Oh ik zeg ook niet dat ik er mee weg zou komen, maar ik zou het niet tof vinden. Maar ik heb dan bv spruitje sook altijd lekker gevonden, dus een lastige eter was ik niet. Het heeft ook nooit gehoeven dat mijn moeder iets aparts voor me moest maken. Of de buurvrouw (inktvis met sambal at ik al op mijn derdequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze willen niets dat er ook maar een beetje exotisch uitziet(de jongens vooral). En ze weten wel beter dan me proberen verrot te schelden...
quote:
Jij hoeft er toch niet aanquote:
Nuance dan: infuusquote:
Dat ben ik dan weer helemaal met je eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nuance dan: infuus
Wat vond ik dat irritant, met zo'n infuus op de wc zitten
Ik zo van mijn personal space, wat doe je?
Slaap lekkerquote:
Neuk zequote:
tnxquote:
hihi goed zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx
ik zit stiekem al een uur te genieten
Coolquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook, morgen verder met escalatiedag
Oyasuminasai
WMzquote:
Weet ik... die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
hihi goed zo![]()
ik heb eigenlijk de hele week op deze zitten wachten.. vorige week was deel 1
HIhi wij zijn erg zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik... die heb ik ook gezien
Best een beetjequote:
Ik wist niet eens dat er een deel twee was tot jij het straks riep. Maar ik heb toch weer genotenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Best een beetjewant eigenlijk zijn het echt té slechte films.. en toch zit ik echt een week te wachten wehehhe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |