Ah, het wordt al intern opgelost hoor ik alquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou het zo willen doen, maar dat weet Paddy welMaar ja...O-)
Nuttig, ze zullen het je niet vragen.quote:
Komt er dan een plekje vrij op DE?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou het zo willen doen, maar dat weet Paddy welMaar ja...O-)
nou, het is nu wel goed te doen, al het moslim-christen-onzin-gebash-gebeuren toendertijd met Gronk, dat is gelukkig grotendeels voorbij.quote:
Draag me aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, het is nu wel goed te doen, al het moslim-christen-onzin-gebash-gebeuren toendertijd met Gronk, dat is gelukkig grotendeels voorbij.
Niet? Wat een deceptie...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat DE in dit geval niet voor Douwe Egberts staat he.
Kijk, iemand met verstand van zaken!quote:
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het wordt al intern opgelost hoor ik al
Zeg nooit nooit, ik ben ook blauw gevraagdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nuttig, ze zullen het je niet vragen.
Vanmiddag dus idd...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
Waar is dat VMRT? het is al bijna middag!
VrijdagMiddagRukTopic?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:22 schreef OA het volgende:
Even teruglezen.....![]()
[..]
Vanmiddag dus idd...
Ja, het is daar vrij rustig!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]Vast nie, daar is op dit moment werk voor een halve mod
Klopt, ik lees het vaak te laat... en ik denk er nauwelijks over na.. vul altijd zo maar wat inquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, het is daar vrij rustig!
Ik heb je al een tijdje niet meer in het voorspellingstopic gezien trouwens...
Whehe, ik vul ook altijd maar wat in. Ben meestal in 1 minuut wel klaar. Wel onlangs voor het eerst 1e geworden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, ik lees het vaak te laat... en ik denk er nauwelijks over na.. vul altijd zo maar wat in
Zal eens kijken of ik voor dinsdag weer wat kan ritselen
ghehehe... ik blijf allereerst maar hopen op sneeuw komende donderdag/vrijdagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ik vul ook altijd maar wat in. Ben meestal in 1 minuut wel klaar. Wel onlangs voor het eerst 1e geworden.
En een elfstedentocht zekerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehehe... ik blijf allereerst maar hopen op sneeuw komende donderdag/vrijdag
Kei dichtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik heb geen flauw idee haha en WKz
veel te doen, gisteravond is er bij de buren ingebroken, ben op zoek naar een kamer voor 3-4 maanden, morgen en overmorgen NK boksen in Nieuwegein. Genoeg dusquote:
leuk!quote:
minder leuk...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
veel te doen, gisteravond is er bij de buren ingebroken, ben op zoek naar een kamer voor 3-4 maanden, morgen en overmorgen NK boksen in Nieuwegein. Genoeg dus
Kom bij mij wonenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
veel te doen, gisteravond is er bij de buren ingebroken, ben op zoek naar een kamer voor 3-4 maanden, morgen en overmorgen NK boksen in Nieuwegein. Genoeg dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |