Top idee: ik ben namelijk ook heel benieuwd hoe het is met het jochie van 'meneer agent'quote:Op zondag 2 november 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik wil iedere week een Kinderen voor Kinderen 'hoe is 't nu met...?' update.
Maar die kan ik strakkies pas zien, als ie online staatquote:Op zondag 2 november 2008 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou graag met de eer willen strijken, maar Paul noemde 'm zo in de uitzending.
terugkijken meer dan waardquote:Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vond 't gisteren geweldig. Afterparty niet gezien
.
Ja echt welquote:Op zondag 2 november 2008 21:41 schreef Adelante het volgende:
Prachtig hoe Adje de rol van Pia neerzette
Jan is weer afgevallenquote:Op maandag 3 november 2008 18:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vond ook dat Jan er anders uit zag?
En het was zeker een erg leuke aflevering
Jaquote:Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef SunChaser het volgende:
Was erg leuk, die Arjan kan n typetjes wel goed.
Vanavond was leuk en de afterparty was erg leuk..ik kan niet wachten om op 18 december naar MWDL te gaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:06 schreef Sonja27 het volgende:
De afterparty is ook heeeeel erg leuk!
Dat moet je ook opnemen en via de stream alles kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
Enorm spijt dat ik DWHN ben gaan kijken, doen we volgende keer ook niet meer
Ach, iedereen weet nu hoe het zit en je ziet ook wel dat hij andere rollen erg goed doet, zoals Piadjequote:Op zondag 9 november 2008 22:24 schreef RaymanNL het volgende:
't Valt me wel tegen dat Adje de laatste tijd erg vaak uit z'n rol schietMaargoed, ik zou ook niet in een rol kunnen blijven als ik stenen in m'n reet gedrukt krijg
Leuke aflevering weer trouwens
Die vriendin keek nooit tv eerder???quote:Op maandag 10 november 2008 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk vanavond de afterparty nog wel even online, ben wel heel benieuwd nu.
Oh ja een vriendin van me was vorige week echt serieus in shock toen ze er achter kwam dat Adje gespeeld is![]()
FELIquote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik werd net gebeld door FreeRecordShop en ik sta voor morgen bij de rondleiding door het Paul de Leeuw museum en MWDL studio op de gastenlijst, omdat ik een Kwart Eeuw de Leeuw heb besteld.
Nu nog proberen om mijn afspraken om te zetten voor morgen
Wanneer ga jij morgen ? ik 18 decemberquote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef sunmoonstar het volgende:
Komende zaterdag: Alphabeat!
En ik ben publiek![]()
Ik heb Kwart Eeuw de Leeuw bij Bol.com besteld...En ik kon als ik wilde ook op de lijst staan voor de museum heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik werd net gebeld door FreeRecordShop en ik sta voor morgen bij de rondleiding door het Paul de Leeuw museum en MWDL studio op de gastenlijst, omdat ik een Kwart Eeuw de Leeuw heb besteld.
Nu nog proberen om mijn afspraken om te zetten voor morgen
dankje!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef jmac het volgende:
[..]
FELI
ps: Wat is het paul de leeuw museum![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
Ik twijfel nog eigenlijk, Ik Hou Van Holland is ook leuk
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
Ik twijfel nog eigenlijk, Ik Hou Van Holland is ook leuk
Vind ik jaquote:
Een tegenstanderquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Als het maar geen sinterklaasuitzending wordt.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Als het maar geen sinterklaasuitzending wordt.
Ja is 'ie nou sarcastisch of....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |