Hij zal wel vaak op Fock komen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Suko het volgende:
Lieuwe van Gogh was idd indrukwekkend en een jongen van deze tijd gebleken, gelukkig, alleen dat accent..pffff.
tvpquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:26 schreef Dos37 het volgende:
Was weer leuk maar niet geweldig.
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:29 schreef Dvm86 het volgende:
Waar is dat fragment van Roderick Veelo terug te zien?
Leuke aflevering, alleen de minpunten ben ik met je eens. Die zanger kon er echt niks van en vrijwel alle filmpjes had ik al gezien gedurende de week.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Suko het volgende:
Lieuwe van Gogh was idd indrukwekkend en een jongen van deze tijd gebleken, gelukkig, alleen dat accent..pffff. Die zangerd moet absoluut weg, welke kloothommel heeft dat verzonnen! En waarom herhalen ze zoveel filmpjes? Derksen is leuk, is altijd leuk eigenlijk.
Ik was Lucky inderdaad nog even vergeten te vermelden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leuke aflevering, alleen de minpunten ben ik met je eens. Die zanger kon er echt niks van en vrijwel alle filmpjes had ik al gezien gedurende de week.
Viel me op dat Matthijs het gisteren had over 'de komende maanden', terwijl het seizoen nog doorloopt tot mei.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:34 schreef ddx het volgende:
Vraag me af of ze Lucky het hele seizoen laten volmaken...
Rot toch op met die lucky mafkees.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Viel me op dat Matthijs het gisteren had over 'de komende maanden', terwijl het seizoen nog doorloopt tot mei.
Ik vind hem zelf wel acceptabel, op dat zenuwachtige, onzeker overkomende gegrinnik na.
Nee, die niet, maar ik heb hem inmiddels gevonden op uitzendinggemist.nl. Het is het fragment dat na het einde van de show te zien is. Rody denkt dat ie met een zekere persoon aan het bellen, terwijl iemand anders opneemt en over zijn kale knars begint. Prachtig om zijn kop te zien toen ie dat hoordequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:45 schreef Suko het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Nummer 1 ergernis van Jan Mulder.
Vond het ook vreemd.quote:Op maandag 3 november 2008 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
en dan ook nog trots zijn dat het voorstel om bijstand af te schaffen voor jongeren onder de 27 jaar van zijn hand komt. Een PvdA-er zou zich daarvoor moeten schamen.
HIJ HEEFT GEEEN STEM!!!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
Voor pberends.
Hier grinnikt hij niet, dus dit is wel okay.![]()
Wat een heldquote:Op maandag 3 november 2008 20:01 schreef Suko het volgende:
Die Deelder, aan een paar mensen in Nederland heb ik een gruwelijke pesthekel, en daar is hij er één van. So full of himself....
Deelder is een held idd.quote:
Heee, Hans van der Togt is weer aanwezig.quote:Op maandag 3 november 2008 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond het ook vreemd.
W*t h*d Deelder te melden ?
Engels gebruiken om intelligent te lijkenquote:Op maandag 3 november 2008 20:01 schreef Suko het volgende:
Die Deelder, aan een paar mensen in Nederland heb ik een gruwelijke pesthekel, en daar is hij er één van. So full of himself....
koop eens een nieuw toetsenbord, idioot.quote:Op maandag 3 november 2008 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deelder is een held idd.
Hoort in het Rijtje v*n Gogh Hugo Borst Herm*n Brood en Tsjeu L* Ling
Ik las ergens dat hij er morgen een krijgt. Want hij gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
koop eens een nieuw toetsenbord, idioot.
Zeker, het enige wat ik me afvraag is of hij zichzelf omtrent alle onderwerpen inleestquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:25 schreef evert het volgende:
kelder was weer top, moet zijn eigen talkshow krijgen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:23 schreef starla het volgende:
[..]
Engels gebruiken om intelligent te lijken
Lijken? I am, if you don't mind....quote:Engels gebruiken om intelligent te lijken
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:51 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Elke keer als die Lucky () z'n muil opentrekt is het tijd voor een zap dan wel mute momentje. Dat lachje en dat 'zingen'
. Serieus, mijn deurbel slaat zuivere tonen aan. Er zijn toch wel betere artiesten te vinden voor die job?
![]()
Nou dan ga ik ook maar een cd opnemenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:08 schreef marcodej het volgende:
Juist door dat 'valse' zingen, heeft het op een of andere manier wel iets...
Ik denk het laatste, zoals het een goede host betaamt. Daarbij denk ik dat hij het niet eens doetquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker, het enige wat ik me afvraag is of hij zichzelf omtrent alle onderwerpen inleest
of dat dat parate kennis is. Hij is verbaal erg sterk.
quote:Gasten dinsdag 4 november
In een speciale verkiezingsuitzending ontvangt Matthijs van Nieuwkerk als gasten Felix Rottenberg, Ria Lubbers en Prem Radhakishun. Zijn tafelheer is Jan Mulder.
Columnist Jan Mulder is vanavond de tafelheer. In september vulde hij voor volkskrant.tv het Kieskompas USA in. Conclusie: hij staat het dichtst bij Obama.
Heel de wereld wacht in spanning de verkiezingen in Amerika af. Voor DWDD volgt onze Amerika-deskundige Felix Rottenberg de verkiezingen en vanavond geeft hij zijn laatste voorspelling: wie wordt de nieuwe president van de Verenigde Staten?
Hoe voelt het om een first lady te zijn? Volgens velen is Ria Lubbers de enige echte first lady die Nederland ooit gekend heeft. Van 1982 tot 1994 was haar man Ruud Lubbers de minister-president. Zelf verscheen ze ook regelmatig in het openbaar, iets wat niet gebruikelijk is voor een Nederlandse premiervrouw. Daarnaast had ze goed contact met Amerikaanse presidentsvrouwen, zoals Barbara Bush.
Televisiemaker Prem Radhakishun geeft in zijn programma Premtime een beeld van de Nederlandse multiculturele samenleving . Hij schuift vanavond aan om over de ontwikkeling van de zwarte politicus te praten. Obama staat redelijk ruim voor in de peilingen, maar moet wellicht vrezen voor het 'Bradley'-effect: in 1982 stond de donkere gouverneurskandidaat Tom Bradley ruim voor in de peilingen, maar verloor desondanks.
Verkiezingen Amerika: Jakhals Frank zit er bovenop! Frank blijkt naast presentatietalenten trouwens ook over onvermoede schrijfvaardigheden te beschikken.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:08 schreef starla het volgende:
Prem vond George W. Bush de beste Amerikaanse president ooit. Ofwel, hij weet
totaal niet waar hij het over heeft. Elke Amerikakenner en politicus weet dat dat niét zo is.
Altijd dat zwart-witdenken van hem komt me de strot uit. Daarbij heeft hij ook nog eens
een kuthoofd en een kutaccent. Oh ja en een kuthoofd en een kutaccent, maar vooral
een kuthoofd.
Huge Failquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:
In 2000 was Prem voor McCain. Prem vergeet alleen dat hij enkele weken geleden nog in DWDD heeft lopen verkondigen dat hij voor McCain was.
Dan kan hij z'n grapjes beter op z'n eigen website houden ipv een gesprek te verstoren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Oboema heeft toch nooit iets toe te voegen?
quote:Gasten woensdag 5 november
Ook vandaag een verkiezingsuitzending: Matthijs van Nieuwkerk ontvangt o.a. Felix Rottenberg, Maarten van Rossem, Giovanca, Nico Dijkshoorn en Arend Jan Boekestijn. Zijn tafelheer is Jan Mulder.
Gisteren verklaarde tafelheer Jan Mulder dat hij verkiezingsmoe was, maar vanavond is hij zeker wakker genoeg om het succes van zijn favoriet Obama te vieren.
Amerika-deskundige Felix Rottenberg heeft vannacht de verkiezingen op de voet gevolgd, en zag dat zijn allereerste voorspelling in DWDD op 4 september tot zijn eigen vreugde niet is uitgekomen.
Tv-persoonlijkheid en historicus Maarten van Rossem is euforisch nadat Obama er met de winst vandoor is gegaan. Vanavond vertelt hij waarom hij zo'n grote fan is van de nieuwe president.
Ook was hij pas geleden op bezoek bij de broer van Obama: Oboema.
Waar vreugde is, is aan de ander kant verdriet. Een trouwe McCain-aanhanger is Tweede Kamerlid voor de VDD Arend Jan Boekenstijn. Vanavond geeft hij zijn mening over waar het mis is gegaan.
Schrijver Nico Dijkshoorn breekt de week met kleine, lichte en humoristische gedichten.
Zangeres Giovanca zingt vanavond een door haar geschreven ode aan Obama. Dit doet ze op de zoete klanken van haar eerste single ‘On My Way’, herschreven tot 'On The Way'.
Verkiezingen Amerika: Jakhals Frank zit er bovenop! Vanavond zijn laatste filmpje van de verkiezingen, voor meer Frank in Amerika:
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Maartenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Van Rossem is wel gieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |