Nee, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand anders me niet al voor isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]heb je die al ingestuurd naar Rob Stenders??
Zet je wekker over een uur, en ga dan even een tukje doen op de bankquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Soempie het volgende:
Ik wil naar bed, maar als ik dat doe ben ik de rest van de dag/ avond echt heel gaar.![]()
Misschien alleen even lezen in bed dan.
Vind je het erg dat ik dáár nog niet over nagedacht heb?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
OMG ik hoor zojuist de naam van een van mijn buurmeisjes: ShakiraEcht een superblond kleutertje, en dan zo'n naam...
Hoe zouden jullie je kind noemen?
Soempie-actie + 20quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef Soempie het volgende:
Ik had een pen gekocht die je kunt buigen. Buig ik, gaat dat ding stuk!![]()
* Tot zover het nieuws vanuit Breda. Terug naar de studio.
mee heen gaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef Soempie het volgende:
quote:* Tot zover het nieuws vanuit Breda. Terug naar de studio.
Jij moet ook niet buigen, je moet die pen buigen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben geen kinderen, maar in het geval dat we die per ongeluk toch zouden krijgen:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
OMG ik hoor zojuist de naam van een van mijn buurmeisjes: ShakiraEcht een superblond kleutertje, en dan zo'n naam...
Eliquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
Dat was Soempie, live op locatie. Bedankt voor de mededeling, Soempie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef Soempie het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil geen kinderen, maar ik vind het wel leuk om namen te verzinnen. Vroeger had ik een heel lijstje met potentiele namen voor jongens en meisjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Vind je het erg dat ik dáár nog niet over nagedacht heb?
Eerst een, dán een keer nadenken
Dat is...anders. Waarom per se plaatsnamen? Denk je niet dat veel mensen dan denken dat die kinderen daar zijn verwekt? (:r )quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben geen kinderen, maar in het geval dat we die per ongeluk toch zouden krijgen:
Jongetje = Kashmir
Meisje = Vienna
Kashmir = Song van Led Zeppelinquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef wyccie het volgende:
Dat is...anders. Waarom per se plaatsnamen? Denk je niet dat veel mensen dan denken dat die kinderen daar zijn verwekt? (:r )
Er stond toch ook niet op hoevér hij kon buigen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef Soempie het volgende:
Prachtige pen, tweedelige set. Zo goed als nieuw, slechts één keer gebruikt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:10 schreef Wiebelkont het volgende:
*terugdenkt aan iets met een 'heel rustig hondje'
Het is puur toeval dat het beide steden zijn, we hebben ze gekozen n.a.v. die songs.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht meteen aan Ultravox bij Vienna. Is het dan gewoon toeval dat het plaatsnamen zijn, of heeft dat ook in je achterhoofd meegespeeld?
Joop valt toch best mee?
Die namen hebben we al zo'n 20 jaar geleden bedacht, dus als het nu een modenamen zijn dan zijn we kennelijk trendsetters geweest...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Vienna vind ik juist een modenaam. Kashmir vind ik nog wel meevallen maar wel heel erg GTST/ONM-karakter.
Mocht ik ooit kinderen krijgen met Wiebel, dan noemen we ze in elk geval niet zoals hij het wil. De namen die Wiebel bedacht heeft vallen wat mij betreft echt in het 'Shakira' rijtje.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef wyccie het volgende:
Dat was Soempie, live op locatie. Bedankt voor de mededeling, Soempie.![]()
Nou, een mens kan zich toch vergissenquote:
kashmir vind ik niks, Vienna heel mooiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet ook niet buigen, je moet die pen buigen...
[..]
Wij hebben geen kinderen, maar in het geval dat we die per ongeluk toch zouden krijgen:
Jongetje = Kashmir
Meisje = Vienna
vond en had ik vroeger ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef wyccie het volgende:
Ik wil geen kinderen, maar ik vind het wel leuk om namen te verzinnen. Vroeger had ik een heel lijstje met potentiele namen voor jongens en meisjes.![]()
Ik heb al twee kindjes aan namen geholpen.![]()
[..]
Je kunt je kind toch best Jan Willem of Marie Jose noemen en dan vervolgens Jan of Marie als roepnaam?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:36 schreef Soempie het volgende:
We hebben hier ook al een discussie gehad over het geven van 1 naam of meerdere. Ik wil m'n kind echt niet opzadelen met meer dan 1 naam. Vind dat echt onzin.
Sven vindt dat juist wel mooi.
En zijn punt is altijd: 'ik ben toch diegene die de naam moet aangeven bij de gemeente'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om naar de kroeg te gaan![]()
Nah, ik heb zelf twee namen en dat is vaak echt gedoe als je iets moet regelen. Of dat ze je aan het begin van het schooljaar bij je tweede naam noemen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:58 schreef B.ertha het volgende:
Je kunt je kind toch best Jan Willem of Marie Jose noemen en dan vervolgens Jan of Marie als roepnaam?
Ik heet Maria Margaretha, niet eens mijn echte voornaam. Ik heb er geen problemen meequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, ik heb zelf twee namen en dat is vaak echt gedoe als je iets moet regelen. Of dat ze je aan het begin van het schooljaar bij je tweede naam noemen.![]()
Ik zie het nut niet. Het is alleen maar lastig eigenlijk. Je gebruikt de tweede naam nooit, alleen als je formulieren in moet vullen. Waarom zou je je kind dan twee namen geven?
![]()
Ik denk echt nooit aan m'n hele naam. Ik heet gewoon Cathy en vind het echt niet boeiend dat er nog andere namen zijn. Alleen irritant dus als het verkeerd op een pasje komt oid.
Hallo MM...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heet Maria Margaretha, niet eens mijn echte voornaam. Ik heb er geen problemen mee
Dat was vroeger toch Treets?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
vroegâh, zeiden we nog wel eens M&M's
Maar het voegt denk ik ook niet echt iets toe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heet Maria Margaretha, niet eens mijn echte voornaam. Ik heb er geen problemen mee
Dat is vast van héél vroeger.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch Treets?
[ afbeelding ]
"De snoepjes kwamen in Nederland in begin jaren 60 als Treets (met pinda's) en Bonitos (zonder pindas) op de markt, maar in 1983 werden deze namen gewijzigd in respectievelijk 'M&M's Pinda' en 'M&M's Choco'. "quote:
Ik ben van 1983quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
"De snoepjes kwamen in Nederland in begin jaren 60 als Treets (met pinda's) en Bonitos (zonder pindas) op de markt, maar in 1983 werden deze namen gewijzigd in respectievelijk 'M&M's Pinda' en 'M&M's Choco'. "
Zo gewoon is Cathy nou ook weer niet, vind ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar het voegt denk ik ook niet echt iets toe.
Ik zie het nut gewoon niet. Voel je je 'Maria Margaretha'?
Ik heet gewoon Cathy en die andere namen kunnen me gestolen worden.
M'n punt is ook niet of het een gewone naam is of niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo gewoon is Cathy nou ook weer niet, vind ik.
Ik hoor het zelden. Wel een leuke naam...
En zo hebben we het dankzij LB nu nog steeds over voornamen...
Dan ben je dus van de M&M's-generatie...quote:
Jawel, naar m'n oma. Maar haar roepnaam was ook 'Cathy'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ben je niet vernoemd naar iemand, Soempie? Met je tweede naam bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |