Kijk je wel eens Frasier?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Kansloos? Ik heb toevallig vanmiddag nog een Kraslot gekocht. Ik zou zeggen dat ik in ieder geval èèn kans heb, hoe klein die ook is.
Dit hele topic is een grote faal.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:54 schreef Quir het volgende:
Ik zat al te stuiteren achter mijn PC toen ik Servus' naam zag staan.
Wat faalt die handewasse trouwens kankerhard.
Je hoort er al bij. Alleen nog een vette ondertitel en klaar is Friso-Jan.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef Quir het volgende:
Hoor ik er trouwens ook bij als ik een geweldig klinkende naam van Wikipedia pik en Jung instel als usericon?
Oh, jottem!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Je hoort er al bij. Alleen nog een vette ondertitel en klaar is Friso-Jan.
Goed dat je je verlies erkent. Speelkwartiertje over, keukenkwartiertje weer aan. Hup, afwassen plebsvrouw.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit hele topic is een grote faal.
And so we meet again.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit hele topic is een grote faal.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:03 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Goed dat je je verlies erkent. Speelkwartiertje over, keukenkwartiertje weer aan. Hup, afwassen plebsvrouw.
Ben je er weer, beste jongen?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:25 schreef Sackboy het volgende:
Eens met klacht!
Ik word zo moe van die types.. Met dat elitaire 'ik sta boven jou'-gezwam ontwijken ze meestal de inhoudelijke discussie die ze anders hopeloos zouden verliezen. Want gezichtsverlies lijden op een forumpje op teh interwebz.. dat is iets wat deze 'superieure' heren te allen tijden willen voorkomen.
[..]
Oja, en dat OSM is al helemaal het toppunt_!
Dat is jammer. Je doet me een beetje aan de hoofdpersoon denken: Dr. Frasier Crane. Een hoogopgeleid, stijf iemand die het goed bedoeld, maar door z'n snobberigheid z'n eigen ruiten maar in blijft gooien.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, ik heb gehoord dat het een serie voor paupers is.
Nee, ik zal nu even serieus zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is jammer. Je doet me een beetje aan de hoofdpersoon denken: Dr. Frasier Crane. Een hoogopgeleid, stijf iemand die het goed bedoeld, maar door z'n snobberigheid z'n eigen ruiten maar in blijft gooien.
Ben jij Uiergaard of s_u?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:22 schreef Quir het volgende:
Pst, Crane, Servus zei dat je communistisch was.
Ik ben Quir.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ben jij Uiergaard of s_u?
Sommige mensen kunnen niet lezen. Zoals wanneer tante Mien naar een huis wijst en vraagt: is dat huis een pak halfvolle melk?quote:
En sommige mensen falen zelfs met Wikipedia ernaast intellectueel over te komen. Ieder zijn gebreken, niet?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet lezen. Zoals wanneer tante Mien naar een huis wijst en vraagt: is dat huis een pak halfvolle melk?
Uiteraard. In topics als deze ben ik altijd graag van de partij.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ben je er weer, beste jongen?
Wie. Zeg godverdomme wie, of ik keer je huid om.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef Quir het volgende:
[..]
En sommige mensen falen zelfs met Wikipedia ernaast intellectueel over te komen. Ieder zijn gebreken, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |