Als je die quote uit je sig nog langer wil gebruiken eis ik kaste-verhoging!quote:
Je bent recalcitrant maar je mist de cutting edge. Tip: probeer meer naar Jimi Hendrix te luisteren.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou boi, alsof ik jou zou willen imponeren![]()
En veel posten in KLB?
aantal posts: 3184 (gemiddeld 6 per dag)!
quote:
Gespleten persoonlijkheid anyone?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je die quote uit je sig nog langer wil gebruiken eis ik kaste-verhoging!
Is het uwe kwoot?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je die quote uit je sig nog langer wil gebruiken eis ik kaste-verhoging!
No shitquote:Op donderdag 6 november 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
De kaste is op gebakken lucht gebaseerd
Heerlijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
De kaste is op gebakken lucht gebaseerd
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit topic en de lijst is niet op waarheid gebaseerd.
Er is namelijk maar één echte baas/held en dat ben ik natuurlijk.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je bent recalcitrant maar je mist de cutting edge. Tip: probeer meer naar Jimi Hendrix te luisteren.
Maakt geen reet uit hoor wat voor analyses je erop loslaat, mensen willen gewoon graag stoer doen en hun e-penis vergroten en zullen er dus altijd intrappen. Kijk maar naar Jordeeeh.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hebt nog een maandje om me te imponeren dus dat zal niet zo'n vaart lopen. Al zal ik uiteraard alles onthouden. Daarnaast post ik veel in KLB, dus dat kan niet aan mij liggen!![]()
[..]
Oprotten met dit soort haarscherpe analyses!
Verkapt-plaats-mij-hoog-in-de-kaste-post.quote:
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 6 november 2008 17:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een ophef over de kaste.
Dit stukje is helemaal gaaf, speulen met tandjesquote:Op donderdag 6 november 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-plaats-mij-hoog-in-de-kaste-post.
Wel keigoaf nummert.
Hm wat?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:50 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit hoor wat voor analyses je erop loslaat, mensen willen gewoon graag stoer doen en hun e-penis vergroten en zullen er dus altijd intrappen. Kijk maar naar Jordeeeh.
Ik moet zelf ook mijn best doen om niet in je lijst te willen komen!
Maak ff een echte kastequote:
Inderdaad, ik was bijv. vergeten dat jij weleens Jimi plaatste in de SC. Anders had je ook nog wel hoger gestaan!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-plaats-mij-hoog-in-de-kaste-post.
Wel keigoaf nummert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |