quote:
Jij hoeft er toch niet aanquote:
Nuance dan: infuusquote:
Dat ben ik dan weer helemaal met je eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nuance dan: infuus
Wat vond ik dat irritant, met zo'n infuus op de wc zitten
Ik zo van mijn personal space, wat doe je?
Slaap lekkerquote:
Neuk zequote:
tnxquote:
hihi goed zoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx
ik zit stiekem al een uur te genieten
Coolquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook, morgen verder met escalatiedag
Oyasuminasai
WMzquote:
Weet ik... die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
hihi goed zo![]()
ik heb eigenlijk de hele week op deze zitten wachten.. vorige week was deel 1
HIhi wij zijn erg zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik... die heb ik ook gezien
Best een beetjequote:
Ik wist niet eens dat er een deel twee was tot jij het straks riep. Maar ik heb toch weer genotenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Best een beetjewant eigenlijk zijn het echt té slechte films.. en toch zit ik echt een week te wachten wehehhe
quote:001. 251 Pheno
002. 186 OA
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Een ghoedemorgen gewenst allen!
Hier, neemt gerust een stuck geback en enen kroes koffie, ick verjaar vandaag namelijk. [uitermate blij poppentje]
[ afbeelding ]
Den Moorkop ken ick natuurlijk wel, de rest van de zoetwaren is meer van deze tijd, nietwaar?
[ afbeelding ]
Zullen wij naar den Heerlijckheid gaan om dit heughelijcke feit te vieren?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Hier, neemt gerust een stuck geback en enen kroes koffie, ick verjaar vandaag namelijk. [uitermate blij poppentje]
[ afbeelding ]
Den Moorkop ken ick natuurlijk wel, de rest van de zoetwaren is meer van deze tijd, nietwaar?
[ afbeelding ]
Jij spammert!quote:
Nee, ik heb nog een leven. Ergens. In ieder geval in het weekend. Die drie dagen duurt (haha, MPG ).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:44 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Gij zijt gewoon een Tong80-voghel
Ja, deze doet het goed.quote:
gisteren duurde je weekend nog een hele weekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een leven. Ergens. In ieder geval in het weekend. Die drie dagen duurt (haha, MPG ).
Ja, maar soms is het wat meer weekend dan anders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
gisteren duurde je weekend nog een hele week
slim bedacht, twee keer per jaar jarig, twee keer zoveel cadeau´squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:55 schreef OA het volgende:
Is MPG trouwens 2x per jaar jarig? Ook al op euhm... 21/08 ofzo...
heel goed EauAhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:55 schreef OA het volgende:
Is MPG trouwens 2x per jaar jarig? Ook al op euhm... 21/08 ofzo...
Och, ik val wel op oudere mannenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:56 schreef Klonk het volgende:
en twee keer zo snel oud worden, da´s dan minder...
timfritsquote:
zeg nou even dat je me gemist hebt en zulks johquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Druk met klussen en dit weekend verhuizen, dus daarom niet zo vaak hier
Blijkbaar hebben ze overdag niets te doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:04 schreef Muck het volgende:
jezs pheno wat een dagcijfers
OA en MPG trouwens ook
Asoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:10 schreef Muck het volgende:
[..]
zeg nou even dat je me gemist hebt en zulks joh
sjowfapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze overdag niets te doen
Hm, dat valt toch wel mee? Je had [SINGLES] moeten zien, dan was dit een trieste dagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:04 schreef Muck het volgende:
jezs pheno wat een dagcijfers
OA en MPG trouwens ook
Ik behoorde wederom niet tot de spammers gisterenquote:
Van harte Gefelischiteerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, mja, dat zit niet ver naast de waarheid...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze overdag niets te doen
Mijn werk ook niet...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hm, dat valt toch wel mee? Je had [SINGLES] moeten zien, dan was dit een trieste dag
En ondertussen twee FO's schrijven, vergaderen, escalatie. Mijn werk lijdt er niet onder
Wel, maar ik moest even vergaderen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:43 schreef JortK het volgende:
OA werken die dagcijfers niet meer met die tool van mij?
quote:Top 100 van donderdag 23 oktober 2008
001. 251 Pheno
002. 186 OA
013. 118 MPG
044. 075 Klonk
049. 071 indahnesia.com
064. 059 Fha
070. 058 Dr_Flash
072. 057 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
sorry, ik trek mijn badjas wel weer aanquote:
Genoeg te doen hier hoor. Maar windows is multitasking, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hmm, mja, dat zit niet ver naast de waarheid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |