Gast, wie ben jij eigenlijk? K zie je namelijk echt nooit posten in KLBquote:Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jawel, jawel, wees maar niet bang.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we deze allemaal inkleuren en kijken wie de mooiste heeft?
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen afrijdenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
Kan fucking eindelijk beginnen met rijlessen.!
Je hebt nog een maandje om me te imponeren dus dat zal niet zo'n vaart lopen. Al zal ik uiteraard alles onthouden. Daarnaast post ik veel in KLB, dus dat kan niet aan mij liggen!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
Gast, wie ben jij eigenlijk? K zie je namelijk echt nooit posten in KLB
Of ga je me nu een kaste lager zetten nu k zo tegen je doe?
Oprotten met dit soort haarscherpe analyses!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef JanusAnus het volgende:
Eigenlijk wel een mooie stunt dat kastesysteem. Je maakt gewoon een totaal niet onderbouwde rangschikking van users en dan toekijken hoe heel veel mensen het bloedserieus nemen en echt verontwaardigd zijn dat ze laag staan of er niet in voorkomen.
De winnaar krijgt een kaplaars als ode aan BoomLaarsquote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zie het al ik moet hier gaan posten wil ik in de 1ste kaste komen
Doe trouwens eens posten hoe je kaste er nu uitziet.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hebt nog een maandje om me te imponeren dus dat zal niet zo'n vaart lopen. Al zal ik uiteraard alles onthouden. Daarnaast post ik veel in KLB, dus dat kan niet aan mij liggen!![]()
[..]
Oprotten met dit soort haarscherpe analyses!
Ik hou me bek al, zie net ene topic van je.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe trouwens eens posten hoe je kaste er nu uitziet.
Al gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe trouwens eens posten hoe je kaste er nu uitziet.
Van Emimich dan he.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hou me bek al, zie net ene topic van je.![]()
![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zie het al ik moet hier gaan posten wil ik in de 1ste kaste komen
Nou boi, alsof ik jou zou willen imponerenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hebt nog een maandje om me te imponeren dus dat zal niet zo'n vaart lopen. Al zal ik uiteraard alles onthouden. Daarnaast post ik veel in KLB, dus dat kan niet aan mij liggen!![]()
[..]
Oprotten met dit soort haarscherpe analyses!
De kunst is om met zo min mogelijk posts zo veel mogelijk baas te zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou boi, alsof ik jou zou willen imponeren![]()
En veel posten in KLB?
aantal posts: 3184 (gemiddeld 6 per dag)!
Lukt m niet echt dusquote:Op donderdag 6 november 2008 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De kunst is om met zo min mogelijk posts zo veel mogelijk baas te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |