Vergeet niet dat Willem een groot talent was/is als acteur/musicalsterquote:Op zondag 16 november 2008 23:03 schreef marcodej het volgende:
Poeh, wat een saaie Day After. Zaten wel wat mooie dingen in (dat gedicht en dat meisje dat dat nummer zong) maar verder duurde me het allemaal te lang dat gedeelte met Willem Nijholt, werd allemaal veel te zwaar...
Ja ik ook.quote:Op maandag 17 november 2008 08:38 schreef linebear het volgende:
ik vond dat gedicht zo mooi wat Willem voorlas...
Wat heeft dat te maken met het feit dat het te lang duurdequote:Op maandag 17 november 2008 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Willem een groot talent was/is als acteur/musicalsterDus ik vond het mooi. En Paultje schijnbaar ook.
Niks maar ieder zijn smaakquote:Op maandag 17 november 2008 20:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat het te lang duurde.
Was erg leuke uitzending van de zaterdag en zondag!quote:Op maandag 17 november 2008 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond het 2 leuke uitzendingen. MWDL was naar mijn mening iets minder aan het worden, maar dit weekend was weer top!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef Cee het volgende:
Gaat ie nou een Rick Brandsteder grap maken met die slagroom?
Gast..die is 14 jaar ofzoquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:43 schreef Specularium het volgende:
Ik wil haar wel zien in primitieve kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |