Zou hij daar achteraf nou voor op zijn donder krijgen?quote:Op zondag 16 november 2008 00:17 schreef JHM het volgende:
die domme doos actie van Adje was idd geniaal
Hmm nee denk ik niet, Paul vind het vast ook leuk, de laatste tijd is Adje toch steeds meer uit zen rol, of heeft hij andere rollen, zoals Piadje Douwesquote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou hij daar achteraf nou voor op zijn donder krijgen?
Volgens mij was Paul niet zo amused.
Ik heb me wel kapotgelachen. .
Nou, volgens mij werd dat zinnetje "domme doos" zelfs ingefluisterd door Paul!quote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb me wel kapotgelachen.
Alleen The Day After moet ik morgen even kijken.
Ja zoiets wel ja. De brief was gedateerd op iets van 2 november ofzo. Begin november in ieder geval. En gister was het de 15e, dus iets van 2 weken van te voren idd.quote:Op zondag 16 november 2008 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
@ sunmoonstar, kreeg jij ook 2 weken van te voren de brief thuis van de VARA..want tegen mij zeiden ze dat ik 2 weken voor dat wij gaan de brief thuis zou krijgen..
Huh?? Het wordt toch altijd op donderdagmiddag opgenomen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:13 schreef sunmoonstar het volgende:
Ben vanmiddag bij de opnamens geweest! Was echt heel leuk om bij geweest te zijn! En het gaat echt een leuke uitzending worden. En de afterparty trouwens ook!!!
Nee, op zaterdagmiddag dus, van half 3 tot half 5 ongeveer.quote:Op zondag 16 november 2008 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huh?? Het wordt toch altijd op donderdagmiddag opgenomen?
Dat was Intrmezzo (nee, geen schrijf-lfout)quote:Op zondag 16 november 2008 15:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wie waren die zangers aan het eind van de show? Ik zag een klein stukje voor Dit was het nieuws begon.
Dank je (ja, er staat als nog een schrijf-fout inquote:Op zondag 16 november 2008 15:37 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Dat was Intrmezzo (nee, geen schrijf-lfout)
Hierrrr meer info
Huh? Paul not amused omdat Adje iemand belachelijk maakt? Dat doet die zelf toch ook altijd.quote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paul fluisterde het zelf in...quote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen The Day After moet ik morgen even kijken.
Dankje, als ik ga wordt het op de donderdag opgenomen, 18 december dús..quote:Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja zoiets wel ja. De brief was gedateerd op iets van 2 november ofzo. Begin november in ieder geval. En gister was het de 15e, dus iets van 2 weken van te voren idd.
Idd.quote:Op zondag 16 november 2008 16:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje, als ik ga wordt het op de donderdag opgenomen, 18 december dús..
Krijg ik medio begin december bericht.
Ja, wie is dat blonde meisje? Ze heet Anne?quote:Op zondag 16 november 2008 21:40 schreef Specularium het volgende:
Mooi liedje zo gedaan door die meiden.
Heb 'm gister op internet gelijk gekeken, maar viel tegen iddquote:Op zondag 16 november 2008 22:00 schreef LeonH het volgende:
de after vind ik persoonlijk tot nu toe wat minder....
Anne ja. Anne Mulder of Meijer. Een paar weken geleden stond er een gesprek met haar in het Volkskrant Magazine. Ze is btw 19 jaar. Het gesprek dat in het magazine stond, had ze met Cornald Maas in een reeks over kinderen van gescheiden ouders. Anne vertelde daarin dus het verhaal wat ze ook bij Paul de Leeuw vertelde.quote:Op zondag 16 november 2008 21:51 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, wie is dat blonde meisje? Ze heet Anne?![]()
Enorm mooi meisje
Ik heb gisteren ook gelijk op internet gekeken en zojuist op tv..Ik vond wel een mooie uitzending de day afterquote:Op zondag 16 november 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 'm gister op internet gelijk gekeken, maar viel tegen idd
19 jaar?quote:Op zondag 16 november 2008 22:10 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Anne ja. Anne Mulder of Meijer. Een paar weken geleden stond er een gesprek met haar in het Volkskrant Magazine. Ze is btw 19 jaar. Het gesprek dat in het magazine stond, had ze met Cornald Maas in een reeks over kinderen van gescheiden ouders. Anne vertelde daarin dus het verhaal wat ze ook bij Paul de Leeuw vertelde.
Zat jij naast Jan Slagterquote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik was in beeeeeeeeeeld. Ik was in beeeeeeeeeeeld. Net voordat het nummer 'sorry dat ik besta' werd gezongen. En daarna ook weer even
Heeft Willem dat gezongen?????????????????????????????quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik was in beeeeeeeeeeld. Ik was in beeeeeeeeeeeld. Net voordat het nummer 'sorry dat ik besta' werd gezongen. En daarna ook weer even
Nopequote:
Nopequote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heeft Willem dat gezongen?????????????????????????????
*Juicht voorzichtig bij voorbaat en hoopt dat the day after snel op uitzending gemist staat*![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |