Het is zo'n simpel gegeven, maar mijn vriend doet het toch elke keer weer fout. Ik had kipfilet voor hem gekocht omdat ie buikgriep had gehad, gooit ie die in een enorme plas olie in de panquote:
American Psychological Associationquote:
Valt wel mee. Als je het goed droog maakt daarna is het net zo goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is zo'n simpel gegeven, maar mijn vriend doet het toch elke keer weer fout. Ik had kipfilet voor hem gekocht omdat ie buikgriep had gehad, gooit ie die in een enorme plas olie in de panweg lichtverteerbaar effect
Frikandel speciaal is een uitstekende keuze na een buikgriepje. Twee stuks is misschien nog wel beter.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is zo'n simpel gegeven, maar mijn vriend doet het toch elke keer weer fout. Ik had kipfilet voor hem gekocht omdat ie buikgriep had gehad, gooit ie die in een enorme plas olie in de panweg lichtverteerbaar effect
Jij doet aan planningen voor buikgriepjesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Frikandel speciaal is een uitstekende keuze na een buikgriepje. Twee stuks is misschien nog wel beter.
Nu ik er over nadenk... kan zomaar alweer een jaar geleden dat ik een frikandel speciaal op heb... een missie voor vanavond misschien
Sinds ik van tandarts gewisseld ben is mijn negatieve houding jegens tandartsen wel iets veranderd.quote:
Had vandaag een afspraak om half 3 dus ik kom daar om 7 voor half, Uw afspraak was om kwart over 2 we hadden al een boete(rekening) klaar liggen omdat u niet gekomen was. maar daar zullen we voor deze keer van afzienquote:
Heb sinds een jaartje ook een vrouwelijke tandarts van het type 'rockchick' en hoewel ik nog steeds niet vrolijk wordt van de wortelkanaabehandeling die ik begin dit jaar heb mogen ondergaan vind ik het nog steeds een schatje...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sinds ik van tandarts gewisseld ben is mijn negatieve houding jegens tandartsen wel iets veranderd.
Ik had eerst een zure geirriteerde ouwe vent, nu een lief, enthousiast klein vrouwtje (wat haar werk ook nog prima doet).. dus dat is wel een vooruitgang. Dan ga je in ieder geval met wat minder tegenzin in die stoel zitten.
Hoe vaak per week krijg je zo'n box?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef Etcetera het volgende:
studentenboxinhoud (uit m'n hoofd) een zak chips, Tuc Hot & Spicy, mini-deo, mini-tandpasta, koffie, caramel latte, rijstmaaltijd, iets voor soepen en sauzen, mini-mentos met cola smaak (best lekker), evergreens, condooms van yippi ofzo, een viva, een hp de tijd en een hele hoop reclame en wat kortingsbonnen
Ik ben benieuwd hoe lang ze er over gaan doen voordat ik dat ding thuis heb...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef Etcetera het volgende:
studentenboxinhoud (uit m'n hoofd) een zak chips, Tuc Hot & Spicy, mini-deo, mini-tandpasta, koffie, caramel latte, rijstmaaltijd, iets voor soepen en sauzen, mini-mentos met cola smaak (best lekker), evergreens, condooms van yippi ofzo, een viva, een hp de tijd en een hele hoop reclame en wat kortingsbonnen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:21 schreef Irien het volgende:
Was eergisteren voor het eerst sinds 5 jaar !!!![]()
bij de tandarts voor controle (veel verhuisd de afgelopen jaren, geen zin, ik heb toch nooit een gaatje gehad)
Ik kneep em wel een beetje, maar o o o... "Ziet er keurig uit!! Wat een schattige verstandskiesjes, wat een mooie dikke laag glazuur"Het is niet eerlijk want ik poets slecht...
![]()
Genetisch mazzeltje?
Google komt bij mij met advies over water drinken... en 12 kilo afvallenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom blijft google hier maar adverteren met www.waaromjezus.nl ?
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Bestrijdt hardnekkig, langzittend vet....alsof het om een schoonmaakmiddel gaat
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
En het is ook nog eens van zo'n nepvitaminenshop.
Oh, ik krijg bij deze pagina een nieuwe, ook mooit
Vreemd gaan voor haar?
Life is short, have an affair! voor discreet vreemdgaan op niveau
www.secondlove.nl
Nogal jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat..... ontzéttend......... SLECHT
![]()
Nem belt 112, dan bel ik de taalnazi.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:54 schreef MaJo het volgende:
Moet er niet aan denkenzelfs cola vond ik goor
dat betekend dat het echt niet goed gaat
Inderdaad. Volgens mij heeft IARL dat ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:21 schreef Irien het volgende:
Was eergisteren voor het eerst sinds 5 jaar !!!![]()
bij de tandarts voor controle (veel verhuisd de afgelopen jaren, geen zin, ik heb toch nooit een gaatje gehad)
Ik kneep em wel een beetje, maar o o o... "Ziet er keurig uit!! Wat een schattige verstandskiesjes, wat een mooie dikke laag glazuur"Het is niet eerlijk want ik poets slecht...
![]()
Genetisch mazzeltje?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nem belt 112, dan bel ik de taalnazi.![]()
[..]
Moi aussiquote:Inderdaad. Volgens mij heeft IARL dat ook.
Die zag ik gister ook al.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat..... ontzéttend......... SLECHT
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Nog 4 weken en dan naar de USA.
Vriend in Phoenix zou een 'goedkope' huurauto regelen.
Gisteren belde hij, de kosten waren $782 voor een week incl. drop off-costs (oppikken in Phoenix, wegbrengen in Las Vegas).
Ik vond dat wat veel voor een autohuur in de USA en ben net zelf even wezen spitten.
Resultaat: ¤175,12 voor dezelfde auto onderde zelfde voorwaarden, incl. alle verzekeringen.
Kassa!!!
Oplichters zijn het die Yanks, ik heb nog nooit meer dan $200 per week betaald voor een huurauto en dat waren dan SUV's....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Drop-off koste bij ons trouwens niets. Dan was oppikken in Las Vegas en droppen in San Fran.
waar Nem het over heeft.quote:
Omdat mensen van Las Vegas naar San Fran rijden en andersom. Dus de autos komen vanzelf weer op de andere plek terecht.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:41 schreef Soempie het volgende:
Hoe kan dat nou niks kosten?
Die autoverhuurbedrijven stellen dat wanneer je een auto ophaalt in stad A en hem terug brengt in stad B, dat ze die auto weer terug moeten brengen naar stad A.quote:
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oplichters zijn het die Yanks, ik heb nog nooit meer dan $200 per week betaald voor een huurauto en dat waren dan SUV's....
Die drop off costs zijn meestal wel te omzeilen, maar die Amerikaanse vriend tuint er gewoon in.
Leuke gozer, daar niet van, maar die Yanks zijn soms zo naïef...
Dat kan ook..maar in de VS wordt er dus geld gerekend omdat die auto dan weer terug zou moeten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef Etcetera het volgende:
In nederland kan dat toch ookdat je een auto huurt bij europcar ofzo en dat je die in een andere plaats weer 'inlevert'
Ik heb nu een midsize car gehuurd, maar ik verwacht wel dat die er niet is en dat ik dus een gratis upgrade krijg.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Ik heb het al eens verteld maar wij hebben destijds voor de trip een compact auto'tje gehuurd maar we kregen een dikke vette nieuwe SUV
En Amsterdam-Maastricht is iets anders dan Buffalo-Memphis wat ik een keer gedaan heb met een drop off...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ook..maar in de VS wordt er dus geld gerekend omdat die auto dan weer terug zou moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |