Oh ik zeg ook niet dat ik er mee weg zou komen, maar ik zou het niet tof vinden. Maar ik heb dan bv spruitje sook altijd lekker gevonden, dus een lastige eter was ik niet. Het heeft ook nooit gehoeven dat mijn moeder iets aparts voor me moest maken. Of de buurvrouw (inktvis met sambal at ik al op mijn derdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze willen niets dat er ook maar een beetje exotisch uitziet(de jongens vooral). En ze weten wel beter dan me proberen verrot te schelden...
quote:
Jij hoeft er toch niet aanquote:
Nuance dan: infuusquote:
Dat ben ik dan weer helemaal met je eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nuance dan: infuus
Wat vond ik dat irritant, met zo'n infuus op de wc zitten
Ik zo van mijn personal space, wat doe je?
Slaap lekkerquote:
Neuk zequote:
tnxquote:
hihi goed zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx
ik zit stiekem al een uur te genieten
Coolquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook, morgen verder met escalatiedag
Oyasuminasai
WMzquote:
Weet ik... die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
hihi goed zo![]()
ik heb eigenlijk de hele week op deze zitten wachten.. vorige week was deel 1
HIhi wij zijn erg zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik... die heb ik ook gezien
Best een beetjequote:
Ik wist niet eens dat er een deel twee was tot jij het straks riep. Maar ik heb toch weer genotenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Best een beetjewant eigenlijk zijn het echt té slechte films.. en toch zit ik echt een week te wachten wehehhe
quote:001. 251 Pheno
002. 186 OA
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Een ghoedemorgen gewenst allen!
Hier, neemt gerust een stuck geback en enen kroes koffie, ick verjaar vandaag namelijk. [uitermate blij poppentje]
[ afbeelding ]
Den Moorkop ken ick natuurlijk wel, de rest van de zoetwaren is meer van deze tijd, nietwaar?
[ afbeelding ]
Zullen wij naar den Heerlijckheid gaan om dit heughelijcke feit te vieren?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Hier, neemt gerust een stuck geback en enen kroes koffie, ick verjaar vandaag namelijk. [uitermate blij poppentje]
[ afbeelding ]
Den Moorkop ken ick natuurlijk wel, de rest van de zoetwaren is meer van deze tijd, nietwaar?
[ afbeelding ]
Jij spammert!quote:
Nee, ik heb nog een leven. Ergens. In ieder geval in het weekend. Die drie dagen duurt (haha, MPG ).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:44 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Gij zijt gewoon een Tong80-voghel
Ja, deze doet het goed.quote:
gisteren duurde je weekend nog een hele weekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een leven. Ergens. In ieder geval in het weekend. Die drie dagen duurt (haha, MPG ).
Ja, maar soms is het wat meer weekend dan anders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
gisteren duurde je weekend nog een hele week
slim bedacht, twee keer per jaar jarig, twee keer zoveel cadeau´squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:55 schreef OA het volgende:
Is MPG trouwens 2x per jaar jarig? Ook al op euhm... 21/08 ofzo...
heel goed EauAhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:55 schreef OA het volgende:
Is MPG trouwens 2x per jaar jarig? Ook al op euhm... 21/08 ofzo...
Och, ik val wel op oudere mannenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:56 schreef Klonk het volgende:
en twee keer zo snel oud worden, da´s dan minder...
timfritsquote:
zeg nou even dat je me gemist hebt en zulks johquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Druk met klussen en dit weekend verhuizen, dus daarom niet zo vaak hier
Blijkbaar hebben ze overdag niets te doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:04 schreef Muck het volgende:
jezs pheno wat een dagcijfers
OA en MPG trouwens ook
Asoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:10 schreef Muck het volgende:
[..]
zeg nou even dat je me gemist hebt en zulks joh
sjowfapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze overdag niets te doen
Hm, dat valt toch wel mee? Je had [SINGLES] moeten zien, dan was dit een trieste dagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:04 schreef Muck het volgende:
jezs pheno wat een dagcijfers
OA en MPG trouwens ook
Ik behoorde wederom niet tot de spammers gisterenquote:
Van harte Gefelischiteerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, mja, dat zit niet ver naast de waarheid...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze overdag niets te doen
Mijn werk ook niet...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hm, dat valt toch wel mee? Je had [SINGLES] moeten zien, dan was dit een trieste dag
En ondertussen twee FO's schrijven, vergaderen, escalatie. Mijn werk lijdt er niet onder
Wel, maar ik moest even vergaderen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:43 schreef JortK het volgende:
OA werken die dagcijfers niet meer met die tool van mij?
quote:Top 100 van donderdag 23 oktober 2008
001. 251 Pheno
002. 186 OA
013. 118 MPG
044. 075 Klonk
049. 071 indahnesia.com
064. 059 Fha
070. 058 Dr_Flash
072. 057 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Forum Opties | |
---|---|