rendangquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:14 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, alleen draadjesvlees en stoofpeertjes enzo
Je bedoelt dat jij er al op zat te azen om de nieuwe te openen zekerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
Ik was al bang dat je zou gaan fhazaken met het openen!
Nee fok is gewoon weer rete traag hierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
Ik was al bang dat je zou gaan fhazaken met het openen!
Nee, ik bedoel dat mijn vinger moe werd van F5'enquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij er al op zat te azen om de nieuwe te openen zeker
Och, het is weer eens wat anders dan een stuk vlaai of een kuukskequote:
* Fha geeft een gigantische kop aardbeienthee met een bastogne koekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kost je wel een grote kop aardbeienthee!
Ook jij hoeft niet voor mij te koken Fhaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:19 schreef Fha het volgende:
Hangt van je definitie van goed af natuurlijkLaat ik het zo zeggen: aan mijn eten zit wél smaak
Whehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat mijn vinger moe werd van F5'en.
Bastognekoekenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha geeft een gigantische kop aardbeienthee met een bastogne koek
als je die koek niet lust dan eet ik hem trouwens graag gewoon zelf op![]()
nee hoor, Klonkette heeft een lang weekend voordat ze Maandag naar Roemeniestan gaat, morgenvroeg even naar de dierenarts met een van onze poezels en verder helemaal nietsquote:
Gelukkig stond dat dan ook niet op de planningquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook jij hoeft niet voor mij te koken Fha
whehe, Cluj (waar ze dus heen gaat) ligt inderdaad in Transsylvaniequote:
Weet je wel hoe dicht ik bij je kom wonen trouwens?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:27 schreef Fha het volgende:
Gelukkig stond dat dan ook niet op de planning
is dat een dreigement ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dicht ik bij je kom wonen trouwens?
Ik heb dat al weleens gedaan tochquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook jij hoeft niet voor mij te koken Fha
Nee ik heb geen flauw idee haha en WKzquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dicht ik bij je kom wonen trouwens?
Dan nog. Hou er maar rekening mee dat ik nog geen weekend hebquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, Klonkette heeft een lang weekend voordat ze Maandag naar Roemeniestan gaat, morgenvroeg even naar de dierenarts met een van onze poezels en verder helemaal niets
Mjah boeeeequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:31 schreef es70 het volgende:Een Fha topic, niet goed opgelet heh
.
Komt dat bordjeeeeeeeeequote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef Klonk het volgende:
whehe, Cluj (waar ze dus heen gaat) ligt inderdaad in Transsylvanie
Jaquote:
Whehequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt dat bordjeeeeeeeee![]()
[ afbeelding ]
Zijn er überhaupt nog bordjes die jij niet hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt dat bordjeeeeeeeee![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog wat bordjes uit japan denk ik. Die moet ik nog eens zoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog bordjes die jij niet hebt
dus ik mag niet meer zeggen dat hier het weekend is begonnen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan nog. Hou er maar rekening mee dat ik nog geen weekend heb.
gewoonquote:
Nee. Vrijdag, om 15:15 mag je dat zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus ik mag niet meer zeggen dat hier het weekend is begonnen ?
Het is toch altijd weekend?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus ik mag niet meer zeggen dat hier het weekend is begonnen ?
OMGquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
Op RTL4 : de dude uit Roosendaal: "In goed Nederlands: one strike you're out"
Iets viezersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaToen dacht ik dat het iets anders was
Oh, massa'squote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:33 schreef MPG het volgende:
Zijn er überhaupt nog bordjes die jij niet hebt
Ghehe, mooi is dat welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, massa'smaar telkens het zo te pas komt en ik heb hem, dan wil ik wel even de schijn ophouden dat ik niet te kloppen ben
En gelukkig gebeurt dat wel vaker. Overigens heb ik er ook niet echt weinig natuurlijk, voor dit Cluj-Napoca kon ik kiezen uit 2 bijvoorbeeld.
McDavid had ooit eens een zweefvliegtuig te koop zien staan, ideaal ding. Alleen hij stond in zuidoost-polen, of iemand er toevallig langs kwamNja, daar was ik dus al geweest
Nee. Gewoon iets anders. Ik wist niet wat het was. En nu weet ik het nog steeds niet of niet meer. Ik dacht dat het rijst/kip/pilaf was, maar er was ook spaghetti herinner ik me. De poffertjes had ik wel goed trouwensquote:
erg hequote:
ik wist niet eens dat cluj een station had, ze hebben een tyfus klein vliegveld, een veredeld knollenveld met beton en dat is dan het op twee na grootste vliegveld van roemeniestan...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, massa'smaar telkens het zo te pas komt en ik heb hem, dan wil ik wel even de schijn ophouden dat ik niet te kloppen ben
En gelukkig gebeurt dat wel vaker. Overigens heb ik er ook niet echt weinig natuurlijk, voor dit Cluj-Napoca kon ik kiezen uit 2 bijvoorbeeld.
McDavid had ooit eens een zweefvliegtuig te koop zien staan, ideaal ding. Alleen hij stond in zuidoost-polen, of iemand er toevallig langs kwamNja, daar was ik dus al geweest
Mja...quote:
"Hoi, neucken"quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja...
Ik vraag me af hoe die het in het Engels zou zeggen.
Nee. En dat kan niet meer ook, of het moet opnieuw opgebouwd worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:44 schreef Klonk het volgende:
heb je ook een foto van het station van Tynaarlo ?
Correcte constatering.quote:
Kip met perzik was het, en de kinderen zullen wel spagetti gehad hebben dan...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Gewoon iets anders. Ik wist niet wat het was. En nu weet ik het nog steeds niet of niet meer. Ik dacht dat het rijst/kip/pilaf was, maar er was ook spaghetti herinner ik me. De poffertjes had ik wel goed trouwens
Die BBQ was gewoon "BBQ"quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:48 schreef es70 het volgende:
Kip met perzik was het, en de kinderen zullen wel spagetti gehad hebben dan...
Je kinderen willen dat niet? Ik zou mijn moeder verrot schelden dat ik iets niet zou mogen etenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Kip met perzik was het, en de kinderen zullen wel spagetti gehad hebben dan...
Troost je, mijn weekend begint ook pas zaterdag... en eindigt maandagochtend rond een uur of 11.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan nog. Hou er maar rekening mee dat ik nog geen weekend heb.
dan ben ik al een paar uurtjes helemaal alleenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, mijn weekend begint ook pas zaterdag... en eindigt maandagochtend rond een uur of 11.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, mijn weekend begint ook pas zaterdag... en eindigt maandagochtend rond een uur of 11.
Mag je niet mee naar Roemeniestan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ben ik al een paar uurtjes helemaal alleen
En troost je helemaal maar aan de gedachte dat ik pas om 11 uur richting werk ga, omdat ik een avondvergadering op kantoor heb en blij mag zijn als ik rond middernacht eens thuis benquote:
Rijden er dan überhaupt nog wel treinenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
En troost je helemaal maar aan de gedachte dat ik pas om 11 uur richting werk ga, omdat ik een avondvergadering op kantoor heb en blij mag zijn als ik rond middernacht eens thuis ben.
mogen zal best maar op eigen rekening en dat heb ik er niet voor overquote:
Ik zou vermoord worden als ik mijn moeder verrot schold.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
Ik zou mijn moeder verrot schelden dat ik iets niet zou mogen eten
Zit wat in.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
mogen zal best maar op eigen rekening en dat heb ik er niet voor over
Ik zou met de trein kunnen gaan, moet ik uiterlijk half elf weg om op tijd thuis te zijn... maar ik ga met de auto (vandaar ook later weg, om files te vermijden), en dan ben ik sowieso een half uur sneller thuis dan met de trein 's avonds (zonder file is dat wel te doen, met 3 filesnelwegen met file nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Rijden er dan überhaupt nog wel treinen?
Of neem je dan de DaBolide?
Ik zal aan je denken als ik bij Muck ben.
Whehe.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou met de trein kunnen gaan, moet ik uiterlijk half elf weg om op tijd thuis te zijn... maar ik ga met de auto (vandaar ook later weg, om files te vermijden), en dan ben ik sowieso een half uur sneller thuis dan met de trein 's avonds (zonder file is dat wel te doen, met 3 filesnelwegen met file niet).
Ik ben eens met een koffertje en wel buiten gezet als 5 jarige of zo, mijn moeder dacht dat ik zo wel een lesje zou leren. Ik ben naar mijn buurvrouw gegaan om te etenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou vermoord worden als ik mijn moeder verrot schold.
En ik zou direct zonder eten naar bed vliegen als ik klachten had over het eten. Weet natuurlijk niet wat voor pauper kutkind jij was vroegah he
Ik zou met 7 man naar japan kunnen van dat geldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:58 schreef Klonk het volgende:
alleen het vliegen is al een fucking kapitaal, ze gaan met een team van 4 mensen, bijna 5000 euro aan vliegtickets
dat zou ik dan persoonlijk liever doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou met 7 man naar japan kunnen van dat geld
Ik zag haar laatst nog eens. Ze is naar het buitenland gegaan om te wonen, maar nu weer terug. Buurman is overledenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:59 schreef Klonk het volgende:
en toen ben je maar bij de buuv gebleven ?
Nou ja, business class op zo'n poepstukje is wat overdreven. Met wind mee zaten we in 2,5 uur in Istanbul. Dan betaal ik liever niet zo veelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zou ik dan persoonlijk liever doen
volgens mij is het dubbel kassa, ze vliegen altijd met Lufthansa en onder het motto lekker reizen altid in de duurdere klasse, zolang de baas de tickets betaald gaan ze hun gang maarquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, business class op zo'n poepstukje is wat overdreven. Met wind mee zaten we in 2,5 uur in Istanbul. Dan betaal ik liever niet zo veel
*behulpzaam is en koffie zet*quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat gaan jullie hard! Ik heb ondertussen geen tijd om koffie te zetten
Al de hele dag.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat gaan jullie hard! Ik heb ondertussen geen tijd om koffie te zetten
lijkt me tof, ken de ice alleen uit de pauperklasse...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
oh, dat sowieso, als het betaald wordt no problemo. Zo ook eerste klasse ICE naar Frankfurt genomen, dat roest me ook niet. Daar was de klant, dus ik wilde wel eens treinen. En later zonder blikken of blozen declareren
Mijn weekend begon gisteren en is morgen al weer voorbijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Plompzakken?quote:
Douche zequote:
Mij ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet fijn
Dat klinkt heel fout. Dat van mij ook overigensquote:
Ze willen niets dat er ook maar een beetje exotisch uitzietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kinderen willen dat niet? Ik zou mijn moeder verrot schelden dat ik iets niet zou mogen eten
Mjah.. zo'n meidenfilm waar je echt niet bij na hoeft te denken en waar je weinig van moet verwachten. Ben ik even aan toe hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout. Dat van mij ook overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |