Dat wilde ik ook zien van je moeder..quote:Van de Vara zou iets dergelijks me niet eens echt verbazen maar van de NOS en NPS mag je toch wel iets meer 'objectiviteit' en 'klasse' verwachten lijkt mij.
Heb ik niet. Het was vandaag bij 'De TV Draait Door' bij DWDD, maar dat staat nog niet online.quote:
Mijn moeder heeft meer klasse dan een school, jwz.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zien van je moeder..
Die poll ook rechts op de site, echt objectiefquote:Op woensdag 5 november 2008 21:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb ik niet. Het was vandaag bij 'De TV Draait Door' bij DWDD, maar dat staat nog niet online.
Je kan de uitzending van NOVA wel terugzien: KLIK (ongeveer bij een 1:00 uur)
Haha, inderdaad. Nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die poll ook rechts op de site, echt objectief
Ik snap ook wel waarom Teeuwen dat doet, ik verbaas me eigenlijk vooral over NOVA.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:20 schreef Devrim_ het volgende:
Hans Teeuwen pakt het gewoon slim aan.
Zo hard mogelijk als een debiel gaan schreeuwen en iedereen hapt.
Het maakt echt niet meer uit wat hij roept..
Soort van schilderijen die honderden miljoenen waard zijn omdat de naam van kunstenaar x er onder staat
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die poll ook rechts op de site, echt objectief
Dat was nog het meest ironische van alles. Tegen die dominees zeggen: "Bedankt. Hans zingt nog een leuk liedje voor jullie" en vervolgens worden ze tot op het bot gekwetst.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:27 schreef Repeat het volgende:
Wel mooi dat hij het zo nog even aankondigde.
Wellicht, ik zou dat namelijk netzogoed belachelijk en asociaal vinden.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef BB-boy het volgende:
Had je dit topic ook geopend als er een kwetsend liedje over (ik noem maar wat) negers werd gezongen en daardoor een niet religieuze gast wegliep?
Als je een Afro-Amerikaan als gast uitnodigt en je gaat dan een kwetsend nummer zingen waren er waarschijnlijk wel meer topics geopend en dan had ik het ook geen stijl gevonden.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef BB-boy het volgende:
Had je dit topic ook geopend als er een kwetsend liedje over (ik noem maar wat) negers werd gezongen en daardoor een niet religieuze gast wegliep?
Nou! Nou..quote:Op woensdag 5 november 2008 21:35 schreef Devrim_ het volgende:
En die poll is inderdaad erg slecht.
Zo slecht hebben we ze op de FP nog niet gehad_!
Leuk visitekaartje van Nederland.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat was nog het meest ironische van alles. Tegen die dominees zeggen: "Bedankt. Hans zingt nog een leuk liedje voor jullie" en vervolgens worden ze tot op het bot gekwetst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |