Top idee: ik ben namelijk ook heel benieuwd hoe het is met het jochie van 'meneer agent'quote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik wil iedere week een Kinderen voor Kinderen 'hoe is 't nu met...?' update.
Maar die kan ik strakkies pas zien, als ie online staatquote:Op zondag 2 november 2008 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou graag met de eer willen strijken, maar Paul noemde 'm zo in de uitzending.
terugkijken meer dan waardquote:Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vond 't gisteren geweldig. Afterparty niet gezien
.
Ja echt welquote:Op zondag 2 november 2008 21:41 schreef Adelante het volgende:
Prachtig hoe Adje de rol van Pia neerzette
Jan is weer afgevallenquote:Op maandag 3 november 2008 18:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vond ook dat Jan er anders uit zag?
En het was zeker een erg leuke aflevering
Jaquote:Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef SunChaser het volgende:
Was erg leuk, die Arjan kan n typetjes wel goed.
Vanavond was leuk en de afterparty was erg leuk..ik kan niet wachten om op 18 december naar MWDL te gaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:06 schreef Sonja27 het volgende:
De afterparty is ook heeeeel erg leuk!
Dat moet je ook opnemen en via de stream alles kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
Enorm spijt dat ik DWHN ben gaan kijken, doen we volgende keer ook niet meer
Ach, iedereen weet nu hoe het zit en je ziet ook wel dat hij andere rollen erg goed doet, zoals Piadjequote:Op zondag 9 november 2008 22:24 schreef RaymanNL het volgende:
't Valt me wel tegen dat Adje de laatste tijd erg vaak uit z'n rol schietMaargoed, ik zou ook niet in een rol kunnen blijven als ik stenen in m'n reet gedrukt krijg
Leuke aflevering weer trouwens
Die vriendin keek nooit tv eerder???quote:Op maandag 10 november 2008 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk vanavond de afterparty nog wel even online, ben wel heel benieuwd nu.
Oh ja een vriendin van me was vorige week echt serieus in shock toen ze er achter kwam dat Adje gespeeld is![]()
FELIquote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik werd net gebeld door FreeRecordShop en ik sta voor morgen bij de rondleiding door het Paul de Leeuw museum en MWDL studio op de gastenlijst, omdat ik een Kwart Eeuw de Leeuw heb besteld.
Nu nog proberen om mijn afspraken om te zetten voor morgen
Wanneer ga jij morgen ? ik 18 decemberquote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef sunmoonstar het volgende:
Komende zaterdag: Alphabeat!
En ik ben publiek![]()
Ik heb Kwart Eeuw de Leeuw bij Bol.com besteld...En ik kon als ik wilde ook op de lijst staan voor de museum heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik werd net gebeld door FreeRecordShop en ik sta voor morgen bij de rondleiding door het Paul de Leeuw museum en MWDL studio op de gastenlijst, omdat ik een Kwart Eeuw de Leeuw heb besteld.
Nu nog proberen om mijn afspraken om te zetten voor morgen
dankje!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef jmac het volgende:
[..]
FELI
ps: Wat is het paul de leeuw museum![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
Ik twijfel nog eigenlijk, Ik Hou Van Holland is ook leuk
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
Ik twijfel nog eigenlijk, Ik Hou Van Holland is ook leuk
Vind ik jaquote:
Een tegenstanderquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Als het maar geen sinterklaasuitzending wordt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Als het maar geen sinterklaasuitzending wordt.
Ja is 'ie nou sarcastisch of....quote:
Ik denk dat ze 't niet kunnen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom proberen veel mensen ,die normaal in een dialect praten, niet normaal ABN praten
Als ik bel voor mijn telefoon, tv, internet, schoolboeken enzo praat ik iig beter Nederlands dan tegen bekendequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 't niet kunnen.
Vaarwel dan maar hequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:59 schreef Aoristus het volgende:
het is een tijd geleden dat ik hier naar gekeken heb. Het is nog steeds zo hufterig, zie ik
Niet zeuren, jij luistert hetquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Astro TV kijken. Hoe KANSLOOS ben je dan?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij luistert het![]()
Ik had het wel leuk gevonden als ze Jelmer ingehuurd hadden nu (immers ook VARA)![]()
Ik kon ook niet tijdje op fok komenquote:Op zondag 16 november 2008 00:14 schreef Specularium het volgende:
Ik wou rond 21.15 hier iets typen maar toen kon het ineens niet meer.
Zou hij daar achteraf nou voor op zijn donder krijgen?quote:Op zondag 16 november 2008 00:17 schreef JHM het volgende:
die domme doos actie van Adje was idd geniaal
Hmm nee denk ik niet, Paul vind het vast ook leuk, de laatste tijd is Adje toch steeds meer uit zen rol, of heeft hij andere rollen, zoals Piadje Douwesquote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou hij daar achteraf nou voor op zijn donder krijgen?
Volgens mij was Paul niet zo amused.
Ik heb me wel kapotgelachen. .
Nou, volgens mij werd dat zinnetje "domme doos" zelfs ingefluisterd door Paul!quote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb me wel kapotgelachen.
Alleen The Day After moet ik morgen even kijken.
Ja zoiets wel ja. De brief was gedateerd op iets van 2 november ofzo. Begin november in ieder geval. En gister was het de 15e, dus iets van 2 weken van te voren idd.quote:Op zondag 16 november 2008 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
@ sunmoonstar, kreeg jij ook 2 weken van te voren de brief thuis van de VARA..want tegen mij zeiden ze dat ik 2 weken voor dat wij gaan de brief thuis zou krijgen..
Huh?? Het wordt toch altijd op donderdagmiddag opgenomen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:13 schreef sunmoonstar het volgende:
Ben vanmiddag bij de opnamens geweest! Was echt heel leuk om bij geweest te zijn! En het gaat echt een leuke uitzending worden. En de afterparty trouwens ook!!!
Nee, op zaterdagmiddag dus, van half 3 tot half 5 ongeveer.quote:Op zondag 16 november 2008 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huh?? Het wordt toch altijd op donderdagmiddag opgenomen?
Dat was Intrmezzo (nee, geen schrijf-lfout)quote:Op zondag 16 november 2008 15:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wie waren die zangers aan het eind van de show? Ik zag een klein stukje voor Dit was het nieuws begon.
Dank je (ja, er staat als nog een schrijf-fout inquote:Op zondag 16 november 2008 15:37 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Dat was Intrmezzo (nee, geen schrijf-lfout)
Hierrrr meer info
Huh? Paul not amused omdat Adje iemand belachelijk maakt? Dat doet die zelf toch ook altijd.quote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paul fluisterde het zelf in...quote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen The Day After moet ik morgen even kijken.
Dankje, als ik ga wordt het op de donderdag opgenomen, 18 december dús..quote:Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja zoiets wel ja. De brief was gedateerd op iets van 2 november ofzo. Begin november in ieder geval. En gister was het de 15e, dus iets van 2 weken van te voren idd.
Idd.quote:Op zondag 16 november 2008 16:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje, als ik ga wordt het op de donderdag opgenomen, 18 december dús..
Krijg ik medio begin december bericht.
Ja, wie is dat blonde meisje? Ze heet Anne?quote:Op zondag 16 november 2008 21:40 schreef Specularium het volgende:
Mooi liedje zo gedaan door die meiden.
Heb 'm gister op internet gelijk gekeken, maar viel tegen iddquote:Op zondag 16 november 2008 22:00 schreef LeonH het volgende:
de after vind ik persoonlijk tot nu toe wat minder....
Anne ja. Anne Mulder of Meijer. Een paar weken geleden stond er een gesprek met haar in het Volkskrant Magazine. Ze is btw 19 jaar. Het gesprek dat in het magazine stond, had ze met Cornald Maas in een reeks over kinderen van gescheiden ouders. Anne vertelde daarin dus het verhaal wat ze ook bij Paul de Leeuw vertelde.quote:Op zondag 16 november 2008 21:51 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, wie is dat blonde meisje? Ze heet Anne?![]()
Enorm mooi meisje
Ik heb gisteren ook gelijk op internet gekeken en zojuist op tv..Ik vond wel een mooie uitzending de day afterquote:Op zondag 16 november 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 'm gister op internet gelijk gekeken, maar viel tegen idd
19 jaar?quote:Op zondag 16 november 2008 22:10 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Anne ja. Anne Mulder of Meijer. Een paar weken geleden stond er een gesprek met haar in het Volkskrant Magazine. Ze is btw 19 jaar. Het gesprek dat in het magazine stond, had ze met Cornald Maas in een reeks over kinderen van gescheiden ouders. Anne vertelde daarin dus het verhaal wat ze ook bij Paul de Leeuw vertelde.
Zat jij naast Jan Slagterquote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik was in beeeeeeeeeeld. Ik was in beeeeeeeeeeeld. Net voordat het nummer 'sorry dat ik besta' werd gezongen. En daarna ook weer even
Heeft Willem dat gezongen?????????????????????????????quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik was in beeeeeeeeeeld. Ik was in beeeeeeeeeeeld. Net voordat het nummer 'sorry dat ik besta' werd gezongen. En daarna ook weer even
Nopequote:
Nopequote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heeft Willem dat gezongen?????????????????????????????
*Juicht voorzichtig bij voorbaat en hoopt dat the day after snel op uitzending gemist staat*![]()
![]()
Vergeet niet dat Willem een groot talent was/is als acteur/musicalsterquote:Op zondag 16 november 2008 23:03 schreef marcodej het volgende:
Poeh, wat een saaie Day After. Zaten wel wat mooie dingen in (dat gedicht en dat meisje dat dat nummer zong) maar verder duurde me het allemaal te lang dat gedeelte met Willem Nijholt, werd allemaal veel te zwaar...
Ja ik ook.quote:Op maandag 17 november 2008 08:38 schreef linebear het volgende:
ik vond dat gedicht zo mooi wat Willem voorlas...
Wat heeft dat te maken met het feit dat het te lang duurdequote:Op maandag 17 november 2008 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Willem een groot talent was/is als acteur/musicalsterDus ik vond het mooi. En Paultje schijnbaar ook.
Niks maar ieder zijn smaakquote:Op maandag 17 november 2008 20:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat het te lang duurde.
Was erg leuke uitzending van de zaterdag en zondag!quote:Op maandag 17 november 2008 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond het 2 leuke uitzendingen. MWDL was naar mijn mening iets minder aan het worden, maar dit weekend was weer top!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef Cee het volgende:
Gaat ie nou een Rick Brandsteder grap maken met die slagroom?
Gast..die is 14 jaar ofzoquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:43 schreef Specularium het volgende:
Ik wil haar wel zien in primitieve kleding.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef Devrim_ het volgende:
Die bal komt gewoon de hele uitzending niet
Of in de afterparty, kan ze een uur blijven staan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef Devrim_ het volgende:
Die bal komt gewoon de hele uitzending niet
Voor de soldaten op uitzending.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:21 schreef Taurus het volgende:
Wat was dat voor liedje? Voor wie of wat? Of is dat niet verteld?
Het origineel heet 'Home' van Michael Bublé.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:21 schreef Taurus het volgende:
Wat was dat voor liedje? Voor wie of wat? Of is dat niet verteld?
Morgen maar eens kijken danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |