quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:36 schreef Klonk het volgende:
eigenlijk wel, daarom ff de TT aangepast
Heerlijk he, dit soort topicreports, kunnen we ook echt wat meequote:hoeveel mag ik max. rijden op de autosnelweg in NL? Report gemaakt op 20-10-2008 18:46
Ben zwaar teleurgesteld in dit topic.
Wat een onzin.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:07 schreef Maringo het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #437
mag een slot op.
En bij deze Geen Reet Te Doen Op Je Werk #348
graag 438 van maken, voordat de anderen weer in de war raken met getallen
Schitterend om te zien hoe ons topic keer op keer misgaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:07 schreef Maringo het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #437
mag een slot op.
En bij deze Geen Reet Te Doen Op Je Werk #438
graag 438 van maken, voordat de anderen weer in de war raken met getallen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schitterend om te zien hoe ons topic keer op keer misgaat
Trouwens debiel dat ik nu pas in de gaten krijg dat ik dat zelf dus 80X eerder hier wat had neer kunnen zetten ipv mensen te pm-en om de TT aan te passen![]()
Truequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:45 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat dit alleen sneller is, een modje kan het sneller oppikken zo
Okquote:Op maandag 3 november 2008 20:16 schreef RandomJaguar het volgende:
[LIVECAM] Recordpoging mag dicht of iig sticky af
En zo geschiedde....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Het FOK! Maffia spel deel 36! Na lang wachten dan toch!
Kan dit verandert worden naar 36 alsjeblieft
Voorlopig niet, we zijn met zijn drieen en dat is meer dan genoegquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef drumstickNL het volgende:
Waar kan ik me trouwens aanmelden voor moderatorschap bij General Chat?
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:52 schreef Sgele het volgende:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #379
Ik typte mis
Het moet 479 zijn
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
jullie maken er de laatste tijd wel een lekker rommeltje van he?
Done.
Ze zoeken alleen maar mod's voor de bagger fora's..quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voorlopig niet, we zijn met zijn drieen en dat is meer dan genoegWanneer een van ons weggaat, kan je dat zien in een MED en daar staat ook hoe je kan solliciteren.
Overigens staan in MED met enige regelmaat vacatures voor modschap. Dus hou MED in de gaten.
daar passen mensen die 'fora's' schrijven primaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ze zoeken alleen maar mod's voor de bagger fora's..
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
daar passen mensen die 'fora's' schrijven prima
Als ik nou zeg dat ik met rechts keek?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
binnenkort is het gewoon pech gehad enzo, volgend nummer nieuwe ronde nieuwe kansen, er gaan toch 10 topics per dag doorheen, niemand die het merkt.
dan betekent dat ik de volgende keer met een linkse directe zal komen, kan je rechts ook niets meer zienquote:Op donderdag 6 november 2008 19:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat ik met rechts keek?
Zal een leuk potje sparren wordenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan betekent dat ik de volgende keer met een linkse directe zal komen, kan je rechts ook niets meer zien
quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zal een leuk potje sparren wordenJij bent niet de enige die aan vechtsporten doet
![]()
Gisteren ging een topic openen wel goed! Ben je nu niet een beetje trots op me?
Op het moment alleen nog kun tao en aikido. Door blessures geen jiu jitsu en pencak silat meerquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar heb je dan, in plaats van een linkse, een kusje voor verdient!
![]()
Welke vechtsport doe je?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Op het moment alleen nog kun tao en aikido. Door blessures geen jiu jitsu en pencak silat meervroeger ook nog thai boxen en karate.... En voetbal
GVD laat me hem nog bedanken, heb je een slotjes fetish? kut noob mods.quote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie dat topic dus.
En Bootje84, ik hoop niet dat het je geboortejaar is want dat is echt heel zielig dan...
quote:Op maandag 10 november 2008 15:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
GVD laat me hem nog bedanken, heb je een slotjes fetish? kut noob mods.
Scannend. Zo nu en dan eens in kijken, en verder ook je users kennen. Zodra er ook maar een scheet dwars zit zijn er meerderen daar die gelijk een TR plaatsen of het hier melden. Zo werkt dat overigens bij de meeste reeksen. Ze kosten, de uitzonderlijke momenten daargelaten, weinig modenergie.quote:Op zondag 16 november 2008 17:32 schreef Sgele het volgende:
Klonk, BrandX.. ik vraag me wat af he (ik zit in het buitenland voor zaken en verveel me)
Houden jullie nou de hele dat dit topic in de gaten?
niet echt. In de eerste plaats ben en blijf je gewoon een user. Alleen heb je toevallig een paar knopjes extra. Doelstelling is echter deze zo min mogelijk te gebruiken, en bij te sturen door je wijze van posting en zonodig het dialoog aangaan. Daarnaast helpt PM-en met 'boosdoeners' erg goed. Verder zo links of rechts je gezicht een paar keer laten zien zodat men ook weet dat je meeleest/aanwezig bent ook erg nuttig.quote:Zijn daar richtlijnen voor als je 'blauw' bent?Moet je een bepaald aantal uren achter je pc spenderen?
quote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef Klonk het volgende:
Maar meestal loopt het hier prima, ergens een zooitje prusters in een slowchat die wat moeite hebben met cijfertjes die zijn nog het ergste...
We zijn zo scherp als scheermesjesquote:Op zondag 16 november 2008 17:49 schreef Sgele het volgende:
En allebei zijn jullie er als de kippen bij om te reageren![]()
![]()
Daarom vroeg ik het me dus af
En ik kijk altijd even hier, gewoon omdat ik nieuwsgierig van aard benen zie dus een klacht van dylann waar Klonk dan weer als een razende roland even z'n gezicht laat zien in dat topic
Thx in ieder gevalBen ik ook weer wat wijzer
Toch ook wel een geruststelling om te zien dat het een hobby is en je inderdaad niet een verplicht aantal uren hier moet rond hangen
Wens ik jullie vanuit hartje Boekarest een fijne avond![]()
![]()
Die zag ik van mijlen ver aankomen Klonkquote:Op zondag 16 november 2008 17:45 schreef Klonk het volgende:
Maar meestal loopt het hier prima, ergens een zooitje prusters in een slowchat die wat moeite hebben met cijfertjes die zijn nog het ergste...
Houden zo!quote:Op zondag 16 november 2008 17:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
We zijn zo scherp als scheermesjes![]()
Jij ook nog veel fun in Boekarest!
Dat spul is verschrikkelijk manquote:Op zondag 16 november 2008 17:52 schreef Klonk het volgende:
Boekarest, Roemeense drank, Tuica, Vrijdagavond helemaal klem aangezopen, om half 10 lag ik knockout in bed en gisteren voelde ik me niet zo geweldig...
thanks beebquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
Show hier je zelfgemaakte banners - Deel 2
Niet helemaalquote:Op zondag 23 november 2008 11:36 schreef BrandX het volgende:
dat kan zie maar wat er in de OP staat
Of bedoel je dat niet?
Yep, dat is ook mijn punt !quote:Op zondag 23 november 2008 20:06 schreef BrandX het volgende:
Ja wat mij betreft wel, maar om smiley's standaard op te laten nemen bij de FOK! smiley's moet je wel in BUG zijn natuurlijk. Ik zal iig de TT aanpassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Surequote:Op zondag 23 november 2008 20:13 schreef BrandX het volgende:
oh, kz, wil jij ook naar de OP van dat topic kijken en die aanpassen naar wat jullie doen daar? (dus ook de wiki?)
En goed meegedacht!
quote:
quote:
quote:
quote:
En dat is 5, in 4 verschillende topics. De rest van z'n productie geloof ik wel evenquote:
Thanks, ge-edit.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:08 schreef xminator het volgende:
Turken op Fok! #117 - Vanaf nu weer met een Nederlandse TT
Kan er ff gekeken worden?
Bvd.
Aangepastquote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 07:32 schreef BrandX het volgende:
hey jort, hier heb je het ineens over december[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
jah dat had ik aangegeven in de laatste CBL SC vanavond, dat er al eentje was waar al in gepost was, maar iedereen die er op dat moment was wilde helemaal een nieuw topic. En toen hij vol was deden ze dus een nieuwe openen. Zo doende.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:47 schreef Manu82 het volgende:
Ik dacht dat mijn eerste RLS SC 001 weer open ging vanavond
BrandX
Nee ging nog best redelijk. Laatste paar uur aan de cola en Red Bull voor een nog enigszins heldere vertoning op FOK!.quote:Op zaterdag 6 december 2008 05:37 schreef Klonk het volgende:
lekker gezopen verder ?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah dat had ik aangegeven in de laatste CBL SC vanavond, dat er al eentje was waar al in gepost was, maar iedereen die er op dat moment was wilde helemaal een nieuw topic. En toen hij vol was deden ze dus een nieuwe openen. Zo doende.
Tis dus niet dat ik niet wilde, maar omdat de aanwezige SC zelf het niet nodig vond
quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het niet aan jou kon liggen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:43 schreef HeatWave het volgende:
Is al gesloten. Misschien een idee om even af te spreken wie het volgende topic opent?.
In GC (en eigenlijk forumbreed) is de regel normaliter: wie de laatste post heeft, opent een nieuw topic. En dan moet de rest even 5 minuten geduld hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan Vaak wachten we af en dan plots zijn er drie
Maar soms gaat de SC rete snel en voor dat je het weet is ie vol en is afspreken over de volgende niet meer mogelijk..
Eigenlijk is dat wel een handiger systeem iddquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
In GC (en eigenlijk forumbreed) is de regel normaliter: wie de laatste post heeft, opent een nieuw topic. En dan moet de rest even 5 minuten geduld hebben
zal het je sterker vertellen, op een gegeven moment stopt de moderatie op dit soort dingenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel een handiger systeem idd
Ten tijde van DGK/CBL werd het op een gegeven moment meer van wie wil opent een topic, maar op deze manier kan je dubbele topics voorkomen en scheelt het weer in de moderatie![]()
Mwhaahh soms heb je van die lapo gasten en die openen echt niks hoor ..(kan je wachten tot je een ons weegt) Plus is dat zootje ongeregeld lastig op te voedenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ten tijde van DGK/CBL werd het op een gegeven moment meer van wie wil opent een topic, maar op deze manier kan je dubbele topics voorkomen en scheelt het weer in de moderatie![]()
Daar ben ik te dom voorquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
zal het je sterker vertellen, op een gegeven moment stopt de moderatie op dit soort dingenVraag maar aan de GRTDOJW (geen reet te doen op je werk) users maar.
Dus ik zou zeggen, regel je het met je mede SC-ers!Nog leuker, maak een standaard OP en voeg die toe op de FOK!-Wiki! Bijv. met de icoontjes van alle RLS SC-ers erin, zet er ff in dat de laatste poster de neiuwe open, linkje naar de OP in de Wiki, een mooie banner bovenaan, et voila
Hmm...nooit geweest, ken die reeks welquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
zal het je sterker vertellen, op een gegeven moment stopt de moderatie op dit soort dingenVraag maar aan de GRTDOJW (geen reet te doen op je werk) users maar.
Vroeger...heel vroeger was er ook een echte SC OP, ten tijde van DGK (beginfase), ook met usericons e.d., weet niet meer precies wie dat had bedacht en gemaakt heeft maar is op zich wel een leuk idee om weer in te voeren!quote:Dus ik zou zeggen, regel je het met je mede SC-ers!Nog leuker, maak een standaard OP en voeg die toe op de FOK!-Wiki! Bijv. met de icoontjes van alle RLS SC-ers erin, zet er ff in dat de laatste poster de neiuwe open, linkje naar de OP in de Wiki, een mooie banner bovenaan, et voila
Regel is dan ook: vijf minuten na de laatste post niets? Dna kan je err zelf eentje openenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaahh soms heb je van die lapo gasten en die openen echt niks hoor ..(kan je wachten tot je een ons weegt) Plus is dat zootje ongeregeld lastig op te voeden![]()
Wel een goed idee om wat af te spreken soms hebben mensen juist een idee met een leuke op met plaatjes en toeters en bellen in de maak .Terwijll een ander klakkeloos een topic maakt .. Met fipo in de op
Dat was NZ die was gaaf maar wel verouderd ondertussen. Wel een leuk plan om dat weer te doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...nooit geweest, ken die reeks wel
[..]
Vroeger...heel vroeger was er ook een echte SC OP, ten tijde van DGK (beginfase), ook met usericons e.d., weet niet meer precies wie dat had bedacht en gemaakt heeft maar is op zich wel een leuk idee om weer in te voeren!
Waarom het toen is gestopt weet ik eerlijk gezegd niet meer maar een duidelijk SC OP is zeker een optie die in de groep gegooid zou kunnen worden
NZ ja idd!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was NZ die was gaaf maar wel verouderd ondertussen. Wel een leuk plan om dat weer te doen
Bij de COS werd dat op een gegeven moment idd gewoonte, maar ik weet niet beter dan dat er bij DGK/CBL SC's gewoon een nieuwe geopend werd door degene die de last post had (tenzij dat weer eens iemand met TopicOpeningsAngst was)quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:14 schreef Klonk het volgende:
dat opvoeden is snel genoeg gebeurt hoor, vraag maar aan de geen reet te doen op je werk SC daar zaten ze ook te klooien. we hebben ze bij de hand gepakt als een stel kleuters en toen konden ze het in eens wel
Betreft de RLS SC, maar BrandX zat fout. Er zijn twee #20 SC's. Als gevolg daarvan heb ik er in de daaropvolgende eentje overgeslagen. en hem #22 genoemd. Er zijn er #22quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Betreft de RLS SC, maar BrandX zat fout. Er zijn twee #20 SC's. Als gevolg daarvan heb ik er in de daaropvolgende eentje overgeslagen. en hem #22 genoemd. Er zijn er #22
Kortom, kan RLS #21 weer #22 genoemd worden en de laatse ¤20 #21?
Bedanktquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:14 schreef BrandX het volgende:
[..]dus vandaar. Ik zal de 21 terugzetten naar 22
Een TT veranderen van een volgepost topic is niet echt nuttig meer
Daar zijn we toch voor, als mods?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:39 schreef Sgele het volgende:
Dat jullie zo iemand serieus nemen zeg![]()
sorry...zit weer in het buitenland en verveel me een beetje
Ik doelde meer op z'n usernamequote:Op zaterdag 13 december 2008 21:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar zijn we toch voor, als mods?
quote:Op zondag 14 december 2008 13:01 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Brandx, was vannacht ( met m'n Alkmaarse depressie) verdwaald![]()
Maar jou OP en TT herstel voelde als:
" Wanneer een vriend in een lastige situatie jou zo in je waarde weet te laten en je gevoel zo weet te respecteren, dat de vriendschap een dimensie en verbintenis heeft gekregen die bijna verder gaat dan liefde "
![]()
Deze gast probeert z'n posts omhoog te krijgen door in elk topic tvp te posten.quote:
Heb er nu al 15 geteld.quote:Op zondag 14 december 2008 21:59 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Deze gast probeert z'n posts omhoog te krijgen door in elk topic tvp te posten.
Hihi wel een leuke TTquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hoi Brandy deze kan dicht [RLS #27] Met mijn excuses aan Gerard Joling
excuses en welterusten allemaal![]()
Ik wil het wel zienquote:Op woensdag 17 december 2008 00:00 schreef Maisnon het volgende:
Hey, zou iemand naar die TR van m'n blindedarmontsteking topic kunnen kijken
ik schop het doorquote:Op woensdag 17 december 2008 23:16 schreef StockPupil het volgende:
Vanwaar je interesses?
Kan een mod dit moven naar R&P? Ik ben bang dat er niet echt uitgebreide reacties maar simpele one-liners geplaatst zullen worden, vanwege z'n aanwezigheid in het GC waar het toch wel simpeler aan toe gaat dan R&P. Alvast bedankt..
Yeps, in FEE: [CENTRAAL] Wat voor 'n Kerstpakket dit jaar?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:25 schreef PDOA het volgende:
Is er al een topic over het bedrijf dat de beste/slechtste kerstpaketten geeft, zoals vorig jaar?
Sja,ik zou niets nuttigs weten wat je daar in godsnaam zou kunnen postenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:46 schreef timmmmm het volgende:
Dagcijfers #174
Al dit geslowchat kan toch nooit de bedoeling zijn van de dagcijfers?
Maar gewoon een kwart topic volposten zonder nieuwe cijfers is toch absurd?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja,ik zou niets nuttigs weten wat je daar in godsnaam zou kunnen posten. Ik ken weinig onboeiendere onderwerpen dan postcount op een forum
.
http://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Op woensdag 24 december 2008 15:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
In de aankondiging/index staat nog een link naar de SHE-actie deel 8. Inmiddels loopt deel 10
ik wilde precies hetzelfde gaan sturen aan de moderators, goed dat ik even FB leesquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:46 schreef timmmmm het volgende:
Dagcijfers #174
Al dit geslowchat kan toch nooit de bedoeling zijn van de dagcijfers?
groot gelijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:58 schreef BrandX het volgende:
Doen swarma, Klonk en ik hebben (weer) even puin geruimd
Oh, en een nieuwe SC openen doen we niet, er zijn zat SC's waar ze in kunnen posten, en ze posten ook al in zat SC's
zie de sluitpost. Het was geen nacht meer en verder wordt het topic nu al een paar keer gekickt met de poging er een nieuwe slowchat van te maken, terwijl duidelijk niemand daar op zit te wachten, anders was het kicken niet nodig. Daarbij zijn er zat SC-topics waar je 's-nachts terecht kan, een extra slowchatreeks die ook nog eens niet loopt, is dus niet nodig. Sorryquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:14 schreef Trashcanman het volgende:
Waarom is het nachtdienst topic dicht gegooid?
En ik was toch echt ontopic, ik was net klaar met mijn dienst.
Excuus daarvoor, het was meer bedoeld als generale opmerking over dat ik het best wel sneu vind als je met kerst 200+ posts hebtquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar nu is het dus zo dat ik hier überhaupt niet op kan reageren.![]()
Ik heb timmmmm al een pm'etje gestuurd dat ik dat wel wil maar niet kan omdat ie dan gelijk weer verwijderd wordt.![]()
Dat is gewoon een post die om een reactie vraagt (zo zijn er wel meer).
En als Dagoduck er niet was geweest liep het allemaal wel los.
Je maakt je er wel lekker makkelijk van af zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
En nu werk je mijn hele punt tegen door een SC post te plaatsen, gvd, ik hou ermee op, laaaaaat maarquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:59 schreef BrandX het volgende:
lol, wel eens gehoord van een PI?
Overigens gingen de laatste 3 posts over wiens schuld het was dat er geslowchat werd. niet over onze wijze van modden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was het eens met jullie wijze van modden, en verdedigde die tegen Frits, omdat ik degene was die vroeg om ingrijpen, en dan wil ik dus mijn klacht funderen, en het feit dat jullie er wat aan doen verdedigen. Maar daar zal ik dus mee stoppen
Laffe huichelaar
Nou het helpt in de analyse waar het topic ontspoorde.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:59 schreef BrandX het volgende:
lol, wel eens gehoord van een PI?
Overigens gingen de laatste 3 posts over wiens schuld het was dat er geslowchat werd. niet over onze wijze van modden.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]ok, kusje en aaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was het eens met jullie wijze van modden, en verdedigde die tegen Frits, omdat ik degene was die vroeg om ingrijpen, en dan wil ik dus mijn klacht funderen, en het feit dat jullie er wat aan doen verdedigen. Maar daar zal ik dus mee stoppen
lolwut
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou het helpt in de analyse waar het topic ontspoorde.
Je moderatie daar mede van af laten hangen lijkt me evident.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:00 schreef Klonk het volgende:
doe nou es niet zo moeilijk, de sc liep daar gewoon uit de hand, nu zijn we even streng, kijken goed wat daar gebeurt, eigenlijk is het heel makkelijk, dit of een slotje...
Ik vind het belachelijk dat ik niet in kan gaan op iemand die mij sneu noemt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
je laatste post in 174 laat ik staan, omdat ik vermoed dat het een zeer flauw en irritant geintje is maar dit is het laatste wat ik er over wil zien in dat topic. U zeit gewaarschuwd.
edit: ik heb je spoiler weggehaald. Ter voorkoming van SC omdat dit een zeer uitdagende is.![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 19:02 schreef BrandX het volgende:
Tis muziek, dus als het al ergens hoort, dan is het in MUZ
quote:Op zondag 28 december 2008 19:09 schreef BrandX het volgende:
Probeer het eens met een goede uitgebreide OP dan, waarin je dit zegt. Want dat is nu absoluut niet op te maken uit de OP die ik zag in ONZ.
En doe dan alleen een linkje naar de wikipagina ofzo, want al die debiele B&H achtige plaatjes trekt verkeerd publiek. Dan is het wellicht probeerbaar in GC.
Bid voor de dood van miljoenen mensen in Israel en noemt dat een politieke mening.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:10 schreef naarlonden het volgende:
gelukkig Nieuwjaar en de beste wensen voor 2009
en laten we er voor bidden, dat Israël word afgemaakt en vernietigd en dat de Palestijnen hun eigen gebied weer terug krijgen.
Zover gaat het niet in active topicsquote:Op donderdag 1 januari 2009 08:02 schreef Klonk het volgende:
1e topic van... 2009! *O*
en dat het gelijk een goed voornemen voor je moge zijn, eerst kijken of er al een topic bestaat
Hm ok dan wacht ik nog wel even of er reacties komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:26 schreef Klonk het volgende:
nee, je vraag staat in het juiste subforum, GC is geen plek waar je topics heen kunt laten schoppen of kunt openen om meer reacties te krijgen, sorry
Ik begrijp je punt, maar DIG wordt nou eenmaal niet veel bekeken in vergelijking met GC.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:27 schreef BrandX het volgende:
Moet je even aan de DIG mods vragen in DIG FB, of ze hem deze kant op willen schoppen.
Het is niet de gewoonte gewoon maar topics te kapen bij elkaar vandaan, als je begrijpt wat ik bedoel
Zie de sluitpost, heb net ook nog een edit doorgevoerd in de sluitpost. Je hoort nader van ons.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef neilyoung het volgende:
Kan een mod bagger weg halen in Joden in Nederland topic
We hebben overlegt, en het blijft op slot. Om meerdere redenen, maar de belangrijkste is omdat iedereen overal mag posten en ook kritisch mogen zijn. Dit laat je zelf al vanaf het begin niet toe.:)quote:Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef neilyoung het volgende:
Kan een mod bagger weg halen in Joden in Nederland topic
Dan doet een ander het wel... Als je ziet wat hij doet... En hoe wij het nog als een conversatie houden... Dan weet je wat het probleem is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef Klonk het volgende:
je ziet zelf het probleem ook al, tussen dat gebagger van jullie moet ik dan gaan roepen dat iemand anders niet mag gaan baggeren, jullie zoeken het maar fijn uit, zolang ie geen goatses, tubgirls of wat dan ook gaat posten ga ik niet ingrijpen...
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, heb ik de uitslagen van de User awards nu gemist of zijn die er nog niet?
die zijn er nog niet, er wordt druk geteld, maar door drukte enz enz enz is dit nog niet afgerond.quote:
Moeten wij eens in een ander topic gaan doen, constant reageren met enkel 1 woordquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:29 schreef Klonk het volgende:
nou, net even het hele topic doorgekeken, maar afgezien van kutneger vind ik het allemaal nog reuze meevallen...
als het echt te erg gaat worden dan meld je je maar even hier of dmv een topicreport dan kunnen we ingrijpen als een heterdaadjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moeten wij eens in een ander topic gaan doen, constant reageren met enkel 1 woordKrijgen we meteen een ban aan onze kloten
![]()
Mja in ieder geval bedankt voor het kijken, er zullen vast wel baggeraars van hoger niveau rondlopenVanmiddag was het gewoon even gruwelijk irritant.
Doen wequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het echt te erg gaat worden dan meld je je maar even hier of dmv een topicreport dan kunnen we ingrijpen als een heterdaadje
Uiteraard, en we nemen het mee naar achterenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef timmmmm het volgende:
Is feedback over klonk's nieuw ava hier ook toegestaan?
Hij is lelijk
ga eerst maar eens opzoeken wie het is, dan snap je het welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef timmmmm het volgende:
Is feedback over klonk's nieuw ava hier ook toegestaan?
Hij is lelijk
Linkje? Enkel aande hand van een plaatje, terwijl ik geen idee heb wie of wat, dat gaat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga eerst maar eens opzoeken wie het is, dan snap je het wel
Omdat het leger des heils geen SS is, de TT alleen al dusdanig suggestief is dat het alleen maar kàn uitlopen op bagger. En dat weet je best.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef -SG- het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten?
Leger des heils = SS
Het is een gewone vraag en er is nog geen 1 reactie in geweest of het heeft al een slotje...
nee dat weet ik niet. En er staat toch echt SS op dus ik wil weten waarom... Een gewone vraag misschien verkeerd geforumleerd..quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Omdat het leger des heils geen SS is, de TT alleen al dusdanig suggestief is dat het alleen maar kàn uitlopen op bagger. En dat weet je best.
De S op de kraag staat voor ‘salvation’, wat ‘heil’ of welzijn’ betekent. De S is op beide kanten van de kraag geplaatst. Zie ook hier: http://www.legerdesheils.(...)evragenalgemeen-.htm vraag: Waarom dragen heilssoldaten een uniform?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet. En er staat toch echt SS op dus ik wil weten waarom... Een gewone vraag misschien verkeerd geforumleerd..
RayMania heeft het al opgelost.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef Klonk het volgende:
ff kijken waar je het over hebt, volgende keer een linkje, zou handig zijn
doe de volgende keer maar wel, is sneller voor onsquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
RayMania heeft het al opgelost.
Maar ik dacht dat een linkje niet hoefde daar we toch altijd bovenaan staan
Ja ja ja, mijn excuses!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe de volgende keer maar wel, is sneller voor ons
whehehe, is al goed johquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ja ja, mijn excuses!![]()
[ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef Runx het volgende:
zouden jullie de user Papi.Chulo kunnen waarschuwen of bannen hij zit de hele geen reet te doen op je werk topic te verzieken, hij opent geen nieuwe topic als die hem sluit en zit hele tijd met kanker te schelden, en iedereen te irriteren .
Alvast bedankt
LEUGENAAR!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef Runx het volgende:
zouden jullie de user Papi.Chulo kunnen waarschuwen of bannen hij zit de hele geen reet te doen op je werk topic te verzieken, hij opent geen nieuwe topic als die hem sluit en zit hele tijd met kanker te schelden, en iedereen te irriteren .
Alvast bedankt
Ik heb nog geen waarschuwing gehad?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Bannen kunnen we niet.
Waarschuwing heeft ie van de week al gehad. Ik zie nu ff niets op de laatste pagina perse... Hou het wel ff i de gaten voorzover ik kan vanadaag.
heb je in de vorige topics een paar keer gewaarschuwd met een post, kan je overheen gelezen hebben, maar ik neem aan dat een PM niet meer nodig is nu dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen waarschuwing gehad?
eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef Runx het volgende:
Alvast bedankt
Het is ook geen poging tot verbod tot postenquote:
Surequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef Hanoying het volgende:
Kan deze naar "Politiek"?
Er is maar één oplossing (Gaza)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |