Eh... WW I?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar ging het over?
I knowquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goh, echt over WO I....?
Da's idd wat ruim van opzet. Zat meer aan een specifieke locatie denken oid.
Voor een verjaardag? Of gewoon voor de zomaar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, ga naar het noorden om ouders op te bezoeken
En je hebt nog wel een OVquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor een verjaardag? Of gewoon voor de zomaar?![]()
Ik ga veel te weinig bij familie op bezoek.
Voor door de week. M'n weekend-OV heb ik niet meer.quote:
Maar je kunt ook een dagje zonder Sven op bezoekquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor door de week. M'n weekend-OV heb ik niet meer.![]()
En toen ik hem nog wel had wilde Sven hoe dan ook toch met de auto.
Als ik familiebezoek leuk zou vinden wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je kunt ook een dagje zonder Sven op bezoek
(nee, dit is geen guilt trip post)
Ohja, gedeelde smart is dubbele smartquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik familiebezoek leuk zou vinden wel.Nu moet hij delen in de elende van het bezoek.
![]()
Dat is ook relaxquote:Ligt er ook een beetje aan welke familieleden natuurlijk.En eigenlijk was tot nu toe elk weekend te druk om even op en neer te reizen. Dit is het eerste weekend sinds tijden dat ik niks moet.
En daarna ruzie maken over wat de familie van de ander nu weer fout heeft gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, gedeelde smart is dubbele smart
Het is zeker ook niet zoiets waar je extra vroeg weg kunt sneaken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Like all the time
gala was echt oersaai
elke keer heb ik er weer zin in en altijd valt het weer tegen
En bekvechten waarom de ander zich zo "stom gedragen heeft bij mijn familie, wat moeten ze nu wel niet denken?"quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarna ruzie maken over wat de familie van de ander nu weer fout heeft gedaan
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, ze heeft haar huisgenoot eruit getrapt om samen te kunnen wonen
Nou! Overigens valt het me mee/tegen dat het 18 uur is nuquote:
Niet echt nee. Nu ken ik de jongen in kwestie zelf niet persoonlijk maar zijn broer. En die is er natuurlijk al een tijdje stuk van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:31 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Dat zijn geen berichten die je mee wilt krijgen als je zelf ook zo iemand kent nee...
Bah... zo'n naar besef. Voor die jongen is het blijkbaar de beste keus, maar als familie blijf je achter ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet echt nee. Nu ken ik de jongen in kwestie zelf niet persoonlijk maar zijn broer. En die is er natuurlijk al een tijdje stuk van.
Die jongen is even oud geloof ik(19) en heeft vanavond een soort afscheids"feest"(het is mijn woordkeuze niet) met vrienden en familie. Over een paar dagen is het over.
3 tweepersoons bedden vullenquote:
Niks concreetsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Maarre, gaat B. nou gewoon op kamers of gaan zij en Sheep samenwonen?
Chique hoor.. tussen 10000 andere debielen voor de deur gaan staan wachten, om in een bak te mogen graaien tegen een paar procent kortingquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bijenkorf is ook niet goedkoop, wel chique. En tijdens de dwaze dagen proberen mensen chiqueheid te kopen voor minder geld
Jezusquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, dit zijn nou trieste berichten: Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
Ik dacht te weten om wie het ging want ik ken een soortgelijk geval dat ook dit moment speelt en ik schrok wel even.
Beelen vind ik al zo'n flapdrol dus dat hielp niet mee
Gelukkig welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is zeker ook niet zoiets waar je extra vroeg weg kunt sneaken?
Morgen maar weer gewoon frituren dus ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In een nieuwe aflevering van "Tim vraagt zich af hoe ranzig het echt is": Struik boerenkoolstamppot. Dit is een stamppot met rookworst die je buiten de koeling kan bewaren en in dit geval tenminste houdbaar is tot augustus 2009.
GAD-VER-DAMME! De stamppot zelf valt nog wel mee, smaakt een beetje naar andere magnetronstamppot. Het haalt het dus bij lange na niet bij zelfgemaakte, maar in geval van haast of luiheid is het nog wel weg te werken. Zeker als je er wat mosterd bij doet. Maar dan die rookworst... dat was echt een van de smerigste die ik ooit gegeten heb. Ik vind rookworsten heerlijk, maar dit was echt smerig. Stel je de smaak voor van een knakworst die je op zondag onder de bank vindt terwijl je op donderdag een blik worsten open had gemaakt en je er al eentje niet kon vinden en dat komt in de buurt.
Doe het niet!
Voor morgen had ik pannenkoeken gepland, maar misschien dat ik zo alsnog op zoek ga naar een open supermarkt om wat anders te halenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Morgen maar weer gewoon frituren dus ?
Dat heb ik me dus ook al afgevraagdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:37 schreef Soempie het volgende:
MaJo, ik denk dat als je de hele dag in de winkel hebt gestaan jij ook sterk ruikt. En dat voorbijgangers dan ook iets hebben van: bweuuuuuuuuuuuuh![]()
Mehehe point takenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:37 schreef Soempie het volgende:
MaJo, ik denk dat als je de hele dag in de winkel hebt gestaan jij ook sterk ruikt. En dat voorbijgangers dan ook iets hebben van: bweuuuuuuuuuuuuh![]()
![]()
Heb het in elk geval wel bij van die taarten die een halve fles parfum opdoen.
Nog niet echt plannen, wil wel naar een Ierse pub hier in de buurt, maar dan moet ik iemand zo gek krijgen om te gaan rijden, het is geen weer om te fietsenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn de avondplannen van de menschen?
1e helft psv kijken, dan naar een verjaardag, dan naar de kroeg, en daarna zie ik wel waar ik terecht komquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn de avondplannen van de menschen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |