Een zolderautist probably.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef JanusAnus het volgende:
Zouden Crane en servus_universitas klonen van 1 persoon zijn?
kelderautistquote:Op donderdag 6 november 2008 21:40 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolder.
Pics van je hermitage?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:40 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolder.
Van mij ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef JanusAnus het volgende:
Zouden Crane en servus_universitas klonen van 1 persoon zijn?
Maar je ontkent dus niet dat jij en Crane dezelfde persoon zijn!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kelder.
Nee, eigenlijk niet. De lol is er onderhand wel een beetje af, dus ik kan het net zo goed toegevenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Maar je ontkent dus niet dat jij en Crane dezelfde persoon zijn!
En ook niet dat het een autist is! Zul je zien dat ze ook nog eens lelijk is!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Maar je ontkent dus niet dat jij en Crane dezelfde persoon zijn!
Zeg het maar. Kloon of niet?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. De lol is er onderhand wel een beetje af, dus ik kan het net zo goed toegeven.
Crane is mijn kloon inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Zeg het maar. Kloon of niet?
Scherp*quote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Beauregard post ook al niet meer...
Hallo Beauregardquote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Beauregard post ook al niet meer...
Geloof er geen zak van. Tenzij TS een identiteitscrisis heeft.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:04 schreef JanusAnus het volgende:
WOEHOE PRIMEUR
al weet je het nooit zeker natuurlijk
Leuk compliment, maar nee. Ik ben wel een kloon - ik sta zelfs in je profiel onder het tabje kutusers.quote:
Mijn God.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Leuk compliment, maar nee. Ik ben wel een kloon - ik sta zelfs in je profiel onder het tabje kutusers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |