Ik ook.quote:
Ik heb nog zalmfilet over van de sushi afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:17 schreef wyccie het volgende:
Oeh, zalm. Heerlijk! Het mag van mij wel elke dag Joods nieuwjaar zijn dan.
Misschien een stomme vraag, maar werkt een pretsigaretje niet bij jou?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:22 schreef MaJo het volgende:
Net in bad geweest, heerlijk zo'n relaxdagVoel me mentaal nu wel goed, en ook wel redelijk uitgerust, maar nog steeds een wazige hoofdpijn en nog niet helemaal lekker
Doe ik op dit moment niet ivm mijn medicijnen. Deed het daarvoor wel eens en vind het af en toe voor de ontspanning wel relaxedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar werkt een pretsigaretje niet bij jou?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar werkt een pretsigaretje niet bij jou?
Met medicijnen inderdaad niet zo'n goed combi.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe ik op dit moment niet ivm mijn medicijnen. Deed het daarvoor wel eens en vind het af en toe voor de ontspanning wel relaxed
Ik rook zelf dat spul al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb met Sven eens een joint (geprobeerd) te roken, maar vond het echt niks.Ten eerste kreeg ik de hele tijd hoestbuien en vervolgens voelde ik me alleen maar heel raar en draaiierig.
![]()
Sven werd er wel heel knuffelig van trouwens.
Zo noemen mijn schoonzus en zwager het als m'n neefje in de rondte loopt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik wist niet dat jointjes pretsigaretten werden genoemd.
Da's mooi, want ik had je laatst gevraagd bij welke muzieknummers je er compleet in kon opgaan, maar dat had je volgens mij niet beantwoord.quote:
Hihihi, daarom heet het ook 'stoned' volgens mij, je hoofd wordt er net een steen vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb met Sven eens een joint (geprobeerd) te roken, maar vond het echt niks.Ten eerste kreeg ik de hele tijd hoestbuien en vervolgens voelde ik me alleen maar heel raar en draaiierig.
![]()
Sven werd er wel heel knuffelig van trouwens.
Oh die vraag even gemistquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's mooi, want ik had je laatst gevraagd bij welke muzieknummers je er compleet in kon opgaan, maar dat had je volgens mij niet beantwoord.
Herkansing nu dus...
Vind je het niet pijnlijk om zo in je eigen huis aan het breken en hameren te zijn? of is het nu geen rampscene meer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..thuis
Ons huis heeft officieel geen dak meer
Vrijdag moet het er weer op zitten maar nu is het compleet weg.
De stelling staat voor de helft, morgen de rest erbij. Dus vanaf heden kan ik officieel stellingen bouwen
Eeeh, je weet dat we brand hebben gehad toch? Het is niet een eigen huisje hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:32 schreef wyccie het volgende:
Wat goed, Nem. Je bent eigenlijk gewoon huizenbouwer.
Ik vind het altijd zo knap dat mensen een huisje kopen en zelf alles verbouwen. Ik zou niet weten hoe en waar ik moet beginnen.
Meubels in elkaar zetten kan ik dan weer wel.
Nee, helemaal niet eigenlijk. Het ruimt wel lekker op en er kunnen nu een aantal verbouwingen plaatsvinden die toch al op de planning stonden maar nooit gedaan zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vind je het niet pijnlijk om zo in je eigen huis aan het breken en hameren te zijn?
Ik zal eens kijken of ik morgen wat fotos kan maken. Er staat echt niet meer dan een paar murenquote:of is het nu geen rampscene meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |