Ben blij dat ik dit kon doen, van vanavond heb ik nog totaal niks gezienquote:
Ga je ook de hele nacht kijken?quote:Ik zou bijna willen zeggen dat ik al klaar zit voor de marathon van volgende week, maar dat is natuurlijk enigszins overdreven. Maar ik heb er wel heel veel zin in!![]()
Nu maar hopen dat ik volgende week niet de enige in het topic benquote:Op zondag 23 november 2008 02:03 schreef Specularium het volgende:
Hups, ik ga die hele marathon gewoon kijken.
Nee hoor. Moet de nacht ervoor ook tot 's ochtends werken dus lekker de zaterdag uitslapen en dan 's nachts weer vol energie de marathon kijken. Zal je wel vergezellen hierquote:Op zondag 23 november 2008 02:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik volgende week niet de enige in het topic ben
Oh, ik ben op dit moment al druk aan het oefenen met wakker blijven![]()
Ongeveer op 48.45 flapt Van Muiswinkel deze zin eruit. Hillarischquote:Op zondag 23 november 2008 11:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik heb afgelopen week trouwens de sinterklaas-uitzending van vorig jaar terug zitten kijken. Toen die hoofdpiet die dubbelzinnige opmerking over kinderen maakte. Geweldig.
Voor de liefhebbers hierrr te vinden.
En de afterparty van 2 december 2007 hierrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zondag 23 november 2008 16:23 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb echt zin in die Marathon uitzendingWordt erg leuk volgens mij.
Ja topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Om 2 uur 'snachts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd of Paul een programma bekend gaat maken voor die marathon.
Ja dat was leukquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef BartUlft het volgende:
Wat zijn die Danny en Dave toch geweldig he samen, vooral met het orkest van Cor Bakker klonk "Laat ons niet alleen" echt super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |