Ik zou er een zaak van maken. Dat ze maar eens ophouden met ongevraagd geld sturen enzoquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, geld bijgeschreven (0,01) van een Orange opwaardering.
Vaagheid, terwijl ik helemaal geen orange heb.
hmz, dat past beter jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:34 schreef mcDavid het volgende:
Buikje weer rond
Oh.. Wacht.. dat is'ie niet
Buikje weer vol
Oh wacht dat is'ie ook nooit
Lintworm gevoerd.
het mag wel een gloeiend lekker ding zijn anders zap ik weer wegquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:23 schreef qu63 het volgende:
Ik ga zo vrijwillig een Idols-achtig programma kijken!
Een vriendin van me doet mee aan TwinZz!
Ned 1. 20.30
Ze ziet er niet verkeerd uit neequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het mag wel een gloeiend lekker ding zijn anders zap ik weer weg
Joyce heet ook Vivian?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:28 schreef qu63 het volgende:
Vivian heet ze (samen met Joyce)
Nee, d'r tweeling zus heet Joycequote:
Die gloeiende vriendin van qu jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
Is er ook wat leuks op tv vanavond?
Morgen iig wel een leuke wedstrijd
Yolanthe is een dom paard. Doe me dan in godsnaam Amy Winehouse maarquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yolanthe is een dom paard. Doe me dan in godsnaam Amy Winehouse maar
Geef nou maar toe dat je dat niet erg zou vindenquote:
Het is voor mij ook een flinke offer!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
knaters die wijven kunnen geen poot zingen man
Een duo zal ik al niet erg vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je dat niet erg zou vinden
Nou, doe mij maar een pintjequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik niet moeilijk over doen nee
gaan we daar iig geen ruzie over makenquote:
En een schaaltje pinda's. Waar ik liever tegenaan kijk dan dat jij Yolanthe aan het pletten bent.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
gaan we daar iig geen ruzie over maken
pinda's heb ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een schaaltje pinda's. Waar ik liever tegenaan kijk dan dat jij Yolanthe aan het pletten bent.
Oquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:20 schreef qu63 het volgende:
En gelukkig ook geen mental image van marcb en Yolanthe
quote:Hallo leden,
Deze week hebben we een nieuwe aanhanger voor de Junior gevonden. Deze aanhanger willen we natuurlijk zo snel als kan gaan ophalen. Hierbij is er een klein probleem in de vorm dat de aanhanger in Polen staat, Sucha Beskidzka om precies te zijn.
quote:
Nou, nee. Ben ik al geweest namelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:33 schreef mcDavid het volgende:
Of iemand er even heen wil rijden.
Geef maar een auto en ¤500quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]!
P0wned.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, nee. Ben ik al geweest namelijk.
[ afbeelding ]
mits de aanhanger lichter is dan 750 kilo, anders mag er nog ¤2000 bijquote:
Ah, ik tuf wel even op en neer, goed voor de kmstand.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]!
Heb je Brück (Oostenrijk) ook al?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, nee. Ben ik al geweest namelijk.
[ afbeelding ]
deze?quote:
Ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik tuf wel even op en neer, goed voor de kmstand.
Ik zou zo gek zijn. Mijn vrouw moet een keer naar Groningen op mijn vrije dag, ook dat tuf ik wel efkesquote:
ehm, Neequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
al zijn er ongetwijfeld meer Bruck's en Brück's in Oostenrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |