abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:17:04 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62633559
Hai,

Het wordt meer dan hoog tijd dat ik weer opstap als NWS mod, ivm andere zaken ben ik daar niet zo aanwezig geweest de laatste tijd als ik zou willen.

Wat ik ook wil is liefst twee nieuwe mods (wat, twee, was je zo geweldig dan dat er twéé man nodig zijn om jou te vervangen? Ja. . Nee, maar het is daar best druk en drie is toch erg krap.).

NWS is een forum waar je behalve de gebruikelijke mensen ook veel aanloop krijgt van anderen, met een groot potentieel en een grote diversiteit aan topics. Het is, naar mijn mening, juist die diversiteit die het forum het tot één van de leukste fora maakt om te modden. Ook het feit dat het er vaak op het scherpst van de snede aan toe kan gaan maakt het leuk en afwisselend.

Als mod is het belangrijk dat je je in de topics laat zien, dan heb je vaak je knopjes niet eens nodig en kan je het met een verwijzing wel af. Samen met het ingewerkte capabele team van sp3c en paddy zal je altijd wel wat nieuws leren.

Lijkt het je wat? Stuur dan voor volgende week zondag even een mailtje of pm naar forum@fok.nl
Vergeet ook niet je gemiddelde online tijden erbij te vermelden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')