaste-post.
Wel keigoaf nummert.
Hé ik ben ook JH fan!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was bijv. vergeten dat jij weleens Jimi plaatste in de SC. Anders had je ook nog wel hoger gestaan!
Jimi is opperbaas.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was bijv. vergeten dat jij weleens Jimi plaatste in de SC. Anders had je ook nog wel hoger gestaan!
WHEHEHEquote:Op donderdag 6 november 2008 17:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jimi is opperbaas.![]()
Ben nu Little Wing aan het proberen op de gitaar.
Maar je doet wel elitair over postcount!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm wat?
Ik heb t niet over mijn positie hoor lieve schat
Ja. Hij zegt dat ie veel post in KLB, ik nietquote:Op donderdag 6 november 2008 18:01 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Maar je doet wel elitair over postcount!
Ja, helder licht, ik zeg dat ik vaak post in KLB, niet dat ik al vaak gepost heb.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja. Hij zegt dat ie veel post in KLB, ik niet
Of kom je nu voor m op omdat je zelf ook maar 2000 posts hebt?
1 troost, hij zit er al een jaar langer
Postcount zegt niets over affiniteit. Het gaat meer om de moeite die je doet.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja. Hij zegt dat ie veel post in KLB, ik niet
Of kom je nu voor m op omdat je zelf ook maar 2000 posts hebt?
1 troost, hij zit er al een jaar langer
Valt zo te zien dus toch redelijk mee. Aangezien ik ook bijna alleen maar in KLB kom.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, helder licht, ik zeg dat ik vaak post in KLB, niet dat ik al vaak gepost heb.
Dan mis je schijnbaar de echte bazentopics. Kijk mijn postgeschiedenis er maar op na!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:07 schreef jordeeeh het volgende:
Valt zo te zien dus toch redelijk mee. Aangezien ik ook bijna alleen maar in KLB kom.
Gedaan. En ik zie bij de laatste 5 topic geen enkel goed topic van jou. Dus ik weet nog steeds niet waarom jij in kaste 1 staat.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dan mis je schijnbaar de echte bazentopics. Kijk mijn postgeschiedenis er maar op na!
Ola!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:19 schreef dagdag het volgende:
ik verlies me grip op klb ik verlies het ik hahahahaa
ik moet topics maken ja
nu
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ola!
IJsjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar?
Dat was van 17:25 tot 17:51quote:Op donderdag 6 november 2008 18:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Elmo, jij hier? Volgens mij is Sesamstraat al aan de gang heur.
Toffe comeback!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:21 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat was van 17:25 tot 17:51ik ben weer vrij
Ja 3 is goed, maar het kan altijd beterquote:Op donderdag 6 november 2008 17:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Gespleten persoonlijkheid anyone?
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja 3 is goed, maar het kan altijd bazer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |