Daar zijn we toch voor, als mods?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:39 schreef Sgele het volgende:
Dat jullie zo iemand serieus nemen zeg![]()
sorry...zit weer in het buitenland en verveel me een beetje
Ik doelde meer op z'n usernamequote:Op zaterdag 13 december 2008 21:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar zijn we toch voor, als mods?
quote:Op zondag 14 december 2008 13:01 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Brandx, was vannacht ( met m'n Alkmaarse depressie) verdwaald![]()
Maar jou OP en TT herstel voelde als:
" Wanneer een vriend in een lastige situatie jou zo in je waarde weet te laten en je gevoel zo weet te respecteren, dat de vriendschap een dimensie en verbintenis heeft gekregen die bijna verder gaat dan liefde "
![]()
Heb er nu al 15 geteld.quote:Op zondag 14 december 2008 21:59 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Deze gast probeert z'n posts omhoog te krijgen door in elk topic tvp te posten.
Hihi wel een leuke TTquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hoi Brandy deze kan dicht [RLS #27] Met mijn excuses aan Gerard Joling
excuses en welterusten allemaal![]()
Ik wil het wel zienquote:Op woensdag 17 december 2008 00:00 schreef Maisnon het volgende:
Hey, zou iemand naar die TR van m'n blindedarmontsteking topic kunnen kijken
ik schop het doorquote:Op woensdag 17 december 2008 23:16 schreef StockPupil het volgende:
Vanwaar je interesses?
Kan een mod dit moven naar R&P? Ik ben bang dat er niet echt uitgebreide reacties maar simpele one-liners geplaatst zullen worden, vanwege z'n aanwezigheid in het GC waar het toch wel simpeler aan toe gaat dan R&P. Alvast bedankt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |