Hihi wel een leuke TTquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hoi Brandy deze kan dicht [RLS #27] Met mijn excuses aan Gerard Joling
excuses en welterusten allemaal![]()
Ik wil het wel zienquote:Op woensdag 17 december 2008 00:00 schreef Maisnon het volgende:
Hey, zou iemand naar die TR van m'n blindedarmontsteking topic kunnen kijken
ik schop het doorquote:Op woensdag 17 december 2008 23:16 schreef StockPupil het volgende:
Vanwaar je interesses?
Kan een mod dit moven naar R&P? Ik ben bang dat er niet echt uitgebreide reacties maar simpele one-liners geplaatst zullen worden, vanwege z'n aanwezigheid in het GC waar het toch wel simpeler aan toe gaat dan R&P. Alvast bedankt..
Yeps, in FEE: [CENTRAAL] Wat voor 'n Kerstpakket dit jaar?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:25 schreef PDOA het volgende:
Is er al een topic over het bedrijf dat de beste/slechtste kerstpaketten geeft, zoals vorig jaar?
Sja,ik zou niets nuttigs weten wat je daar in godsnaam zou kunnen postenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:46 schreef timmmmm het volgende:
Dagcijfers #174
Al dit geslowchat kan toch nooit de bedoeling zijn van de dagcijfers?
Maar gewoon een kwart topic volposten zonder nieuwe cijfers is toch absurd?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja,ik zou niets nuttigs weten wat je daar in godsnaam zou kunnen posten. Ik ken weinig onboeiendere onderwerpen dan postcount op een forum
.
http://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Op woensdag 24 december 2008 15:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
In de aankondiging/index staat nog een link naar de SHE-actie deel 8. Inmiddels loopt deel 10
ik wilde precies hetzelfde gaan sturen aan de moderators, goed dat ik even FB leesquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:46 schreef timmmmm het volgende:
Dagcijfers #174
Al dit geslowchat kan toch nooit de bedoeling zijn van de dagcijfers?
groot gelijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:58 schreef BrandX het volgende:
Doen swarma, Klonk en ik hebben (weer) even puin geruimd
Oh, en een nieuwe SC openen doen we niet, er zijn zat SC's waar ze in kunnen posten, en ze posten ook al in zat SC's
zie de sluitpost. Het was geen nacht meer en verder wordt het topic nu al een paar keer gekickt met de poging er een nieuwe slowchat van te maken, terwijl duidelijk niemand daar op zit te wachten, anders was het kicken niet nodig. Daarbij zijn er zat SC-topics waar je 's-nachts terecht kan, een extra slowchatreeks die ook nog eens niet loopt, is dus niet nodig. Sorryquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:14 schreef Trashcanman het volgende:
Waarom is het nachtdienst topic dicht gegooid?
En ik was toch echt ontopic, ik was net klaar met mijn dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |