welnee, ik kom gewoon net onder de douche vandaan en f5 even tijdens het aankledenquote:
Ja potver, liep ik net in op SpaMPG, gaat hij weer lopen spammen... en maandag als hij niet online is, ben ik er ook al niet...quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Het gaat hier met hoge pieken en diepe dalen....
Beetje een wisselwerking... heb ik het druk, dan doet de produktie vrij weinig, daarna krijgt de produktie het druk en heb ik weer even weinig te doen...
hehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja potver, liep ik net in op SpaMPG, gaat hij weer lopen spammen... en maandag als hij niet online is, ben ik er ook al niet...
Mja, maar het is soms best vervelend...quote:
Notulen uitschrijvenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, maar het is soms best vervelend...
Ik ben nu met iets bezig waar best veel tijd in gaat zitten, maar het is nogal saai....
nu al uren aan het werk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, even de uren schrijven vandaag. En wat documenteren, analyse maken en postpostpost.
2 uur alweerquote:
haaiquote:
ikke niequote:
Nee, iets met cijfers enzo...quote:
Frupsquote:
Dramartquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen Frutsel,
[..]
Zijn gangetje...
OA!quote:
Dat doe ik elke dagquote:
Op vrijdag? Pwnquote:
kut is dat johquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Op vrijdag? PwnHad ik het laatste jaar op de HBO ook, zelfs tot 18 uur...
Hoe laat begin je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:21 schreef Muck het volgende:
[..]
kut is dat joh
op dinsdag heb ik altijd tot 19.45 les, das nog veel kutter
kwart voor 2, dus echt een achterlijk lange dag is het ook weer nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe laat begin je?
Ik moest altijd van 16 tot 18.Omdat ik zelf voor het vak had gekozen, werd ik ook geacht te verschijnen...
van half 2 af, wat een luizenleven!quote:
Ik zit ook te wachtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
Waar is dat VMRT? het is al bijna middag!
We hebben hier een beertender staan, waarom alleen op vrijdagmiddag?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hier gaan ze vrijdags rond half vier aan de drank
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Lekker. Stoofperen.
omgquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben hier een beertender staan, waarom alleen op vrijdagmiddag?
eens.....te vroegquote:
Te vroegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:57 schreef Californium het volgende:
[..]
eens.....te vroegmaar verder stoofperen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:01 schreef DaMart het volgende:
Pheno, had je deze aankondiging al gezien?
NWS mods gezocht
Ik zou het zo willen doen, maar dat weet Paddy welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:01 schreef DaMart het volgende:
NWS mods gezocht
Ze moeten me toch nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:01 schreef DaMart het volgende:
NWS mods gezocht
Ah, het wordt al intern opgelost hoor ik alquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou het zo willen doen, maar dat weet Paddy welMaar ja...O-)
Nuttig, ze zullen het je niet vragen.quote:
Komt er dan een plekje vrij op DE?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou het zo willen doen, maar dat weet Paddy welMaar ja...O-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |