Anne ja. Anne Mulder of Meijer. Een paar weken geleden stond er een gesprek met haar in het Volkskrant Magazine. Ze is btw 19 jaar. Het gesprek dat in het magazine stond, had ze met Cornald Maas in een reeks over kinderen van gescheiden ouders. Anne vertelde daarin dus het verhaal wat ze ook bij Paul de Leeuw vertelde.quote:Op zondag 16 november 2008 21:51 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, wie is dat blonde meisje? Ze heet Anne?![]()
Enorm mooi meisje
Ik heb gisteren ook gelijk op internet gekeken en zojuist op tv..Ik vond wel een mooie uitzending de day afterquote:Op zondag 16 november 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 'm gister op internet gelijk gekeken, maar viel tegen idd
19 jaar?quote:Op zondag 16 november 2008 22:10 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Anne ja. Anne Mulder of Meijer. Een paar weken geleden stond er een gesprek met haar in het Volkskrant Magazine. Ze is btw 19 jaar. Het gesprek dat in het magazine stond, had ze met Cornald Maas in een reeks over kinderen van gescheiden ouders. Anne vertelde daarin dus het verhaal wat ze ook bij Paul de Leeuw vertelde.
Zat jij naast Jan Slagterquote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik was in beeeeeeeeeeld. Ik was in beeeeeeeeeeeld. Net voordat het nummer 'sorry dat ik besta' werd gezongen. En daarna ook weer even
Heeft Willem dat gezongen?????????????????????????????quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik was in beeeeeeeeeeld. Ik was in beeeeeeeeeeeld. Net voordat het nummer 'sorry dat ik besta' werd gezongen. En daarna ook weer even
Nopequote:
Nopequote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heeft Willem dat gezongen?????????????????????????????
*Juicht voorzichtig bij voorbaat en hoopt dat the day after snel op uitzending gemist staat*![]()
![]()
Vergeet niet dat Willem een groot talent was/is als acteur/musicalsterquote:Op zondag 16 november 2008 23:03 schreef marcodej het volgende:
Poeh, wat een saaie Day After. Zaten wel wat mooie dingen in (dat gedicht en dat meisje dat dat nummer zong) maar verder duurde me het allemaal te lang dat gedeelte met Willem Nijholt, werd allemaal veel te zwaar...
Ja ik ook.quote:Op maandag 17 november 2008 08:38 schreef linebear het volgende:
ik vond dat gedicht zo mooi wat Willem voorlas...
Wat heeft dat te maken met het feit dat het te lang duurdequote:Op maandag 17 november 2008 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Willem een groot talent was/is als acteur/musicalsterDus ik vond het mooi. En Paultje schijnbaar ook.
Niks maar ieder zijn smaakquote:Op maandag 17 november 2008 20:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat het te lang duurde.
Was erg leuke uitzending van de zaterdag en zondag!quote:Op maandag 17 november 2008 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond het 2 leuke uitzendingen. MWDL was naar mijn mening iets minder aan het worden, maar dit weekend was weer top!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef Cee het volgende:
Gaat ie nou een Rick Brandsteder grap maken met die slagroom?
Gast..die is 14 jaar ofzoquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:43 schreef Specularium het volgende:
Ik wil haar wel zien in primitieve kleding.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef Devrim_ het volgende:
Die bal komt gewoon de hele uitzending niet
Of in de afterparty, kan ze een uur blijven staan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef Devrim_ het volgende:
Die bal komt gewoon de hele uitzending niet
Voor de soldaten op uitzending.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:21 schreef Taurus het volgende:
Wat was dat voor liedje? Voor wie of wat? Of is dat niet verteld?
Het origineel heet 'Home' van Michael Bublé.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:21 schreef Taurus het volgende:
Wat was dat voor liedje? Voor wie of wat? Of is dat niet verteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |