rendangquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:14 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, alleen draadjesvlees en stoofpeertjes enzo
Je bedoelt dat jij er al op zat te azen om de nieuwe te openen zekerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
Ik was al bang dat je zou gaan fhazaken met het openen!
Nee fok is gewoon weer rete traag hierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
Ik was al bang dat je zou gaan fhazaken met het openen!
Nee, ik bedoel dat mijn vinger moe werd van F5'enquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij er al op zat te azen om de nieuwe te openen zeker
Och, het is weer eens wat anders dan een stuk vlaai of een kuukskequote:
* Fha geeft een gigantische kop aardbeienthee met een bastogne koekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kost je wel een grote kop aardbeienthee!
Ook jij hoeft niet voor mij te koken Fhaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:19 schreef Fha het volgende:
Hangt van je definitie van goed af natuurlijkLaat ik het zo zeggen: aan mijn eten zit wél smaak
Whehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat mijn vinger moe werd van F5'en.
Bastognekoekenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha geeft een gigantische kop aardbeienthee met een bastogne koek
als je die koek niet lust dan eet ik hem trouwens graag gewoon zelf op![]()
nee hoor, Klonkette heeft een lang weekend voordat ze Maandag naar Roemeniestan gaat, morgenvroeg even naar de dierenarts met een van onze poezels en verder helemaal nietsquote:
Gelukkig stond dat dan ook niet op de planningquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook jij hoeft niet voor mij te koken Fha
whehe, Cluj (waar ze dus heen gaat) ligt inderdaad in Transsylvaniequote:
Weet je wel hoe dicht ik bij je kom wonen trouwens?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:27 schreef Fha het volgende:
Gelukkig stond dat dan ook niet op de planning
is dat een dreigement ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dicht ik bij je kom wonen trouwens?
Ik heb dat al weleens gedaan tochquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook jij hoeft niet voor mij te koken Fha
Nee ik heb geen flauw idee haha en WKzquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dicht ik bij je kom wonen trouwens?
Dan nog. Hou er maar rekening mee dat ik nog geen weekend hebquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, Klonkette heeft een lang weekend voordat ze Maandag naar Roemeniestan gaat, morgenvroeg even naar de dierenarts met een van onze poezels en verder helemaal niets
Mjah boeeeequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:31 schreef es70 het volgende:Een Fha topic, niet goed opgelet heh
.
Komt dat bordjeeeeeeeeequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef Klonk het volgende:
whehe, Cluj (waar ze dus heen gaat) ligt inderdaad in Transsylvanie
Jaquote:
Whehequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt dat bordjeeeeeeeee![]()
[ afbeelding ]
Zijn er überhaupt nog bordjes die jij niet hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt dat bordjeeeeeeeee![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog wat bordjes uit japan denk ik. Die moet ik nog eens zoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog bordjes die jij niet hebt
dus ik mag niet meer zeggen dat hier het weekend is begonnen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan nog. Hou er maar rekening mee dat ik nog geen weekend heb.
gewoonquote:
Nee. Vrijdag, om 15:15 mag je dat zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus ik mag niet meer zeggen dat hier het weekend is begonnen ?
Het is toch altijd weekend?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus ik mag niet meer zeggen dat hier het weekend is begonnen ?
OMGquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
Op RTL4 : de dude uit Roosendaal: "In goed Nederlands: one strike you're out"
Iets viezersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaToen dacht ik dat het iets anders was
Oh, massa'squote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef MPG het volgende:
Zijn er überhaupt nog bordjes die jij niet hebt
Ghehe, mooi is dat welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, massa'smaar telkens het zo te pas komt en ik heb hem, dan wil ik wel even de schijn ophouden dat ik niet te kloppen ben
En gelukkig gebeurt dat wel vaker. Overigens heb ik er ook niet echt weinig natuurlijk, voor dit Cluj-Napoca kon ik kiezen uit 2 bijvoorbeeld.
McDavid had ooit eens een zweefvliegtuig te koop zien staan, ideaal ding. Alleen hij stond in zuidoost-polen, of iemand er toevallig langs kwamNja, daar was ik dus al geweest
Nee. Gewoon iets anders. Ik wist niet wat het was. En nu weet ik het nog steeds niet of niet meer. Ik dacht dat het rijst/kip/pilaf was, maar er was ook spaghetti herinner ik me. De poffertjes had ik wel goed trouwensquote:
erg hequote:
ik wist niet eens dat cluj een station had, ze hebben een tyfus klein vliegveld, een veredeld knollenveld met beton en dat is dan het op twee na grootste vliegveld van roemeniestan...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, massa'smaar telkens het zo te pas komt en ik heb hem, dan wil ik wel even de schijn ophouden dat ik niet te kloppen ben
En gelukkig gebeurt dat wel vaker. Overigens heb ik er ook niet echt weinig natuurlijk, voor dit Cluj-Napoca kon ik kiezen uit 2 bijvoorbeeld.
McDavid had ooit eens een zweefvliegtuig te koop zien staan, ideaal ding. Alleen hij stond in zuidoost-polen, of iemand er toevallig langs kwamNja, daar was ik dus al geweest
Mja...quote:
"Hoi, neucken"quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja...
Ik vraag me af hoe die het in het Engels zou zeggen.
Nee. En dat kan niet meer ook, of het moet opnieuw opgebouwd worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:44 schreef Klonk het volgende:
heb je ook een foto van het station van Tynaarlo ?
Correcte constatering.quote:
Kip met perzik was het, en de kinderen zullen wel spagetti gehad hebben dan...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Gewoon iets anders. Ik wist niet wat het was. En nu weet ik het nog steeds niet of niet meer. Ik dacht dat het rijst/kip/pilaf was, maar er was ook spaghetti herinner ik me. De poffertjes had ik wel goed trouwens
Die BBQ was gewoon "BBQ"quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:48 schreef es70 het volgende:
Kip met perzik was het, en de kinderen zullen wel spagetti gehad hebben dan...
Je kinderen willen dat niet? Ik zou mijn moeder verrot schelden dat ik iets niet zou mogen etenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Kip met perzik was het, en de kinderen zullen wel spagetti gehad hebben dan...
Troost je, mijn weekend begint ook pas zaterdag... en eindigt maandagochtend rond een uur of 11.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan nog. Hou er maar rekening mee dat ik nog geen weekend heb.
dan ben ik al een paar uurtjes helemaal alleenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, mijn weekend begint ook pas zaterdag... en eindigt maandagochtend rond een uur of 11.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, mijn weekend begint ook pas zaterdag... en eindigt maandagochtend rond een uur of 11.
Mag je niet mee naar Roemeniestan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ben ik al een paar uurtjes helemaal alleen
En troost je helemaal maar aan de gedachte dat ik pas om 11 uur richting werk ga, omdat ik een avondvergadering op kantoor heb en blij mag zijn als ik rond middernacht eens thuis benquote:
Rijden er dan überhaupt nog wel treinenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En troost je helemaal maar aan de gedachte dat ik pas om 11 uur richting werk ga, omdat ik een avondvergadering op kantoor heb en blij mag zijn als ik rond middernacht eens thuis ben.
mogen zal best maar op eigen rekening en dat heb ik er niet voor overquote:
Ik zou vermoord worden als ik mijn moeder verrot schold.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
Ik zou mijn moeder verrot schelden dat ik iets niet zou mogen eten
Zit wat in.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
mogen zal best maar op eigen rekening en dat heb ik er niet voor over
Ik zou met de trein kunnen gaan, moet ik uiterlijk half elf weg om op tijd thuis te zijn... maar ik ga met de auto (vandaar ook later weg, om files te vermijden), en dan ben ik sowieso een half uur sneller thuis dan met de trein 's avonds (zonder file is dat wel te doen, met 3 filesnelwegen met file nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Rijden er dan überhaupt nog wel treinen?
Of neem je dan de DaBolide?
Ik zal aan je denken als ik bij Muck ben.
Whehe.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou met de trein kunnen gaan, moet ik uiterlijk half elf weg om op tijd thuis te zijn... maar ik ga met de auto (vandaar ook later weg, om files te vermijden), en dan ben ik sowieso een half uur sneller thuis dan met de trein 's avonds (zonder file is dat wel te doen, met 3 filesnelwegen met file niet).
Ik ben eens met een koffertje en wel buiten gezet als 5 jarige of zo, mijn moeder dacht dat ik zo wel een lesje zou leren. Ik ben naar mijn buurvrouw gegaan om te etenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou vermoord worden als ik mijn moeder verrot schold.
En ik zou direct zonder eten naar bed vliegen als ik klachten had over het eten. Weet natuurlijk niet wat voor pauper kutkind jij was vroegah he
Ik zou met 7 man naar japan kunnen van dat geldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:58 schreef Klonk het volgende:
alleen het vliegen is al een fucking kapitaal, ze gaan met een team van 4 mensen, bijna 5000 euro aan vliegtickets
dat zou ik dan persoonlijk liever doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou met 7 man naar japan kunnen van dat geld
Ik zag haar laatst nog eens. Ze is naar het buitenland gegaan om te wonen, maar nu weer terug. Buurman is overledenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Klonk het volgende:
en toen ben je maar bij de buuv gebleven ?
Nou ja, business class op zo'n poepstukje is wat overdreven. Met wind mee zaten we in 2,5 uur in Istanbul. Dan betaal ik liever niet zo veelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zou ik dan persoonlijk liever doen
volgens mij is het dubbel kassa, ze vliegen altijd met Lufthansa en onder het motto lekker reizen altid in de duurdere klasse, zolang de baas de tickets betaald gaan ze hun gang maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, business class op zo'n poepstukje is wat overdreven. Met wind mee zaten we in 2,5 uur in Istanbul. Dan betaal ik liever niet zo veel
*behulpzaam is en koffie zet*quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat gaan jullie hard! Ik heb ondertussen geen tijd om koffie te zetten
Al de hele dag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat gaan jullie hard! Ik heb ondertussen geen tijd om koffie te zetten
lijkt me tof, ken de ice alleen uit de pauperklasse...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
oh, dat sowieso, als het betaald wordt no problemo. Zo ook eerste klasse ICE naar Frankfurt genomen, dat roest me ook niet. Daar was de klant, dus ik wilde wel eens treinen. En later zonder blikken of blozen declareren
Mijn weekend begon gisteren en is morgen al weer voorbijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Plompzakken?quote:
Douche zequote:
Mij ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet fijn
Dat klinkt heel fout. Dat van mij ook overigensquote:
Ze willen niets dat er ook maar een beetje exotisch uitzietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kinderen willen dat niet? Ik zou mijn moeder verrot schelden dat ik iets niet zou mogen eten
Mjah.. zo'n meidenfilm waar je echt niet bij na hoeft te denken en waar je weinig van moet verwachten. Ben ik even aan toe hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout. Dat van mij ook overigens
Oh ik zeg ook niet dat ik er mee weg zou komen, maar ik zou het niet tof vinden. Maar ik heb dan bv spruitje sook altijd lekker gevonden, dus een lastige eter was ik niet. Het heeft ook nooit gehoeven dat mijn moeder iets aparts voor me moest maken. Of de buurvrouw (inktvis met sambal at ik al op mijn derdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze willen niets dat er ook maar een beetje exotisch uitziet(de jongens vooral). En ze weten wel beter dan me proberen verrot te schelden...
quote:
Jij hoeft er toch niet aanquote:
Nuance dan: infuusquote:
Dat ben ik dan weer helemaal met je eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nuance dan: infuus
Wat vond ik dat irritant, met zo'n infuus op de wc zitten
Ik zo van mijn personal space, wat doe je?
Slaap lekkerquote:
Neuk zequote:
tnxquote:
hihi goed zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx
ik zit stiekem al een uur te genieten
Coolquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook, morgen verder met escalatiedag
Oyasuminasai
WMzquote:
Weet ik... die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
hihi goed zo![]()
ik heb eigenlijk de hele week op deze zitten wachten.. vorige week was deel 1
HIhi wij zijn erg zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik... die heb ik ook gezien
Best een beetjequote:
Ik wist niet eens dat er een deel twee was tot jij het straks riep. Maar ik heb toch weer genotenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Best een beetjewant eigenlijk zijn het echt té slechte films.. en toch zit ik echt een week te wachten wehehhe
quote:001. 251 Pheno
002. 186 OA
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Een ghoedemorgen gewenst allen!
Hier, neemt gerust een stuck geback en enen kroes koffie, ick verjaar vandaag namelijk. [uitermate blij poppentje]
[ afbeelding ]
Den Moorkop ken ick natuurlijk wel, de rest van de zoetwaren is meer van deze tijd, nietwaar?
[ afbeelding ]
Zullen wij naar den Heerlijckheid gaan om dit heughelijcke feit te vieren?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Hier, neemt gerust een stuck geback en enen kroes koffie, ick verjaar vandaag namelijk. [uitermate blij poppentje]
[ afbeelding ]
Den Moorkop ken ick natuurlijk wel, de rest van de zoetwaren is meer van deze tijd, nietwaar?
[ afbeelding ]
Jij spammert!quote:
Nee, ik heb nog een leven. Ergens. In ieder geval in het weekend. Die drie dagen duurt (haha, MPG ).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:44 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Gij zijt gewoon een Tong80-voghel
Ja, deze doet het goed.quote:
gisteren duurde je weekend nog een hele weekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een leven. Ergens. In ieder geval in het weekend. Die drie dagen duurt (haha, MPG ).
Ja, maar soms is het wat meer weekend dan anders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
gisteren duurde je weekend nog een hele week
slim bedacht, twee keer per jaar jarig, twee keer zoveel cadeau´squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:55 schreef OA het volgende:
Is MPG trouwens 2x per jaar jarig? Ook al op euhm... 21/08 ofzo...
heel goed EauAhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:55 schreef OA het volgende:
Is MPG trouwens 2x per jaar jarig? Ook al op euhm... 21/08 ofzo...
Och, ik val wel op oudere mannenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:56 schreef Klonk het volgende:
en twee keer zo snel oud worden, da´s dan minder...
timfritsquote:
zeg nou even dat je me gemist hebt en zulks johquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Druk met klussen en dit weekend verhuizen, dus daarom niet zo vaak hier
Blijkbaar hebben ze overdag niets te doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:04 schreef Muck het volgende:
jezs pheno wat een dagcijfers
OA en MPG trouwens ook
Asoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:10 schreef Muck het volgende:
[..]
zeg nou even dat je me gemist hebt en zulks joh
sjowfapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze overdag niets te doen
Hm, dat valt toch wel mee? Je had [SINGLES] moeten zien, dan was dit een trieste dagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:04 schreef Muck het volgende:
jezs pheno wat een dagcijfers
OA en MPG trouwens ook
Ik behoorde wederom niet tot de spammers gisterenquote:
Van harte Gefelischiteerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, mja, dat zit niet ver naast de waarheid...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze overdag niets te doen
Mijn werk ook niet...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hm, dat valt toch wel mee? Je had [SINGLES] moeten zien, dan was dit een trieste dag
En ondertussen twee FO's schrijven, vergaderen, escalatie. Mijn werk lijdt er niet onder
Wel, maar ik moest even vergaderen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:43 schreef JortK het volgende:
OA werken die dagcijfers niet meer met die tool van mij?
quote:Top 100 van donderdag 23 oktober 2008
001. 251 Pheno
002. 186 OA
013. 118 MPG
044. 075 Klonk
049. 071 indahnesia.com
064. 059 Fha
070. 058 Dr_Flash
072. 057 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
sorry, ik trek mijn badjas wel weer aanquote:
Genoeg te doen hier hoor. Maar windows is multitasking, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hmm, mja, dat zit niet ver naast de waarheid...
Nakend fokken!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:47 schreef Muck het volgende:
[..]
sorry, ik trek mijn badjas wel weer aan
Het gaat hier met hoge pieken en diepe dalen....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg te doen hier hoor. Maar windows is multitasking, dus geen probleem.
welnee, ik kom gewoon net onder de douche vandaan en f5 even tijdens het aankledenquote:
Ja potver, liep ik net in op SpaMPG, gaat hij weer lopen spammen... en maandag als hij niet online is, ben ik er ook al niet...quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Het gaat hier met hoge pieken en diepe dalen....
Beetje een wisselwerking... heb ik het druk, dan doet de produktie vrij weinig, daarna krijgt de produktie het druk en heb ik weer even weinig te doen...
hehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja potver, liep ik net in op SpaMPG, gaat hij weer lopen spammen... en maandag als hij niet online is, ben ik er ook al niet...
Mja, maar het is soms best vervelend...quote:
Notulen uitschrijvenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, maar het is soms best vervelend...
Ik ben nu met iets bezig waar best veel tijd in gaat zitten, maar het is nogal saai....
nu al uren aan het werk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, even de uren schrijven vandaag. En wat documenteren, analyse maken en postpostpost.
2 uur alweerquote:
haaiquote:
ikke niequote:
Nee, iets met cijfers enzo...quote:
Frupsquote:
Dramartquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen Frutsel,
[..]
Zijn gangetje...
OA!quote:
Dat doe ik elke dagquote:
Op vrijdag? Pwnquote:
kut is dat johquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Op vrijdag? PwnHad ik het laatste jaar op de HBO ook, zelfs tot 18 uur...
Hoe laat begin je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:21 schreef Muck het volgende:
[..]
kut is dat joh
op dinsdag heb ik altijd tot 19.45 les, das nog veel kutter
kwart voor 2, dus echt een achterlijk lange dag is het ook weer nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe laat begin je?
Ik moest altijd van 16 tot 18.Omdat ik zelf voor het vak had gekozen, werd ik ook geacht te verschijnen...
van half 2 af, wat een luizenleven!quote:
Ik zit ook te wachtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
Waar is dat VMRT? het is al bijna middag!
We hebben hier een beertender staan, waarom alleen op vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hier gaan ze vrijdags rond half vier aan de drank
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Lekker. Stoofperen.
omgquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben hier een beertender staan, waarom alleen op vrijdagmiddag?
eens.....te vroegquote:
Te vroegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:57 schreef Californium het volgende:
[..]
eens.....te vroegmaar verder stoofperen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:01 schreef DaMart het volgende:
Pheno, had je deze aankondiging al gezien?
NWS mods gezocht
Ik zou het zo willen doen, maar dat weet Paddy welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:01 schreef DaMart het volgende:
NWS mods gezocht
Ze moeten me toch nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:01 schreef DaMart het volgende:
NWS mods gezocht
Ah, het wordt al intern opgelost hoor ik alquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou het zo willen doen, maar dat weet Paddy welMaar ja...O-)
Nuttig, ze zullen het je niet vragen.quote:
Komt er dan een plekje vrij op DE?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou het zo willen doen, maar dat weet Paddy welMaar ja...O-)
nou, het is nu wel goed te doen, al het moslim-christen-onzin-gebash-gebeuren toendertijd met Gronk, dat is gelukkig grotendeels voorbij.quote:
Draag me aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, het is nu wel goed te doen, al het moslim-christen-onzin-gebash-gebeuren toendertijd met Gronk, dat is gelukkig grotendeels voorbij.
Niet? Wat een deceptie...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat DE in dit geval niet voor Douwe Egberts staat he.
Kijk, iemand met verstand van zaken!quote:
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het wordt al intern opgelost hoor ik al
Zeg nooit nooit, ik ben ook blauw gevraagdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nuttig, ze zullen het je niet vragen.
Vanmiddag dus idd...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
Waar is dat VMRT? het is al bijna middag!
VrijdagMiddagRukTopic?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:22 schreef OA het volgende:
Even teruglezen.....![]()
[..]
Vanmiddag dus idd...
Ja, het is daar vrij rustig!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]Vast nie, daar is op dit moment werk voor een halve mod
Klopt, ik lees het vaak te laat... en ik denk er nauwelijks over na.. vul altijd zo maar wat inquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, het is daar vrij rustig!
Ik heb je al een tijdje niet meer in het voorspellingstopic gezien trouwens...
Whehe, ik vul ook altijd maar wat in. Ben meestal in 1 minuut wel klaar. Wel onlangs voor het eerst 1e geworden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, ik lees het vaak te laat... en ik denk er nauwelijks over na.. vul altijd zo maar wat in
Zal eens kijken of ik voor dinsdag weer wat kan ritselen
ghehehe... ik blijf allereerst maar hopen op sneeuw komende donderdag/vrijdagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ik vul ook altijd maar wat in. Ben meestal in 1 minuut wel klaar. Wel onlangs voor het eerst 1e geworden.
En een elfstedentocht zekerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehehe... ik blijf allereerst maar hopen op sneeuw komende donderdag/vrijdag
Kei dichtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik heb geen flauw idee haha en WKz
veel te doen, gisteravond is er bij de buren ingebroken, ben op zoek naar een kamer voor 3-4 maanden, morgen en overmorgen NK boksen in Nieuwegein. Genoeg dusquote:
leuk!quote:
minder leuk...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
veel te doen, gisteravond is er bij de buren ingebroken, ben op zoek naar een kamer voor 3-4 maanden, morgen en overmorgen NK boksen in Nieuwegein. Genoeg dus
Kom bij mij wonenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
veel te doen, gisteravond is er bij de buren ingebroken, ben op zoek naar een kamer voor 3-4 maanden, morgen en overmorgen NK boksen in Nieuwegein. Genoeg dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |