Ik weet dat het erg makkelijk is als buitenstaander te reageren. Iets met stuurlui en wal enzo. Maar wat iedereen hier gemeld heeft snijdt hout. Geen tijd bestaat niet, geen tijd vrij kunnen maken wel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan misschien bij nu.nl aan de slag als politiek verslaggever, zou vet zijnMaar wil mijn papiertje wel halen, anders is het ook zonde van de 2 jaar. Denk dat het even doorbijten is en dat het dan wel goed komt. Het scheelt al een boel als ik niet de hele week volplan met leuke dingen en die alleen in het weekend doe
Ow, not my kind of books.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
MM, dit zijn de boeken van de schrijver van Dream Language.
![]()
En nu ga ik echt weg, moest helaas weer een nieuw topic openen.
En ik nu door jouquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:26 schreef Etcetera het volgende:
door een Bones kerstaflevering heb ik nu zin in kerstkransjes
Paasei er bij?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:26 schreef Etcetera het volgende:
door een Bones kerstaflevering heb ik nu zin in kerstkransjes
U riep?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien komt C4 zo ook nog langs
Plaats rust.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeeeeef....... Aaaaiigghhhtttt...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeeeeef....... Aaaaiigghhhtttt...
Jawel, maar ondertussen heb ik die serie eigenlijk al te vaak gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
RTL7 is Blackadder weer aan het herhalen![]()
Het blijft cool
Ik viel er net ook weer midden in...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
Het blijft cool
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
Het blijft cool
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:08 schreef MaJo het volgende:
KlaarIemand zin om eindredactie te doen? Het is maar 500 woorden
Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand het nog even door kon lezen voor ik het verstuur. Ben bang dat ik fouten maak met mijn wazige hoofdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..], nu ga ik ook mijn nest in en ik stel voor dat jij dat ook maar doet...
Wat is dat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
"In juni 2008 werd bekend dat Eppo vanaf januari 2009 nieuw leven ingeblazen zal worden"
![]()
De Eppoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
"In juni 2008 werd bekend dat Eppo vanaf januari 2009 nieuw leven ingeblazen zal worden"
![]()
Ik geef het tot augustus 2009, misschien maakt het nog het jaar af maar heel positief zie ik het (helaas) niet inquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
Al lang niet meer, Heb zelf al mn officiele stage periode gedaan, wacht nu op examensquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey Yuripuri
Werk je nog steeds bij het museum?
Daar zit waarschijnlijk weinig Chinees bijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..pauze
Even wat uitleg over de steiger gekregen vanochtend en in ruil een beetje geholpen met wat stenen, zand, cement en water slepen. Pittig
Eén bouwvakker en één leerling. Echt grappig hoe die communiceren
Geen tijd, geen zinquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik postte net in het maffiaspel dat ik hier zou vragen of er nog mensen zin hadden
Vandaar!
via de AKQquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, twee nieuwe SC'ers
Hoe komen jullie hier in de AKQ slowchat verzeild?
Zou je zo liev willen zijn om je nog een keer een beetje voor te stellen? Ik heb nog niet het gevoel dat ik je "ken"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
via de AKQ![]()
Ik was er al een paar keer eerder idd
Weer meedoen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo even het maffiaspel checken
PS ik heb mijn opdracht al ingeleverd maar je mag het altijd lezen als je het interessant vindt
Ik voel me lekker uitgerust trouwensVandaag nog even een vrij dagje, heerlijk
Zometeen naar de dokter om te kijken waar mijn misselijkheid en hoofdpijn vandaan komt.
En niet te snel weer beginnen he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:30 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo even het maffiaspel checken
PS ik heb mijn opdracht al ingeleverd maar je mag het altijd lezen als je het interessant vindt
Ik voel me lekker uitgerust trouwensVandaag nog even een vrij dagje, heerlijk
Zometeen naar de dokter om te kijken waar mijn misselijkheid en hoofdpijn vandaan komt.
He bahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga zo koffie drinken met een vriendin die ik al een poos niet meer gezien heb en in die tussentijd is haar moeder overleden...
Dat wil ik best:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou je zo lief willen zijn om je nog een keer een beetje voor te stellen? Ik heb nog niet het gevoel dat ik je "ken"
Welkomquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik kom hier terecht via PS, eigelijk was ik alleen in de AKQ actief, ik wist niet eens dat er een SC bestond
Hehe ik heb al heel vaak meegespeeld jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:32 schreef timmmmm het volgende:
Moet je doen Majo, maar deed je als niet een keer mee (was ik niet eens maffia met jou?) of vergis ik me nu
Afgelopen week in Stuttgart een originele Jaguar E-type gezien, in prima conditie, was erg mooiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
Er rijden hier in Rotterdam trouwens enkele nieuwe Mustangs rond en ze klinken echt zo lekker
Dat is goed nieuws Nessie! Succes met je tentamensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:42 schreef Nesle het volgende:
Ik kan zeggen dat ik weer beter ben! Heb flink last en lang ook vooral, last gehad van die oor en keelonsteking. Vandaag mijn laatste antibiotica pilletje ingenomen
En nu zit ik midden in mijn tentamenweek, vrijdag lekker vakantie![]()
Ik ga me opgevenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weer meedoen!
Waar gaat het stukje over? Misschien wil ik het idd wel lezen
Maar vraag vooral altijd even als je een eindredactie ndoig hebt, Nederlands is een sterk punt van me
En bij welke Lush werk je nou?
Ik ga zo koffie drinken met een vriendin die ik al een poos niet meer gezien heb en in die tussentijd is haar moeder overleden...
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad. Volgens mij heeft IARL dat ook.
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En niet te snel weer beginnen he?
Master van wat?? Ik niet snap?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:33 schreef wyccie het volgende:
Die quoot ik even.
Ik ben al wel Master.![]()
MadMaster natuurlijk ook. En IARL toch ook?
* meldtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hee B., heb je ook belang bij een autootje dan?ik heb nog een leuk polo'tje in de aanbieding
Wanneer kwam IARL ook alweer terug? Die was eventueel ook geïnteresseerd....
Maar daar heb ik dan persoonlijk niets meequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Afgelopen week in Stuttgart een originele Jaguar E-type gezien, in prima conditie, was erg mooi
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
Nog wel even een mededeling: 1 november is het weer museumnacht in Amsterdam
Voor 17 euro alle musea kunnen bezoeken
Tsja, 2 weken op vakantie, en heel de wereld in chaos. Volgende keer ga ik wel wat minder lang wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:02 schreef Whiteguy het volgende:
En IARL.. moet ik al mn geld bij icesave weghalen?
Ik vind dat je morgen thuis moet blijven ongeacht wat de dokter zegt. Maar ja, ik vind wel meerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestIk ben benieuwd wat de dokter te zeggen heeft, misschien morgen ook nog maar even thuisblijven
Welkom terug trouwensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:45 schreef iamredleader het volgende:
Allereerst een hallo
Ik heb net alle topics van de afgelopen 2+ weken bijgelezen![]()
Zal een aantal quotes plaatsen en hier korte reacties op geven, daarna komt 1 post met "hoe gaat het nu".
quote:
Is toch alweer 2 jaar geleden? Of ben je vorig jaar ook geweest?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]ik ga weer kaartjes scoren, Artis at night was vorig jaar erg tof
en ook het vlinder-huis bezocht, paar weken laten weer overdag naar Artis, alleen zullen we dit jaar wat minder (veel en ver) kunnen lopen vanwege Tinuviel's inmiddels verder gevorderde zwangerschap
Whehe, inderdaad, had je even ge-sms't, leek me wel leuk om zo de groetjes hier te doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:00 schreef MaJo het volgende:ik moest hier even de groeten doen van mr en mrs IARL, dus bij dezen
Dank je wel, ook iedereen anders die heeft gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, gefeliciteerd! Je bent nu echt jarig
Jazeker. Alleen komen ze al zo'n decennium lang "volgende maand" met dat album ':')quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik je dan alvast voorbereiden op het feit dat Guns 'n Roses volgende maand met een nieuw album komt?
Oei, nou weet ik het niet meer zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:52 schreef MaJo het volgende:
Is toch alweer 2 jaar geleden? Of ben je vorig jaar ook geweest?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
Mag ik nu naar bed? Ik heb het eigenlijk nu wel gehad na een nacht werken.
Details van auto? Gaarne zo compleet mogelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, iarl, daar was je weer. Mooie verjaardag gehad?
En wbt het autootje... dat gaat dit weekend mee naar Almelo, waar hij waarschijnlijk bij de sloop belandtwil je hem nog redden?
Als ik nu tegen iets aan leun slaap ik meteen. Permissie om te gaan slapen?quote:
Gegeven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik nu tegen iets aan leun slaap ik meteen. Permissie om te gaan slapen?
Roger, Cobra4 uit het net tot nader bericht, uit.quote:
Pfoe, ik weet er niet zo heel veel van, maar het volgende:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Details van auto? Gaarne zo compleet mogelijk
Coupé's hebben normaal twee deuren. Als LaBla je het kenteken pm\t zou je op de site van RDW andere details op kunnen vragen. Zij vertellen je het aantal deuren, brandstof, kleur, motorisering en dergelijkequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:17 schreef iamredleader het volgende:
Graag, ben wel benieuwd. Hoeveel deuren?
3, het is echt maar een klein autootje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:17 schreef iamredleader het volgende:
Graag, ben wel benieuwd. Hoeveel deuren?
Oh dat is wel slim ja, ik zal even kijken!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Coupé's hebben normaal twee deuren. Als LaBla je het kenteken pm\t zou je op de site van RDW andere details op kunnen vragen. Zij vertellen je het aantal deuren, brandstof, kleur, motorisering en dergelijke
Oh maar dat snap ik wel hoor. Dit autootje zou heel geschikt zijn zo voor de komende tijd, om wat achter de hand te hebben, maar daar wil je inderdaad niet al te lang een baby'tje mee vervoeren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:34 schreef iamredleader het volgende:
Ik zal maar gelijk heel eerlijk zijn: 3-deurs is geen optie. We kopen juist een autootje zodat we makkelijk met de baby dingen kunnen doen, en iedereen zegt hetzelfde: je moet een 4-deurs hebben.
En dat met een APK die binnenkort verloopt... sorry LB, maar ik moet eerlijk gezegd toch afhaken.
Toen ik van Enschede naar Leeuwarden verhuisde was ik erg blij met mijn gehuurde bestelbusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
De Passat was trouwens zo ideaalde beste vriend van
heeft er ook een, dus we hebben maar 3 ritjes met die twee bakken hoeven maken en toen was alles hier
En nu is het hier een rotzooi
Waarom zou je een ML willen hebben?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:59 schreef Whiteguy het volgende:
Nadat ik vrijdag op de terugweg van werk naar huis (ongeveer 400 meter) al de nodige te dure, maar wel coole auto's gespot had (in dat kleine stukje 3 auto's tegengekomen, een aston martin, een mercedes SL en een mercedes ML serie), kwam ik vandaag in dat korte stukje tussen werk en huis een corvette Z06 tegen![]()
![]()
Dat zegt mij twee dingen: Er zitten te veel rijke stinkerds hier in de buurt en ik zou niet weten wie dat zijn
De corvette zou overigens wel mijn voorkeur hebben van de drie. Heb je tenminste nog een beetje bagageruimte in![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig, LB d'r avatar is weer als vanouds.
Als het zo doorgaat met de beurs kan ik mijn DD ook weer inwisselen...
Ik heb nu zo'n nekkoptelefoon op. Die zat even vervelend, vandaar dat ik em van een oor had gehaald. En precies op dat moment kwam ik daar achterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:07 schreef iamredleader het volgende:
Zo, inmiddels wat opgeruimder in huis
MM, wanneer ga je jouw avatar weer terugzetten?
Tim, waarom luister je dan naar Radar Love met alleen rechts?
Als de financiële perikelen weer wat minder actueel zijn...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:07 schreef iamredleader het volgende:
Zo, inmiddels wat opgeruimder in huis
MM, wanneer ga je jouw avatar weer terugzetten?
Mee eens, maar het zal straks wat minder de dagelijkse gang van zaken beheersen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef iamredleader het volgende:
@PS: geen idee.
@MM: dan zal dat nog wel even duren...
Mijn persoonlijke inschatting is dat de huidige opleving van wat korte duur zal zijn, de algehele problematiek is niet opgelost met wat garanties...
Je titel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef iamredleader het volgende:
Master van wat?? Ik niet snap?
Hij is hier laatst nog geweest. Hij had het gewoon wat drukker of wilde hier niet meer zoveel nutteloos rondhangen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is er eigenlijk met Roofin'Burner gebeurd, mijn forumpapa for life?
Leren hoe je kort en krachtig je standpunt moet verdedigen. Helder uitleggen wat je bedoelt in korte tijd en met weinig ondersteunende tekst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij die opdracht die ik nu aan het maken ben hoort ook een korte presentatie. Hier zitten een paar eisen aan: het mag maximaal 5 minuten duren en 2 sheets hebben. Waarom dan nog presenteren?
Bachelor of Arts. Geen masterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:48 schreef wyccie het volgende:
Je titel.
Ik ben master of science, volgens mij heb jij toch ook je diploma?
Ja dat snap ik wel, vind het ook wel prettig dat het max 5 minuten is, maar ik vind het ook stom dat ik daar slides bij moet maken. Maximaal 2quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leren hoe je kort en krachtig je standpunt moet verdedigen. Helder uitleggen wat je bedoelt in korte tijd en met weinig ondersteunende tekst.
Ik vind het juist fijn als je maar max. 5 minuten hoeft te lullen. Minder tijd om op je bek te gaan.
Jawel, ik doe 2 opleidingen: Woningfinanciering 2 van het NIBE-SS en Balanslezen van een klein bureau. Dit is ter verdieping van mijn kennis in m'n werkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:52 schreef wyccie het volgende:
Je was toch laatst ook zo fanatiek aan het studeren voor examens?
En ik ben 2 dagen terug, alleen maar dikke groene cijfers overalquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:55 schreef Etcetera het volgende:
en welkom terug iarlje kunt ook nooit eens lekker op vakantie he
crisis alom
Gelukkig is het nog mooi weerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef iamredleader het volgende:
Hapjes? Je bedoelt specifieke feest-gebonden gerechten? Appeltjes met honing, zalm (vis eigenlijk in het algemeen), en de challes (die gevlochten broden) zijn dan rond (niet gevlochten trouwens).
Ik ga nu naar m'n ouderslekker eten in de soeka
Ik ook.quote:
Ik heb nog zalmfilet over van de sushi afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:17 schreef wyccie het volgende:
Oeh, zalm. Heerlijk! Het mag van mij wel elke dag Joods nieuwjaar zijn dan.
Misschien een stomme vraag, maar werkt een pretsigaretje niet bij jou?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:22 schreef MaJo het volgende:
Net in bad geweest, heerlijk zo'n relaxdagVoel me mentaal nu wel goed, en ook wel redelijk uitgerust, maar nog steeds een wazige hoofdpijn en nog niet helemaal lekker
Doe ik op dit moment niet ivm mijn medicijnen. Deed het daarvoor wel eens en vind het af en toe voor de ontspanning wel relaxedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar werkt een pretsigaretje niet bij jou?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar werkt een pretsigaretje niet bij jou?
Met medicijnen inderdaad niet zo'n goed combi.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe ik op dit moment niet ivm mijn medicijnen. Deed het daarvoor wel eens en vind het af en toe voor de ontspanning wel relaxed
Ik rook zelf dat spul al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb met Sven eens een joint (geprobeerd) te roken, maar vond het echt niks.Ten eerste kreeg ik de hele tijd hoestbuien en vervolgens voelde ik me alleen maar heel raar en draaiierig.
![]()
Sven werd er wel heel knuffelig van trouwens.
Zo noemen mijn schoonzus en zwager het als m'n neefje in de rondte loopt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik wist niet dat jointjes pretsigaretten werden genoemd.
Da's mooi, want ik had je laatst gevraagd bij welke muzieknummers je er compleet in kon opgaan, maar dat had je volgens mij niet beantwoord.quote:
Hihihi, daarom heet het ook 'stoned' volgens mij, je hoofd wordt er net een steen vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb met Sven eens een joint (geprobeerd) te roken, maar vond het echt niks.Ten eerste kreeg ik de hele tijd hoestbuien en vervolgens voelde ik me alleen maar heel raar en draaiierig.
![]()
Sven werd er wel heel knuffelig van trouwens.
Oh die vraag even gemistquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's mooi, want ik had je laatst gevraagd bij welke muzieknummers je er compleet in kon opgaan, maar dat had je volgens mij niet beantwoord.
Herkansing nu dus...
Vind je het niet pijnlijk om zo in je eigen huis aan het breken en hameren te zijn? of is het nu geen rampscene meer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..thuis
Ons huis heeft officieel geen dak meer
Vrijdag moet het er weer op zitten maar nu is het compleet weg.
De stelling staat voor de helft, morgen de rest erbij. Dus vanaf heden kan ik officieel stellingen bouwen
Eeeh, je weet dat we brand hebben gehad toch? Het is niet een eigen huisje hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:32 schreef wyccie het volgende:
Wat goed, Nem. Je bent eigenlijk gewoon huizenbouwer.
Ik vind het altijd zo knap dat mensen een huisje kopen en zelf alles verbouwen. Ik zou niet weten hoe en waar ik moet beginnen.
Meubels in elkaar zetten kan ik dan weer wel.
Nee, helemaal niet eigenlijk. Het ruimt wel lekker op en er kunnen nu een aantal verbouwingen plaatsvinden die toch al op de planning stonden maar nooit gedaan zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vind je het niet pijnlijk om zo in je eigen huis aan het breken en hameren te zijn?
Ik zal eens kijken of ik morgen wat fotos kan maken. Er staat echt niet meer dan een paar murenquote:of is het nu geen rampscene meer?
Ja, maar zoals ik het nu hoor lijkt het alsof alles tot op de muren na gestript is en jullie alles weer opnieuw opbouwen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeh, je weet dat we brand hebben gehad toch? Het is niet een eigen huisje hoor
Dat "lijken" mag je weglaten. Dat is zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik het nu hoor lijkt het alsof alles tot op de muren na gestript is en jullie alles weer opnieuw opbouwen.
Ah, dat klinkt goed. Dan wens ik je morgen veel succes maar weer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet eigenlijk. Het ruimt wel lekker op en er kunnen nu een aantal verbouwingen plaatsvinden die toch al op de planning stonden maar nooit gedaan zijn.
[..]
Ik zal eens kijken of ik morgen wat fotos kan maken. Er staat echt niet meer dan een paar muren
Ik heb er sowieso niet zo heel veel moeite mee gehad eigenlijk. Er zijn ergere dingen en wij zijn niet zo bij de pakken neerzitterig.
OK, dacht dat je specifieke songs bedoelde...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh die vraag even gemistIk heb dat niet bij specifieke nummers, maar de aanleiding dat ik dat schreef was dat ik naar een nummer luisterde van iemand bij wie een chronische ziekte was geconstateerd en die daarover zong. Heel intens gezongen was dat...
quote:Het doet jullie vast deugd om te horen dat het bij die rare Duitsers niet (meer?) het geval is
Ik kan niet zo heel goed tegen Coldplay.quote:Sowieso altijd doet Coldplay het wel goed, maar het ligt ook aan mijn stemming enzo
Raar idee lijkt me dat om te klussen in een gestript huis dat voorheen je eigen onderkomen was en toen ook nog aangekleed was...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat "lijken" mag je weglaten. Dat is zo
Electriciteit, stuc, plafonds, vloeren, dak, tussenmuurtjes, achterpui...ALLES.
Vooral omdat brandgeur OVERAL in gaat zitten.
Laat het maar horen als je definitief besloten hebt, dan ga ik gezellig meequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net mijn bed opgemaakt, kopje thee gezet en lig nu onder de wol. Lekker op tijd gaan slapen
morgen weer aan het werk maar ik ga de komende dagen wel mijn rust nemen. Beetje studeren, werken, op tijd naar bed. Even geen afspraken. Ik ga denk ik zaterdag wel naar Rascal dus nem als je zin hebt?
O ja, daar zou ik ook nog eens naar toe komen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net mijn bed opgemaakt, kopje thee gezet en lig nu onder de wol. Lekker op tijd gaan slapen
morgen weer aan het werk maar ik ga de komende dagen wel mijn rust nemen. Beetje studeren, werken, op tijd naar bed. Even geen afspraken. Ik ga denk ik zaterdag wel naar Rascal dus nem als je zin hebt?
Ze bedoeld tokyo hotelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dacht dat je specifieke songs bedoelde...
[..]
[..]
Ik kan niet zo heel goed tegen Coldplay.
Op één of andere manier vind ik het allemaal zo ééntonig en Chris Martin vind ik een suffe sok...
Nou ik had het er met de buurvrouw over. Nu loop ik door het huis met het idee dat ik het huis gewoon aan het leeghalen ben. ONS huis. Ik denk dat het pas raar gaat worden als de achterpui verplaatst/herplaatst is (balkon gaat weg, wordt extra meter kamer) en alles is opnieuw gestuct en geverfd en gedaan. Want dán pas ben ik echt in een vreemd huis.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raar idee lijkt me dat om te klussen in een gestript huis dat voorheen je eigen onderkomen was en toen ook nog aangekleed was...
Dat kan je hart toch niet meer aan joh opaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, daar zou ik ook nog eens naar toe komen...
Zoals het er nu naar uitziet ga ik wel, maar hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat het maar horen als je definitief besloten hebt, dan ga ik gezellig mee
Dan zet ik het gewoon alvast vastquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet ga ik wel, maar hou je op de hoogte
Dat zijn iderdaad kansloze Duitsers...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze bedoeld tokyo hotelmijn god wat een hopeloze band. Vooral de fans zijn echt kansloos
sorry ps, er zitten vast leuke fans tussen maar wat ik ervan gezien heb vond ik het echt niks.
You love them or you hate them...quote:Coldplay is bij mij nooit echt aangekomen terwijl het best mooi is volgens mijken het gewoon niet voldoende
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, daar zou ik ook nog eens naar toe komen...
Ik hoef toch niet te paaldansen daarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan je hart toch niet meer aan joh opa
Tsssk waarom denk je anders dat ik daarheen ga?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet te paaldansen daar
Andere bezigheden...quote:
Ik heb een full-time job, ver weg van het centrum, dus even de Leidsestraat aandoen terwijl jij daar werkt zit er niet 1, 2, 3 in...quote:het verbaasd me trouwens dat je niet meer naar de Lush bent gekomenhad verwacht dat je me nog wel een keer was komen opzoeken
Geen idee,maar ik ben wel benieuwd naar het concept op zich.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tsssk waarom denk je anders dat ik daarheen ga?![]()
Dan imiteer ik jou...quote:Nu ga ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5.20 x je inleg als je op groningen in zet...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere bezigheden...
A.s. zaterdag moet Ajax spelen tegen Groningen en ik ga daar maar weer eens een kijkje nemen.
[..]
Ik heb een full-time job, ver weg van het centrum, dus even de Leidsestraat aandoen terwijl jij daar werkt zit er niet 1, 2, 3 in...
Het is dan wel in de Arena, maar ik overweeg het wel... groningen is behoorlijk sterk de laatste tijd, en ajax niet bepaald.
Als je naar de leidse gaat sta je voor de verkeerde winkelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere bezigheden...
A.s. zaterdag moet Ajax spelen tegen Groningen en ik ga daar maar weer eens een kijkje nemen.
[..]
Ik heb een full-time job, ver weg van het centrum, dus even de Leidsestraat aandoen terwijl jij daar werkt zit er niet 1, 2, 3 in...
Wat doe je er mee, als je het niet rookt? opeten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je je bedenken, ik heb net de nieuwe oogst geknipt, dus voorraad zat (bijna 1,5 ons van 2 plantjes)...
Dat roept om foto'squote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..thuis
Ons huis heeft officieel geen dak meer
Vrijdag moet het er weer op zitten maar nu is het compleet weg.
De stelling staat voor de helft, morgen de rest erbij. Dus vanaf heden kan ik officieel stellingen bouwen
Ik weet van tevoren niet hoe ik me de dag erna voel hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:50 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zei ik toch al? Als je nu ook nog eens leert luisteren
't Was maar een pesterijtje natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet van tevoren niet hoe ik me de dag erna voel heals ik kan werken vind ik het lullig om me ziek te melden. Maar nu ben ik echt ziek
Goot meuning!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:00 schreef Soempie het volgende:
Beterschap MaJo.![]()
En goedemorgen iedereen.
quote:
Ja, maar ik had net mijn koffie omgegooidquote:
Ik ook, maar dan hoofdarbeid.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er trouwens weer vandoor...hard aan de arbeid
Wacht even, heb je daar ook nooit gewerkt dan in de Leidsestraatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je naar de leidse gaat sta je voor de verkeerde winkel
Het meeste weggeven en een beetje bewaren voor liefhebbers die toevallig langskomen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat doe je er mee, als je het niet rookt? opeten?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:09 schreef Whiteguy het volgende:
PS jij was niet in leiden vandaag he ?
Ik ben volgens mij je evil twin tegengekomen. Wilde al bijna 'hee PS' roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
5.20 x je inleg als je op groningen in zet...
Het is dan wel in de Arena, maar ik overweeg het wel... groningen is behoorlijk sterk de laatste tijd, en ajax niet bepaald.
![]()
Hoezo evil?
Ik zit trouwens maar nèt boven de 1.60, dus het had gekund
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Is m'n zusje echt 10 cm langer dan jij bent?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Hoezo evil?
Ze keek nogal zuur vergeleken met het lachebekje wat ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Hoezo evil?
Dan was ik het nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze keek nogal zuur vergeleken met het lachebekje wat ik me kan herinneren
Uitsmijterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:25 schreef Whiteguy het volgende:
Ok... ik sta voor een lastige keuze
uitsmijter of tosti
Pre-fab tosti's komen hier het huis niet in. Alleen de vlamtosti zou ik wel een doosje van in de vriezer willen hebben eigenlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitsmijter. Zeker als de tosti een pre-fab is
Ik wist niet eens dat er een pre-fab tosti bestaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uitsmijter. Zeker als de tosti een pre-fab is
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef iamredleader het volgende:
Er zullen vast wel meer dingen zijn die je niet weet, Soemp
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een pre-fab tosti bestaat.
Alleen als invaller af en toe.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, heb je daar ook nooit gewerkt dan in de Leidsestraat
Ja, ik was toen op weg naar het Leidseplein en ben daarom langs de vestiging in de Leidsestraat gelopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen als invaller af en toe.
maar vertel, stond je die ene keer bij de leidse dan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef MaJo het volgende:
@madmaster:ik vond het al zo vreemd dat je wist waar ik werkte maar nadat je mijn collega's beschreef leek het wel te kloppen
nu waren die beschrijvingen ook niet uniek, een blond meisje en eentje die engels spreekt die ook roodharig was, maar wat steviger dan MaJo
maar nee ik werk in de kalverstraat en af en toe in de leidse
Toch weer 1 stapje hoger op het monopoly bordquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef MaJo het volgende:
@madmaster:ik vond het al zo vreemd dat je wist waar ik werkte maar nadat je mijn collega's beschreef leek het wel te kloppen
nu waren die beschrijvingen ook niet uniek, een blond meisje en eentje die engels spreekt
maar nee ik werk in de kalverstraat en af en toe in de leidse
Hier hebben we er nog een. Echt iets van 50 jaar oud ofzoquote:
Het zijn er 3 geworden, in verband met de beschikbare hoeveelheid vloeibaar mengsel. Ik heb zondag de familie op bezoek voor Tinuviel en mijn verjaardagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat ben je van plan dat je vier pompoentaarten gaat maken?
Met briefjes van 1 gulden, die heb ik ook uit de erfenis verkregen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier hebben we er nog een. Echt iets van 50 jaar oud ofzo
De bankbiljetjes zijn inmiddels al bijna vergaan
M'n ouders hebben er ook nog een hele oude liggen, daarvan is het bord inmiddels aardig versleten van alle rondjes die al die pionnetjes hebben gemaaktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:09 schreef Whiteguy het volgende:
Hier hebben we er nog een. Echt iets van 50 jaar oud ofzo
De bankbiljetjes zijn inmiddels al bijna vergaan
Monopoly en Risk, 2 van die echte spelletjesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Monopoly
Niemand wou dat met mij spelen vroeger... vonden allemaal dat het te lang duurde
Woei, dat klinkt leuk... wanneer "volgend jaar" zou dat dan zijn?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mn vriend mailde net een supertof nieuwtje:
Volgend jaar moet hij naar een conferentie in San Francisco........ of ik mee wil?!!!!!!!![]()
![]()
In november pasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Woei, dat klinkt leuk... wanneer "volgend jaar" zou dat dan zijn?
Dat vind ik nog steedsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Monopoly
Niemand wou dat met mij spelen vroeger... vonden allemaal dat het te lang duurde
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef iamredleader het volgende:
En wie weet waar de dollar tegen die tijd staat
het is toch logisch dat het een keer mis zou gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gisteren heb ik een stukje van die uitzending over de financiële crisis gezien, wel bizar die man die het in 2003 allemaal al voorspeld had!
welke serie en welke aflevering?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:36 schreef Etcetera het volgende:
petsie-etsieseriously
![]()
soms is er een aflevering van een serie die al klassiek is voordat je 'm uberhaupt hebt gezien
Ja tuurlijk, die meneer had gewoon een goeie visie op economische ontwikkelingen, maar toch bizar dat het allemaal ook echt zo is gebeurd... als iemand nu zoiets zegt dan denk je toch in eerste instantie: 'dat zal wel loslopen'quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Etc!
@LadyBlack, voorspellen vind ik dan weer zo'n groot woord... als er 1 doemdenker elke week een voorspelling doet, zal er vast af en toe eentje gelijk hebben
Ik heb de uitzending niet gezien en geen verstand van economie, maar heb een en ander wel meegekregen. Ik denk wel dat er mensen zijn geweest die het echt aan zagen komen. En dan niet een vage notie, maar wel onderbouwd en op meer gebaseerd dan alleen het doemdenken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef iamredleader het volgende:Etc!
@LadyBlack, voorspellen vind ik dan weer zo'n groot woord... als er 1 doemdenker elke week een voorspelling doet, zal er vast af en toe eentje gelijk hebben
NCIS (quote:
Soms overdrijf ik bij dat soort dingenquote:
nou vooruitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soms overdrijf ik bij dat soort dingen
Ik heb expres een paar dollar biljetten mee terug genomen uit de US. Voor het geval ze over een tijdje niet meer bestaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]daar had ik nog niet eens bij nagedacht!
Gisteren heb ik een stukje van die uitzending over de financiële crisis gezien, wel bizar die man die het in 2003 allemaal al voorspeld had!
Ik heb ook het idee dat het al later is, komt omdat ik eigenlijk al avondeten heb gehad (om 17 uur). Flinke steaks gegeten bij een kameraadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:12 schreef Soempie het volgende:
En ik wil dat het wat later is. Zin om Two and a half men te kijken.
Die spier voelde ik vandaag haast niets meer van dankzij de balsemquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan hoofdarbeid.![]()
Voorzichtig met die spier hè.
Whehe MM heeft steeds bij de verkeerde winkel staan stalkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, heb je daar ook nooit gewerkt dan in de Leidsestraat
Zo is het net of je Tinuviel alleen nog maar als buik ziet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef iamredleader het volgende:
* hoopt op een lekkere trappel-avond met de buik *
Daar is een Nederlands woord voor: uitputting.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:53 schreef MaJo het volgende:
Jezus hoe moe kun je zijnvanmiddag nog even gaan liggen en ik werd wakker om 6 uur
en ik ben gewoon nog steeds gaar
Daar heeft toch geen mens tijd voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:55 schreef iamredleader het volgende:
Misschien moet je een paar weken echt goed uitrusten. Geen lange avonden, geen zware dagen, echt vakantie zoals het hoort: wekenlang niks doen en uitrusten, boeken lezen, filmpjes kijken en zo
Dank, dat gaat vast lukkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:40 schreef iamredleader het volgende:smakelijk eten, geniet en veel plezier
ɐɾ sʇǝıozquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef iamredleader het volgende:
Een soort van tegenhanger van icanhazcheezburger?
Mwoah... die buik (eigenlijk de inhoud) leidt echt inmiddels een eigen levenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo is het net of je Tinuviel alleen nog maar als buik ziet.![]()
Aan de buik zit ook nog een Tinuviel.
welke opleiding dan? Ik word ook bachelor of science, ik zou zeggen jij ook met je financiële baan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bachelor of Arts. Geen master
Ik had laatst pompoencouscous en dat was zo klaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:58 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, een pompoen slachten en er ook nog eens wat stukken uithakken voor taart, plus alle bijbehorende werkzaamheden, kost nogal wat tijd
Taarten 1 en 2 zijn gevuld met het vulsel, 3 en 4 staan "klaar te bakken" in hun deegvorm. Straks gaan 1 en 2 in de oven, daarna 3 en 4.ben benieuwd!
Wat dacht hij, dat je nee zou zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mn vriend mailde net een supertof nieuwtje:
Volgend jaar moet hij naar een conferentie in San Francisco........ of ik mee wil?!!!!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |