Hij zal wel vaak op Fock komen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Suko het volgende:
Lieuwe van Gogh was idd indrukwekkend en een jongen van deze tijd gebleken, gelukkig, alleen dat accent..pffff.
tvpquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:26 schreef Dos37 het volgende:
Was weer leuk maar niet geweldig.
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:29 schreef Dvm86 het volgende:
Waar is dat fragment van Roderick Veelo terug te zien?
Leuke aflevering, alleen de minpunten ben ik met je eens. Die zanger kon er echt niks van en vrijwel alle filmpjes had ik al gezien gedurende de week.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Suko het volgende:
Lieuwe van Gogh was idd indrukwekkend en een jongen van deze tijd gebleken, gelukkig, alleen dat accent..pffff. Die zangerd moet absoluut weg, welke kloothommel heeft dat verzonnen! En waarom herhalen ze zoveel filmpjes? Derksen is leuk, is altijd leuk eigenlijk.
Ik was Lucky inderdaad nog even vergeten te vermelden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuke aflevering, alleen de minpunten ben ik met je eens. Die zanger kon er echt niks van en vrijwel alle filmpjes had ik al gezien gedurende de week.
Viel me op dat Matthijs het gisteren had over 'de komende maanden', terwijl het seizoen nog doorloopt tot mei.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:34 schreef ddx het volgende:
Vraag me af of ze Lucky het hele seizoen laten volmaken...
Rot toch op met die lucky mafkees.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Viel me op dat Matthijs het gisteren had over 'de komende maanden', terwijl het seizoen nog doorloopt tot mei.
Ik vind hem zelf wel acceptabel, op dat zenuwachtige, onzeker overkomende gegrinnik na.
Nee, die niet, maar ik heb hem inmiddels gevonden op uitzendinggemist.nl. Het is het fragment dat na het einde van de show te zien is. Rody denkt dat ie met een zekere persoon aan het bellen, terwijl iemand anders opneemt en over zijn kale knars begint. Prachtig om zijn kop te zien toen ie dat hoordequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:45 schreef Suko het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Nummer 1 ergernis van Jan Mulder.
Vond het ook vreemd.quote:Op maandag 3 november 2008 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
en dan ook nog trots zijn dat het voorstel om bijstand af te schaffen voor jongeren onder de 27 jaar van zijn hand komt. Een PvdA-er zou zich daarvoor moeten schamen.
HIJ HEEFT GEEEN STEM!!!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
Voor pberends.
Hier grinnikt hij niet, dus dit is wel okay.![]()
Wat een heldquote:Op maandag 3 november 2008 20:01 schreef Suko het volgende:
Die Deelder, aan een paar mensen in Nederland heb ik een gruwelijke pesthekel, en daar is hij er één van. So full of himself....
Deelder is een held idd.quote:
Heee, Hans van der Togt is weer aanwezig.quote:Op maandag 3 november 2008 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond het ook vreemd.
W*t h*d Deelder te melden ?
Engels gebruiken om intelligent te lijkenquote:Op maandag 3 november 2008 20:01 schreef Suko het volgende:
Die Deelder, aan een paar mensen in Nederland heb ik een gruwelijke pesthekel, en daar is hij er één van. So full of himself....
koop eens een nieuw toetsenbord, idioot.quote:Op maandag 3 november 2008 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deelder is een held idd.
Hoort in het Rijtje v*n Gogh Hugo Borst Herm*n Brood en Tsjeu L* Ling
Ik las ergens dat hij er morgen een krijgt. Want hij gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
koop eens een nieuw toetsenbord, idioot.
Zeker, het enige wat ik me afvraag is of hij zichzelf omtrent alle onderwerpen inleestquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:25 schreef evert het volgende:
kelder was weer top, moet zijn eigen talkshow krijgen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:23 schreef starla het volgende:
[..]
Engels gebruiken om intelligent te lijken
Lijken? I am, if you don't mind....quote:Engels gebruiken om intelligent te lijken
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:51 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Elke keer als die Lucky () z'n muil opentrekt is het tijd voor een zap dan wel mute momentje. Dat lachje en dat 'zingen'
. Serieus, mijn deurbel slaat zuivere tonen aan. Er zijn toch wel betere artiesten te vinden voor die job?
![]()
Nou dan ga ik ook maar een cd opnemenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:08 schreef marcodej het volgende:
Juist door dat 'valse' zingen, heeft het op een of andere manier wel iets...
Ik denk het laatste, zoals het een goede host betaamt. Daarbij denk ik dat hij het niet eens doetquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker, het enige wat ik me afvraag is of hij zichzelf omtrent alle onderwerpen inleest
of dat dat parate kennis is. Hij is verbaal erg sterk.
quote:Gasten dinsdag 4 november
In een speciale verkiezingsuitzending ontvangt Matthijs van Nieuwkerk als gasten Felix Rottenberg, Ria Lubbers en Prem Radhakishun. Zijn tafelheer is Jan Mulder.
Columnist Jan Mulder is vanavond de tafelheer. In september vulde hij voor volkskrant.tv het Kieskompas USA in. Conclusie: hij staat het dichtst bij Obama.
Heel de wereld wacht in spanning de verkiezingen in Amerika af. Voor DWDD volgt onze Amerika-deskundige Felix Rottenberg de verkiezingen en vanavond geeft hij zijn laatste voorspelling: wie wordt de nieuwe president van de Verenigde Staten?
Hoe voelt het om een first lady te zijn? Volgens velen is Ria Lubbers de enige echte first lady die Nederland ooit gekend heeft. Van 1982 tot 1994 was haar man Ruud Lubbers de minister-president. Zelf verscheen ze ook regelmatig in het openbaar, iets wat niet gebruikelijk is voor een Nederlandse premiervrouw. Daarnaast had ze goed contact met Amerikaanse presidentsvrouwen, zoals Barbara Bush.
Televisiemaker Prem Radhakishun geeft in zijn programma Premtime een beeld van de Nederlandse multiculturele samenleving . Hij schuift vanavond aan om over de ontwikkeling van de zwarte politicus te praten. Obama staat redelijk ruim voor in de peilingen, maar moet wellicht vrezen voor het 'Bradley'-effect: in 1982 stond de donkere gouverneurskandidaat Tom Bradley ruim voor in de peilingen, maar verloor desondanks.
Verkiezingen Amerika: Jakhals Frank zit er bovenop! Frank blijkt naast presentatietalenten trouwens ook over onvermoede schrijfvaardigheden te beschikken.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:08 schreef starla het volgende:
Prem vond George W. Bush de beste Amerikaanse president ooit. Ofwel, hij weet
totaal niet waar hij het over heeft. Elke Amerikakenner en politicus weet dat dat niét zo is.
Altijd dat zwart-witdenken van hem komt me de strot uit. Daarbij heeft hij ook nog eens
een kuthoofd en een kutaccent. Oh ja en een kuthoofd en een kutaccent, maar vooral
een kuthoofd.
Huge Failquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:
In 2000 was Prem voor McCain. Prem vergeet alleen dat hij enkele weken geleden nog in DWDD heeft lopen verkondigen dat hij voor McCain was.
Dan kan hij z'n grapjes beter op z'n eigen website houden ipv een gesprek te verstoren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Oboema heeft toch nooit iets toe te voegen?
quote:Gasten woensdag 5 november
Ook vandaag een verkiezingsuitzending: Matthijs van Nieuwkerk ontvangt o.a. Felix Rottenberg, Maarten van Rossem, Giovanca, Nico Dijkshoorn en Arend Jan Boekestijn. Zijn tafelheer is Jan Mulder.
Gisteren verklaarde tafelheer Jan Mulder dat hij verkiezingsmoe was, maar vanavond is hij zeker wakker genoeg om het succes van zijn favoriet Obama te vieren.
Amerika-deskundige Felix Rottenberg heeft vannacht de verkiezingen op de voet gevolgd, en zag dat zijn allereerste voorspelling in DWDD op 4 september tot zijn eigen vreugde niet is uitgekomen.
Tv-persoonlijkheid en historicus Maarten van Rossem is euforisch nadat Obama er met de winst vandoor is gegaan. Vanavond vertelt hij waarom hij zo'n grote fan is van de nieuwe president.
Ook was hij pas geleden op bezoek bij de broer van Obama: Oboema.
Waar vreugde is, is aan de ander kant verdriet. Een trouwe McCain-aanhanger is Tweede Kamerlid voor de VDD Arend Jan Boekenstijn. Vanavond geeft hij zijn mening over waar het mis is gegaan.
Schrijver Nico Dijkshoorn breekt de week met kleine, lichte en humoristische gedichten.
Zangeres Giovanca zingt vanavond een door haar geschreven ode aan Obama. Dit doet ze op de zoete klanken van haar eerste single ‘On My Way’, herschreven tot 'On The Way'.
Verkiezingen Amerika: Jakhals Frank zit er bovenop! Vanavond zijn laatste filmpje van de verkiezingen, voor meer Frank in Amerika:
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Maartenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Van Rossem is wel gieren
quote:
Wat gaat hij daar doen dan? Want volgens mij is hij een atheïst.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:59 schreef Suko het volgende:
[..]
En de dominee pleite.
Van Rossem is prachtig, jammer dat hij iets voor de EO gaat doen. Rottenberg boeit niet, zijn momenten zijn de mijne helemaal niet.
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Nico Dijkshoorn is flauw.
Nooit grappig geweest ook trouwens.
Prachtig jaquote:Op woensdag 5 november 2008 20:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Trust me when i say: The failure is yours, not mine.
Wat een sukkel. En behoorlijk dom van NOVA. Bij christelijke dominees durven ze zoiets wel ja, Imams daarentegen.quote:
Geen idee, maar reli-man Jan van den Bosch verklapte dat in de uitzending, gisteren of eergisteren in P&W.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat gaat hij daar doen dan? Want volgens mij is hij een atheïst.
Dominees zijn ook niet heilig.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:26 schreef marcodej het volgende:
Hans Teeuwen. Wat een loser.Man, hoe suf kan je ook als Nova zijnde zijn: "Bedankt voor uw komst, Hans Teeuwen heeft een speciaal lied voor u: Hallelujah!" En dan krijg je dit... En het volk maar lachen...
Kreeg er plaatsvervangende schaamte van als Nederlander zijnde... Je nodigt die dominees uit in je programma en dan ga je ze beledigen... Walgelijk.
En idd, als het imams waren...
Hans Teeuwen had ik al niet hoog zitten, maar nu heeft ie volledig afgedaan voor mij.
Verder was van Rossem goed te pruimen dit keer, Dijkshoorn was goed en Giovanca
(maar dat liedje was
)
Niemand is heilig maar dit is gewoon ronduit asociaal. En ook onfatsoenlijk van een programma van o.a. de NOS en NPS wat toch enige objectiveit moet uitstralen. Van de Vara ben ik wel wat gewend, van NOVA had ik meer verwacht.quote:
Niemand is heilig maar dit was walgelijk. Asociaal is misschien een beter woord idd. Hele makkelijke, niet ter zakendoende "humor". Hij moet vast gedacht hebben: "Mooi, er zitten dominees, kan ik weer lekker provoceren. Stoer he, dat ik dit durf!" Waarom moet dat nu per sé, tijdens een verkiezingsavond, vraag ik me af.quote:
Ik vind dat je daar wel een punt hebt, met een imam had Nova dat nooit geflikt. En mogelijk Teeuwen ook niet, die is heel rustig de laatste tijd...en niet voor niks.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een sukkel. En behoorlijk dom van NOVA. Bij christelijke dominees durven ze zoiets wel ja, Imams daarentegen.
Van Rossem was tof vandaag.
Ik geloof dat met Teeuwen dat iets dergelijks met imams er ook best inzit, toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar wel een punt hebt, met een imam had Nova dat nooit geflikt. En mogelijk Teeuwen ook niet, die is heel rustig de laatste tijd...en niet voor niks.![]()
Misschien hij wel, maar NOVA zou dat never nooit toelaten. Zo hypocriet zijn ze welquote:Op woensdag 5 november 2008 21:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof dat met Teeuwen dat iets dergelijks met imams er ook best inzit, toch?
Dan is mij dat mogelijk ontgaan dat een imam er ook inzat, gaan we terug kijken.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof dat met Teeuwen dat iets dergelijks met imams er ook best inzit, toch?
Dat dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien hij wel, maar NOVA zou dat never nooit toelaten. Zo hypocriet zijn ze wel
Zeker weten. Hans maakt weinig onderscheid in het afzeiken van religies en is juist extra fel op de islam.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:17 schreef BB-boy het volgende:
Dat niet iedereen ertegen kan is hun probleem.
En sloeg daarmee volledig de plank mis. Dijkshoorn is een sukkel, Van Rossem is dat niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
Heerlijke aflevering.
Dijkshoorn kon op het laatst zijn gram nog kwijt over Van Rossem
Ik denk dat Nico niet begreep waaróm er zo om Maarten gelachen werd.quote:Het zal wel steken dat er harder om Maarten werd gelachen dan om hem.
Het gaat mij niet om Teeuwen, het gaat om NOVA dat met twee maten meet. Maar dat zijn wel ondertussen wel gewend.quote:Op donderdag 6 november 2008 04:14 schreef Specularium het volgende:
Ik heb me een paar keer kapot gelachen om van Rossem.
Beetje jammer dat de Anti-Teeuwen Reli's hier ook al zijn.
Waar maak je je druk om?
Nog steeds niet. Misschien is de deurwaarder erop gaan zittenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef BB-boy het volgende:
Jort z'n website doet het niet erg
www.925.nl
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:31 schreef Rikketik het volgende:
Jort is altijd leuk om naar te luisteren.
En nog steeds niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:23 schreef BB-boy het volgende:
Jort z'n website doet het niet erg
www.925.nl
quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nog steeds niet.![]()
Maandag komt Peter r de Vries weer langs.
quote:De server is op dit moment te druk, we zijn bezig dit op te lossen kom later terug.
De uitzending van Peter R. de Vries moet hier dus ook nog even uitgemolken wordenquote:Gasten maandag 10 november
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Peter R. de Vries, Dana Lixenberg, Joost Zwagerman en Ronald Plasterk. Zijn tafeldame is Daphne Bunskoek.
Presentatrice Daphne Bunskoek is vanavond de tafeldame. Op 7 december wordt ze voor een avondje zangeres. Samen met Katja Schuurman zingt ze een duet in de afscheidsvoorstelling van Hans Dorrestijn, die vaarwel zegt tegen de grote theaterzalen.
Gisteravond trok de uitzending van misdaadverslaggever Peter R. de Vries bijna 3,5 miljoen kijkers. Daarin was te zien hoe Joran van der Sloot, eerder betrokken bij de verdwijning van Natalee Holloway, zich schuldig maakte aan vrouwenhandel in Thailand. Vanavond zit Peter R. bij Matthijs aan tafel om te praten over deze verontrustende zaak.
Vanaf vandaag is het project 'The Last days of Shishmaref' te zien in LPII te Rotterdam. Het project omvat een film, een website, een boek en een tentoonstelling over de Shishmaref gemeenschap, gevestigd op een eiland voor de westkust van Alaska. Door de klimaatverandering moet het volk binnen 10 jaar verhuizen. Fotografe Dana Lixenberg portretteerde de bewoners én het eiland dat langzaam afkalft en dus letterlijk kleiner wordt.
Op 'De Stoel van Steinz' zit vandaag columnist Joost Zwagerman. Hij zal een verband leggen tussen de actualiteit en een gebeurtenis uit het culturele verleden.
Morgen vindt in Amsterdam ‘Vliegende Hollanders 2008, de Science & Technology Summit’ plaats. Deze bijeenkomst staat geheel in het teken van bèta techniek, onderwijs, wetenschap en het bedrijfsleven. De opening wordt verricht door Minister Ronald Plasterk samen met de wetenschapper Ronald Plasterk. Hoe dat kan? Je ziet het vanavond in de uitzending.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Dat bleek erna pas.quote:Op maandag 10 november 2008 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was een voorbeeld, slimmerd.
Was bedoelt als nepturk denk ik.quote:Op maandag 10 november 2008 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Die MVV supporters. "Ga zitten Hollander" - wat een complex daar in Limburg tov "Hollanders."![]()
Ok meneerquote:Op maandag 10 november 2008 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dus je les is?
Niet te snel oordelen.
Dat is voor het eerst in z'n leven dat hij een hollander wordt genoemdquote:Op maandag 10 november 2008 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Die MVV supporters. "Ga zitten Hollander" - wat een complex daar in Limburg tov "Hollanders."![]()
Precies.quote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Idd sommige mensen moeten niet zo dom doen over Peter, Peter is een baas
Dat soort reacties begrijp ik ook niet het is gewoon een gore klootzak.quote:
Idd, in elk gesprek kwam ook zowat Obama even terug...quote:Op maandag 10 november 2008 20:34 schreef superjojo het volgende:
Fokke & Sukke vond ik dan wel weer grappig. Obama ben ik wel redelijk klaar mee.
Zeer zeker, 'Freek snapt het niet, zat er helemaal naast en bovendien niet leuk meer'....quote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef MadGuy het volgende:
Wat Freek betreft had hij wél een punt.
En bij de puttense zaak heb ik 44 afleveringen daaraan besteedt. .. ...quote:Op maandag 10 november 2008 21:01 schreef Peter88Online het volgende:
De Lucky was weer erg goed![]()
De uitzending was op zich ook best ok. Jammer dat die Peter R. de Vries weer ongeveer hetzelfde verhaal zat te vertellen. Hetzelfde als dat hij vrijdag bij Pauw & Witteman vertelde: 'Ik zit 30 jaar in het vak'.
Dat het gesprek verder komt dan wat we allemaal al weten omdat hij vrijdag precies hetzelfde heeft gezegd is de verantwoordelijkheid van de presentator/interviewer. Van Nieuwkerk liet hem gewoon z'n riedeltje afspelen zonder dat hij echt met vragen kwam die meerwaarde aan het gesprek gaven..quote:Op maandag 10 november 2008 21:03 schreef Seam het volgende:
[..]
En bij de puttense zaak heb ik 44 afleveringen daaraan besteedt. .. ...
Tijdens/op het IDFA doen ze dat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat gaan Daphne en Sophie de 23ste november doen ? Soort van talkshow dat had ze over.
quote:Gasten dinsdag 11 november
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Neelie Kroes, Hans Goedkoop, Daniela Hooghiemstra, Joop Braakhekke en de band 'Krezip'. Zijn tafelheer is Jan Mulder.
De tafelheer van vanavond is Jan Mulder.
Met het verschijnen van het boek 'Juliana en Bernhard, het verhaal van een huwelijk' komt er vandaag na 52 jaar eindelijk duidelijkheid over 'de Greet Hofmans-affaire'. Hofmans was gedurende negen jaar een vertrouweling van koningin Juliana en zou er persoonlijk voor hebben gezorgd dat de koningin bijna ging scheiden van haar man Bernhard. Vanavond schuiven twee deskundigen aan om over de affaire te praten: historicus Hans Goedkoop en journaliste Daniela Hooghiemstra.
Vrouwen en topfuncties, het blijft een lastige combinatie. In het Financieel Dagblad van vandaag roepen topmannen minister Bos op om meer vrouwen aan te stellen op topfuncties. Ook Eurocommissaris Concurrentiebeleid Neelie Kroes, een van de machtigste vrouwen in Europa, pleit al jaren voor meer vrouwen op topposities.
Daarnaast was ze afgelopen week in het nieuws omdat ze meer duidelijkheid wil van de BeNeLux-regeringen over het Fortis-dossier.
Op 2 oktober dit jaar was de kogel door de kerk: Krezip stopt ermee. De van oorsprong Tilburgse band scoorde vele hits met o.a. 'Out of My Bed', 'Plug It In' en de nummer 1 hit 'I Would Stay'. Na meer dan tien jaar houdt de band het nu voor gezien. Maar niet per direct, aanstaande donderdag start hun afscheidstour langs poptempels zoals Doornroosje, Paradiso en de HMH. Vanavond praat de band over hun afscheid en natuurlijk treden ze ook op.
Gisteren presenteerde restaurantgids 'Lekker' zijn traditionele top 100 beste restaurants. Op één stond, net als twee, drie, vier en vijf jaar geleden, 'Oud Sluis' te Sluis. Opvallende afwezige is het restaurant 'Le Garage' van voormalig tv-kok Joop Braakhekke. Is zijn absentie in deze lijst een tegenvaller?
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Helaas welquote:
Ja prachtig wat datquote:
Ik dacht dat het over Nelie gingquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Tong je bent gewoon te oud om dat Krezipgedoe te begrijpen
Ik vind het ook niets hoor btw
Dat was dan ook echt het enige leuke eraan jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:39 schreef Tarabass het volgende:
Wat stond ze lekker met haar tieten te schudden zeg
Hij is wel flink afgevallen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:50 schreef MadGuy het volgende:
Niet de meest charismatische prins die we hebben...
Ik vond het wel lachen dat zijn een heel betoog over meer vrouwen op topfuncties hield, maar dat op dezelfde dag in het nieuws kwam dat veel vrouwen zonder kinderen ook geen heil zien in een fulltime baan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat is die Kroes toch een eng wijf. Natuurlijk is haar stelling dat vrouwen betere leidsters zouden zijn net dezelfde als die dat vrouwen geen auto kunnen rijden ...
Ik vond het eerlijk gezegd wél grappig, maar óók een beetje respectloos. Niet dat ik er wakker van lig, maar toen ik het zag, dacht ik al bij mezelf: daar gaat iemand morgen op teletekstpagina 316 over klagen. En ja hoor:quote:Op woensdag 12 november 2008 15:40 schreef TLC het volgende:
Ik vond dat eindfilmpje van DWDD gewoon respectloos, totaal niet grappig.
quote:Mevrouw Jeths uit Apeldoorn: "VARA staat voor Van Armoe Rammelt Alles. Vooral de mensen die werken aan de kleine toevoegingen na De Wereld Draait Door weten van armoe echt niet hoe idioot ze moeten doen. Dinsdagavond was het echt schande ten top. Om van een herdenking van de Eerste Wereldoorlog zo'n minne grap te moeten maken, vind ik buiten alle proporties. Voor degenen die het niet hebben gezien: er werden beelden uit het Journaal getoond van drie overlevenden, inmiddels 108,110 en 112 jaar. Zij werden naar het monument gereden in rolstoelen om een krans te leggen. De makers van DWDD hadden de moed om deze beelden belachelijk te maken. Ze lieten onderin het beeld een tijdmeter meelopen en je kon op de achtergrond een verslag horen van een sportverslaggever. Er werd een wedstrijd van gemaakt wie het eerste met z'n rolstoel bij de kransen was. Ik heb hier geen goed woord voor over en ik vind ook dat de VARA publiekelijk haar excuses hiervoor moet aanbieden. Bah, bah en nog eens bah."
quote:Gasten woensdag 12 november
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Rita Verdonk, Anthony Mertens, J. Bernlef, Willem van Ekeren, Nico Dijkshoorn en Beau van Erven Dorens. Zijn tafeldame is Candy Dulfer.
De jazzmuzikante Candy Dulfer is vanavond de tafeldame.
Politica Rita Verdonk stond in oktober vorig jaar met haar politieke partij 'Trots op Nederland' in de peiling nog op 29 zetels. Vorige maand waren daar volgens Maurice de Hond nog maar 7 zetels van over. Een mogelijke verklaring is het sterkte optreden van het kabinet (en dan vooral van Wouter Bos) tijdens de kredietcrisis. Hoe denkt ze deze zetels weer terug te winnen?
Schrijver Anthony Mertens heeft het boek 'Zwaluwziek, leven na een herseninfarct' geschreven. In dit autobiografische boek vertelt hij over het proces dat hij door heeft gemaakt nadat hij vijf jaar geleden werd getroffen door een herseninfarct. Goede vriend J. Bernlef stimuleerde Mertens tot het schrijven van het boek door middel van het laten lezen van zijn boek 'Hersenschimmen'. Beide schrijvers zitten vanavond aan tafel.
Pianist en zanger Willem van Ekeren heeft de bijzondere cd 'Triple' gemaakt. De teksten komen uit de gedichtenbundel 'The last night of the earth poems' van Bukowski en de muziek komt van 'Das wohltemperierte Klavier' van Bach. Het idee van deze unieke samenvoeging kwam tot stand toen hij op een avond Bukowski aan het lezen was, terwijl Bach opstond.
Schrijver Nico Dijkshoorn breekt de week met kleine, lichte en humoristische gedichtjes.
Televisiepersoonlijkheid Beau van Erven Dorens is ook dit seizoen weer te zien als teamcaptain in het succesvolle feelgood programma 'Ik Hou van Holland'. Daarnaast presenteert Beau dagelijks op zijn typerende laconieke wijze de spelshow 'Deal or No Deal'. Beau is voor De TV Draait Door een gewillig persoon, bijvoorbeeld toen hij tijdens opnames uit zijn broek scheurden.
Uiteraard. Had er overeen gelezen...quote:
Ik doe zo m'n best maar lukt me ook niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik versta er echt helemaal niks van.
Zou er iemand zijn die dat grapje van Nico Dijkshoorn over Frits Spits leuk vindt.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:36 schreef marcodej het volgende:
Dijkshoorn was wel aardig,
Ik geloof dat hij bij de BB-volgers van het eerste uur een held is/ was.quote:
Ik leerde hem kennen bij BB-2quote:Op donderdag 13 november 2008 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij bij de BB-volgers van het eerste uur een held is/ was.
Maar ik vind het maar een flauw, voorspelbaar, zelfingenomen mannetje.
Nou ze heeft de afgelopen maanden keihard gewerkt aan een stevige fundering voor haar partij. En nu kwam ze mededelen dat ze absoluut niets over die fundering wil prijs geven, maar vertrouw haar, hij is echt heel stevig.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:47 schreef erkel het volgende:
Wat heeft Verdonk nou gemeld dan. Waarom werd ze uitgenodigd
En dat haar financieel expert gewoon is wat ze op alle internet fora terug kan vinden daarover wil ze ook liefst niet kwijt ...quote:Op donderdag 13 november 2008 01:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou ze heeft de afgelopen maanden keihard gewerkt aan een stevige fundering voor haar partij. En nu kwam ze mededelen dat ze absoluut niets over die fundering wil prijs geven, maar vertrouw haar, hij is echt heel stevig.
Nee het zit anders:quote:Op donderdag 13 november 2008 01:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat haar financieel expert gewoon is wat ze op alle internet fora terug kan vinden daarover wil ze ook liefst niet kwijt ...
Tjahquote:Op donderdag 13 november 2008 01:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee het zit anders:
M: "Hoe komt u tot dit soort financiele maatregelen? Beslist u dat alleen?"
V: "Nee, daar helpen mensen die zich via internet aanmelden aan mee"
M: "Dus u laat de internetter beslissen over uw plannen?"
V: "Nee, daar heb ik adviseurs voor"
M: "Wat voor mensen zijn die adviseurs dan precies?"
V: "Mensen uit mijn internetdatabase"
10 minuten staan is ook weer zoiets.quote:
Misschien heeft ie wel gelijk ook. Bij Obama werkte campagne voeren op internet dan misschien wel goed, maar Verdonk was eerderquote:Op donderdag 13 november 2008 01:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vd linden zal wel iets te amerikaans geschoold zijn om te veel op inhoud te gokken ...
Nee is geen leuk grapje,quote:Op donderdag 13 november 2008 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die dat grapje van Nico Dijkshoorn over Frits Spits leuk vindt.
Hoe los je het fileprobleem op?
Door Frits Spits met een megafoon zijn nieuwe boek te laten promoten, dan rijden ze vanzelf door. (oid)
Di-ruct die The Who verkrachtquote:Gasten donderdag 13 november
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Twan Huys, Gerrit Komrij, Di-rect, Liesbeth List en Ronald Giphart. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
Radio DJ Giel Beelen is vanavond de tafelheer. Een wekelijkse rubriek in zijn ochtendshow is 'De Radio Draait Door'. Deze variant op 'De TV Draait Door' brengt de bloopers in radioland.
Vanavond interviewt Twan Huys in 'Nova College Tour' de Brit Nick Leeson over de huidige financiële crisis. De voormalig topman van de Britse zakenbank 'Barings Bank' zou er vanaf 1992 in zijn eentje voor hebben gezorgd voor een verlies van 1,4 miljard dollar, wat uiteindelijk de teloorgang van de bank betekende.
Sinds 1988 woont de schrijver en dichter Gerrit Komrij in het Portugese dorpje Vila Pouca. Dit dorpje inspireert hem zo dat hij er een volledig boek over heeft geschreven, dat bestaat uit losse verhalen over het leven van Komrij in Portugal. Voor het verschijnen van dit boek is hij nu even in Nederland en vanavond in DWDD.
Onder de naam 'DI-RECT doet Tommy' gaat de Nederlandse rockband Di-rect komend seizoen het theater in. Deze Nederlandstalige rockopera is een bewerking van het door The Who-gitarist Pete Townshend geschreven theaterstuk. Er passeren maar liefst 24 vertaalde nummers van The Who en vanavond geeft Di-rect een kleine impressie.
De zuchtmeisjes zijn terug! Naast het tweede deel van de verzamel-cd 'Files Fragiles' is er vanavond en morgenavond onder dezelfde naam een theatershow met daarin veel zingende, en tegelijk zuchtende meisjes. Ronald Giphart presenteert de avonden waar Liesbeth List het eerste exemplaar van de cd in ontvangst zal nemen. Beide ambassadeurs van deze zuchtende liederen zitten vanavond aan tafel.
Jakhals Erik liep gisteren met Hans Kraaij JR mee toen zijn voetbalteam FC Lienden eredivisionist Vitesse uit de beker knikkerde. In de uitzending kun je zien hoe dit verliep, maar de verhalen zijn al vooruitgesneld.
candyquote:Op woensdag 12 november 2008 19:07 schreef Remzz het volgende:
Candy Dulfer vind ik echt helemaal niets
Di-rectquote:Op donderdag 13 november 2008 19:56 schreef starla het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |