Hij zal wel vaak op Fock komen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Suko het volgende:
Lieuwe van Gogh was idd indrukwekkend en een jongen van deze tijd gebleken, gelukkig, alleen dat accent..pffff.
tvpquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:26 schreef Dos37 het volgende:
Was weer leuk maar niet geweldig.
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:29 schreef Dvm86 het volgende:
Waar is dat fragment van Roderick Veelo terug te zien?
Leuke aflevering, alleen de minpunten ben ik met je eens. Die zanger kon er echt niks van en vrijwel alle filmpjes had ik al gezien gedurende de week.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Suko het volgende:
Lieuwe van Gogh was idd indrukwekkend en een jongen van deze tijd gebleken, gelukkig, alleen dat accent..pffff. Die zangerd moet absoluut weg, welke kloothommel heeft dat verzonnen! En waarom herhalen ze zoveel filmpjes? Derksen is leuk, is altijd leuk eigenlijk.
Ik was Lucky inderdaad nog even vergeten te vermelden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuke aflevering, alleen de minpunten ben ik met je eens. Die zanger kon er echt niks van en vrijwel alle filmpjes had ik al gezien gedurende de week.
Viel me op dat Matthijs het gisteren had over 'de komende maanden', terwijl het seizoen nog doorloopt tot mei.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:34 schreef ddx het volgende:
Vraag me af of ze Lucky het hele seizoen laten volmaken...
Rot toch op met die lucky mafkees.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Viel me op dat Matthijs het gisteren had over 'de komende maanden', terwijl het seizoen nog doorloopt tot mei.
Ik vind hem zelf wel acceptabel, op dat zenuwachtige, onzeker overkomende gegrinnik na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |