Doe 'm de groetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:46 schreef MaJo het volgende:ben iets minder misselijk door het nuttigen van een blikje cola
nu college en dan zo meeten met Asmo
Hij gaat morgen weer weg
Ik denk dat het op, pak 'm beet, de NRC niet beter was gegaan...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef Supersheep het volgende:
Oh, de Sp!ts. Geen wonder dat er onkruid uit komt.
Everybody's heard:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
Haven't you heard????
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Everybody's heard:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Kom nu net voor het eerst sinds zondag op mijn kamer en de stank is bijna ondragelijk.
Oorzaak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat heb je haar ook verteld?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
Kom ik net bij de winkel vandaan staat er iemand van mijn leeftijd met 'r kat bij de waterkant. Ik kon zo gauw geen riem ontdekken maar aan de kant en in het water zaten allemaal eenden en die kat zat er springklaar bij
Je kat uitlaten is tot daaraan toe. Maar je kat zo voeren
Nee want ik heb er alle vertrouwen in dat het iets anders was dan het leekquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dat heb je haar ook verteld?
Dan is het juist leuk om er wat van te zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee want ik heb er alle vertrouwen in dat het iets anders was dan het leek![]()
Okay ik ga even terugquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan is het juist leuk om er wat van te zeggen
Kom je daar, ligt er een karkas van een kat met daarom 4 bloeddorstige eendenquote:
Dan moet je A Nameless Witch van A Lee Martinez eens lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kom je daar, ligt er een karkas van een kat met daarom 4 bloeddorstige eenden
noes it's the spanish inquisition!quote:
quote:lemonlimeskull: Keith dodged a serious bullet thanks to his massive stupidity.
Opium: Hmm?
lemonlimeskull: Well, as you may know he lost his license months ago
lemonlimeskull: So he's been biking everywhere, which has lead to him losing a bunch of weight
lemonlimeskull: He bikes to Walmart today and as soon as he gets to the electronics department, realizes his wallet's fallen out, probably somewhere along the highway.
lemonlimeskull: So he takes the memory card he wanted, puts it up in his baggy sleeve, and goes to leave.
killjay: Uh oh
lemonlimeskull: Yeah.
lemonlimeskull: Naturally, security stops him as he gets within 5 feet of the front doors. This huge obese woman who is obviously having a really bad day - or just hates her job.
killjay: o shit
lemonlimeskull: She stops him, GRABS his arm, RIPS up his sleeve, and WRENCHES the card out of his hand.
lemonlimeskull: He knows he's screwed so he starts crying in the middle of the fucking store. He cries all the way back to the security office, and everyone's staring at him the whole way.
Opium: So he's sitting in jail right now
lemonlimeskull: That's the awesome part. The manager takes a look at him, notices the bike helmet, poorly fitting clothes, lack of any ID whatsoever, and the fact that he's crying like a three year old.
killjay: .... -_-
lemonlimeskull: Yes. He was let go and the security woman got chewed out for hurting a "retarded kid".
Erg irritant inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wel vreemd dat je steeds zo misselijk benten irritant vooral
Nog geen idee waar het aan ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |