Dan doet een ander het wel... Als je ziet wat hij doet... En hoe wij het nog als een conversatie houden... Dan weet je wat het probleem is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef Klonk het volgende:
je ziet zelf het probleem ook al, tussen dat gebagger van jullie moet ik dan gaan roepen dat iemand anders niet mag gaan baggeren, jullie zoeken het maar fijn uit, zolang ie geen goatses, tubgirls of wat dan ook gaat posten ga ik niet ingrijpen...
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, heb ik de uitslagen van de User awards nu gemist of zijn die er nog niet?
die zijn er nog niet, er wordt druk geteld, maar door drukte enz enz enz is dit nog niet afgerond.quote:
Moeten wij eens in een ander topic gaan doen, constant reageren met enkel 1 woordquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:29 schreef Klonk het volgende:
nou, net even het hele topic doorgekeken, maar afgezien van kutneger vind ik het allemaal nog reuze meevallen...
als het echt te erg gaat worden dan meld je je maar even hier of dmv een topicreport dan kunnen we ingrijpen als een heterdaadjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moeten wij eens in een ander topic gaan doen, constant reageren met enkel 1 woordKrijgen we meteen een ban aan onze kloten
![]()
Mja in ieder geval bedankt voor het kijken, er zullen vast wel baggeraars van hoger niveau rondlopenVanmiddag was het gewoon even gruwelijk irritant.
Doen wequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het echt te erg gaat worden dan meld je je maar even hier of dmv een topicreport dan kunnen we ingrijpen als een heterdaadje
Uiteraard, en we nemen het mee naar achterenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef timmmmm het volgende:
Is feedback over klonk's nieuw ava hier ook toegestaan?
Hij is lelijk
ga eerst maar eens opzoeken wie het is, dan snap je het welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef timmmmm het volgende:
Is feedback over klonk's nieuw ava hier ook toegestaan?
Hij is lelijk
Linkje? Enkel aande hand van een plaatje, terwijl ik geen idee heb wie of wat, dat gaat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga eerst maar eens opzoeken wie het is, dan snap je het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |